Miksi ihmiset ei panosta koteihinsa?
Siellä vietetään suurin osa ajasta, miksei sitä sisusteta tunnelmalliseksi ja tyylikkäästi omia makuja noudattaen, vaan katsotaan netistä mikä trendaa ja mennään sen mukaan? Kuka haluaa mennä kotiin rauhoittumaan kun koko koti on sisustettu valkoisemmaksi, kuin suurinosa toimistoista/sairaaloista, kylmällä valolla höystettynä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan kiva asunto omasta mielestäni. Ei ole täysin kolkko ja valkoinen, mutten usko ap:n siltikään hyväksyvän. Suurin osa huonekaluista on ostettu käytettynä tai halvalla ikeasta. Minulla on kirjahyllykin, hui!
Sama. Ikeaa on, samoin Askoa, Maskua, Sotkaa, olisikohan jotain Iskultakin. Nämähän ovat kirosanoja sisustuspiireissä.
Käytännöllisyys on minulle tärkeämpää kuin se, miltä jokin näyttää. Valaistuksessa on tärkeintä, että se valaisee hyvin. Hämärä valaistus sopii korkeintaan makuuhuoneeseen. Vietän kotona melkein 24/7 ja viihdyn hyvin. Töitä tehdessä on ihan sama, mitä huoneessa on ympärillä, koska katse on tietokoneen ruudulla.
Mikä v..ittu on suuri nosa? Opettele kirjoittamaan.
olen ottanut alibista sisustus vinkkejä kotoinen ystävätkin tykkää rennosta meininkistä. ap tule käymään saa mulk.....
Jos se koti kelpaa heille, niin miksi tuhlata?
Töissä 10h/pvä
Työmatkat 2h/pvä
Lasten kuskaaminen sun muut menot
Siitä kun ottaa 8h yöunet pois niin sori vaan mut ei mulle vuorokaudessa kovin montaa tuntia jää aikaa ihailla jotain pastellinsävyistä verhoa tai ruskeaa oksanlarahkaa olkkarin pöydällä.