Rokottaako lasta?
Vauvamme syntyy pian ja olemme miettineet lapsen rokottamista. Onko minkälaisia kokemuksia, rokotetut vs rokottamattomat?
Kiitos!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen ääliömäisyys tekee näemmä tuloaan Suomeenkin...
Onko AP näitä "olen tehnyt omaa tutkimusta"-pellejä?
Amerikassa nuoren rokotusohjelmaan kuuluu 76 rokotetta, joista osa monipistoksia.
Uusi suositus poistaa 50 rokotetta lapsilta.
Sisareni kuoli 2-vuotiaana tuhkarokkoon. Ennen kuin siihen oli rokotetta.
Ei mRNA rokot. En tiedä muista. Ei geeniterapialääkkeitä jotka puuttuvat genetiikkaan.
Lapselle kaikki tarvittavat rokotukset.Se on muuten lasu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mRNA rokot. En tiedä muista. Ei geeniterapialääkkeitä jotka puuttuvat genetiikkaan.
Nykyisin kaikki rokotteet ovat mRNA.
En tiedä mitä nuo aivopesijät hyötyvät kun vastustavat rokotuksia. En luottaisi gurujen puheisiin jotka hourivat myös vanoista, hyönteisruuista, ma mu ista, rypsiöljyistä, näkevät valoa, yms. En pidä ihan täysinä.
Joo anna vaan sen kuolla tuhkarokkoon.
Paljonko nykyisin kuuluu lapsen rokotusohjelmaan rokotuksia Suomessa?
Se on moninkertaistunut jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Lapselle kaikki tarvittavat rokotukset.Se on muuten lasu.
Tiedän tapauksen kun isä sai lapsen huoltajuuden kun äiti vastusti rokotuksia ja muutenkin tuon k-ajan hössöttäjä. Eli yhteishuoltajuus purettiin 1-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Joo anna vaan sen kuolla tuhkarokkoon.
Jumala antaa, Jumala ottaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä nuo aivopesijät hyötyvät kun vastustavat rokotuksia. En luottaisi gurujen puheisiin jotka hourivat myös vanoista, hyönteisruuista, ma mu ista, rypsiöljyistä, näkevät valoa, yms. En pidä ihan täysinä.
Yks rok vast näkyy tulleen uskoon. Sama houriminen jatkuu silti. Veljensä oli tunnettu vastustaja myös, eläkkeellä mt-syistä.
Toivottavasti olet trolli. Jos et ole, olet idiootti.
Sikainfluenssan aikana käytetty Pandemrix rokote laukaisi narkolepsian usealla. Nämäkin varmaan ottivat rokotteet mielellään mutta työ- ja opiskelukykyky hävisi narkolepsian myötä. No pääasia että on rokote.
Itse olen lääkekriittinen, mutta ei tullut mieleenkään jättää jälkikasvua rokottamatta. Ei ole mitään järkevää perustetta jättää rokottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tehokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille lapsille otettu ohjelman mukaiset rokotukset plus ostettu myös muutama extra. Koulukaverin veli oli kuollut tuhkarokkoon (1970-luvun alkua)
Itselleni ostin 50-vuotislahjaksi vyöruusurokotteen. Katselin vierestä, kun kaveri sairasti, enkä halunnut kokea samaa.
Vyöruusurokotus on tulossa itsellekin. Tutkimukset ovat nimittäin osottaineet, että "sivuvaikutus" on Alzheimerin torjunta.
Pitää odottaa vielä loppuvuoteen, kun täällä Espanjassa tuon saa ilmaiseksi yli 65-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen ääliömäisyys tekee näemmä tuloaan Suomeenkin...
Onko AP näitä "olen tehnyt omaa tutkimusta"-pellejä?
Amerikassa nuoren rokotusohjelmaan kuuluu 76 rokotetta, joista osa monipistoksia.
Uusi suositus poistaa 50 rokotetta lapsilta.
Amerikan CDC olikin maailman huippua.
Nyt RFK jr on neuteroinut sen.
USA tulee kuolemaan täysin ehkäistävissä oleviin kulkutauteihin.
Vierailija kirjoitti:
Sikainfluenssan aikana käytetty Pandemrix rokote laukaisi narkolepsian usealla. Nämäkin varmaan ottivat rokotteet mielellään mutta työ- ja opiskelukykyky hävisi narkolepsian myötä. No pääasia että on rokote.
Myös sen sikainfluenssan sairastaminen olisi laukaissut sen narkolepsian.
Minulle olisi sama jos rokottamattomat vain itse kärsisivät typeryydestään, mutta valitettavasti on paljon väkeä joiden immuniteetti on syystä tai toisesta alentunut. Hekin sitten joutuvat kärsimään.