Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni tuntematon tulee usein minulle kertomaan, että olen ruma

Vierailija
17.01.2026 |

tai näytän "tähän loukkaava vertaus". Mietin vain, että miksi tai siis tarkoitus on varmaan pahoittaa mieleni, mutta mitä sitten jos olen ruma? En kuitenkaan ole malliksi hakemassa. Ja kun nämä haukkujatkaan eivät ole, miten sen nyt sanoisi, mitään kreikkalaisia jumalia/jumalattaria itsekään. 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä missä voi olla tällaista käytöstä, ei minulle ainakaan kaupassa tai missään tule kukaan tuntematon puhumaan mitään koskaan.

Isommissa kaupungeissa jotkut narkit usein huutelee mutta niistähän nyt ei kannata välittää.

Vierailija
22/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna takaisin. Törpöt ei tajua muuten. 

Miehissä näitä on paljon, ja syy on se, että puuttuu se empatiakyky. Siksi naiset eivät myöskään halua heitä parisuhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano seuraavalla kerralla että onneksi sitä ei tarvitse hävetä sinun rinnallasi.

Noin suora haukkuminen paljastaa, että sanomisesta tuli paha mieli, joka on varmasti ollut toisella tarkoituksenakin.

Ennemmin voisi vaikka vähän madaltaa ääntään ja sanoa "Mietinkin, että haluaisitko jutella? Monesti helpottaa jutella jonkun toisen samassa tilanteessa olevan kanssa, voidaan sopia jokin parempi aika niin saisit rauhassa puhua" tms. 

Mitä sitten, jos "paljastaa"? Miksi pitäisi esittää muuta kuin on? Olen itse huomannut, että monella menee luu kurkkuun, kun haukuttu ei yritäkään "pysyä vahvana", vaan näyttää tasan tarkkaan, mitä se toinen sanoillaan/teoillaan aiheutti. Siinä heille rehellinen peili, millaisia itse ovat.

Itse olen valitettavasti tavannut elämäni aikana todella ilkeitä ihmisiä, jotka ovat saaneet mitä suurimman mielihyvän huomatessaan toisen pahoittavan mielensä. Onpa joskus vielä jatkettu siitä maireasti, että "oletko harkinnut terapiassa käymistä, kun noin herkästi loukkaannut?".

Siksi itse en todellakaan näytä jos olen pahoittanut mieleni, vaan mieluummin käännän keskustelun noin pän, jotta sille ilkeilijälle jää hämmentynyt fiilis. 

Vierailija
24/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä näitä on paljon, ja syy on se, että puuttuu se empatiakyky. Siksi naiset eivät myöskään halua heitä parisuhteeseen. 

Siellähän sitä vasta empaattisia ollaankin kun ollaan koko mieskuntaa tunkemassa uuniin :D

Vierailija
25/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitas kuva niin mietitään asiaa

No ei hän väittänyt olevansa kaunis, joten ei tässä sinun arviotasi tarvita.

En ymmärrä, miksi tuota tarvitsee mennä jollekin kertomaan päin naamaa. Silkkaa ilkeyttä. Aivan torakan sielu näillä.

Ja otan osaa, AP.

Vierailija
26/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän sitä vasta empaattisia ollaankin kun ollaan koko mieskuntaa tunkemassa uuniin :D

Kyllä samalla logiikalla Adolf ja kaverit oli myös hyvin empaattisia kun tunkivat judeja uuniin koska heillä ei ollut empatiakykyä eikä kukaan heitä halunnut minnekään.

Vierailija
27/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne uuniin? Eihän niiden empatiakyvyttömien kanssa tarvitse ryhtyä parisuhteeseen.

Vierailija
28/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on päässä jotain rikki. Eipä noissa sen enempää ymmärtämistä ole.

Vierailija
29/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas keksinyt hauskan aloituksen.

Ei kukaan tuntematon tule kenellekään sanomaat tuollaisia.

No ehkä pikkulapsi voisi tuollaista sanoa.

Vierailija
30/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta. Tiedän, että on häiriintyneitä, joilla on tarve kommentoida toisten ulkonäköä, mutta ei se voi kovin yleistä olla. Asutko isolla vai pienellä paikkakunnalla? Minkä ikäinen olet, ja ovatko haukkujat samaa ikäluokkaa? 

Vierailija
31/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sanoisi? Et ole esim. uutisista nähnyt mitä hulluutta maailmassa tapahtuu 24/7?

Vierailija
32/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen valitettavasti tavannut elämäni aikana todella ilkeitä ihmisiä, jotka ovat saaneet mitä suurimman mielihyvän huomatessaan toisen pahoittavan mielensä. Onpa joskus vielä jatkettu siitä maireasti, että "oletko harkinnut terapiassa käymistä, kun noin herkästi loukkaannut?".

Siksi itse en todellakaan näytä jos olen pahoittanut mieleni, vaan mieluummin käännän keskustelun noin pän, jotta sille ilkeilijälle jää hämmentynyt fiilis."

Minä taas en enää tukahduta ihmisyyttäni enkä kontrolloi luontaisia tunteitani ja reaktioitani näiden nilkkien takia, vaan totean, että on normaalia, että tuntuu pahalta, kun tullaan haukkumaan. Sen sijaan niiden haukkujien kannattaisi harkita terapiaa. Se se vasta hämmentääkin, kun joku ei romahda eikä häpeä omaa ihmisyyttään. Saattavat jopa oppia, että ihmisyys olisi heillekin sallittua, elleivät ole jo menetettyjä tapauksia. Niitäkin on.

Vierailija
33/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin tuon, jos mies yrittää iskeä nuoren, kauniin naisen, jolta saa pakit. Silloin naista voidaan huoritella ja haukkua rumaksi. Oletko siis kuitenkin nuori ja kaunis?

Hommaa asenne. Opettele jokin poikkeuksellinen taito, mitä ei joka tytöllä ole. Minulla on kaksi sellaista taitoa, eivätkä ne ole meikkaaminen tai kodin sisustaminen. Ne taidot saavat minut kulkemaan pää pystyssä ja näytän tarvittaessa henkilöltä, jonka taholta voi olla tiedossa hankaluuksia.

Vierailija
34/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei halua miestä parisuhteeseen=nainen on tunkemassa koko mieskuntaa uuniin=hysteriaa

Vierailija
35/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä missä voi olla tällaista käytöstä, ei minulle ainakaan kaupassa tai missään tule kukaan tuntematon puhumaan mitään koskaan.

Tulepa Helsingin kaduille kävelemään. Siellä tulee kommenttia pyytämättä.

Vierailija
36/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin tuon, jos mies yrittää iskeä nuoren, kauniin naisen, jolta saa pakit. Silloin naista voidaan huoritella ja haukkua rumaksi. Oletko siis kuitenkin nuori ja kaunis?

Hommaa asenne. Opettele jokin poikkeuksellinen taito, mitä ei joka tytöllä ole. Minulla on kaksi sellaista taitoa, eivätkä ne ole meikkaaminen tai kodin sisustaminen. Ne taidot saavat minut kulkemaan pää pystyssä ja näytän tarvittaessa henkilöltä, jonka taholta voi olla tiedossa hankaluuksia.

Ei ole todellakaan ymmärrettävää missään tilanteessa.

Hommaa käytöstavat.

Vierailija
37/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin tuttua tuo haukkuminen. Nainen oon ja kuullut lapsesta asti haukkumista ulkonäkööni liittyen. Pojat haukkuivat koulussa ja nyt aikuisena miehet kaupoissa ja baareissa. Tytöt/naiset eivät ole haukkuneet ikinä. 

Vierailija
38/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan ymmärrettävää missään tilanteessa.

Hommaa käytöstavat.

En sanonut ymmärtäväni tai hyväksyväni moista käytöstä. Tiedän pettyneiden miesten tekevän noin. Ilmaisin asian huonosti.

Vierailija
39/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulle sanottu monts kertaa, mm. humalaiset miehet ovat huudelleet. Ja haukkuminen tuntuu ikävältä aina, vaikka sanoja olisi humalainen tai lapsi. 

Vierailija
40/76 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanomaan takaisin jotain yhtä v*ttumaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän