Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, onko tämä nyt se ikäkriisi (49v) vai mikä?

Vierailija
17.01.2026 |

Olen siis 49v nainen. Parisuhteessa, vakitöissä, lapsia, ok-talo, lemmikkieläin, suksiboxi ja trampoliini.

Sen sijaan, että iloitsisin elämästäni, kuuntelen autossa ysärijytkettä ja haaveilen s*ksistä vieraiden, nuorempien miesten kanssa. Oma mies on kurttuinen collegehousumies. Haluaisin asua yksin ja käydä baareissa. 

Onko tämä nyt se ikäkriisi vai hä? 

Ja kyllä, tiedostan itsekin olevani löllykkä nivealta tuoksuva riipputissikkä

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-71178220 katsokaa tämä

Aloin katsoa.

Vierailija
22/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut muiden panemista.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole pitänyt itsestäsi (kropasta) huolta vuosien varrella niin unohda moiset haihattelut. Nuoremmat miehet eivät sinusta kiinnostu. Nuorilla miehillä on tarjontaa nuoremmista naisista ja vanhempi nainen kiinnostaa heitä usein vain jos on hoikkavartaloinen. Yritä sen sijaan keksiä vaikka harrastus joka täyttää mieltä ja vie pois näistä ajatuksista.

Vierailija
24/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityy nykyhetkeen. Jos haluaa kuunnella biisejä mitä nuorena, antaa mennä. Ehkä löytää jotain muuta mitä haluaa tehdä. 

Aika kuluu kuitenkin, murehtii sitä tai ei. Siksi on turhaa kriiseillä asiasta mihin ei pysty vaikuttamaan.

Vierailija
25/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, jonka on kirjoittanut Pertti. 

Vierailija
26/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kokeilin puolta nuorempaa miestä. Ei se osannut ja kohteli objektina. 

Vierailija
27/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villitysvuodet alkamassa. Viimonen tilaisuus tehä jotain hurjaa. Ennenkuin eläkevuodet tulee. 

Vierailija
28/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testaamassa viehätysvoimaasi ja katsomassa tarjontaa niin unohtuu nopeasti villitykset. Takaisin sohvalle sipsipussin kanssa. 

Vierailija
29/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rakastaja.

Vierailija
30/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niin erilaisia kaikki. Mulle 50v ja vuodet sen jälkeen ei olleet kriisi vaan jotenkin vihdoin aloin olemaan se mitä olen - niin kuin olisin perillä siellä minne olen koko ajan matkustanut tai ainakin kynnyksellä.  Helpotus ja vapaus on päällimmäiset tunteet. Luulin myös, että lapsien kotoa muutto olisi iso kriisi. Ei sekään ollut. 

Olen eronnut 42v ja yksin on ihana olla. Mulla ei ole ulkoiset asiat ollenkaan niin hyvin kuin ap sulla, yksinhuoltajuus ja vaikea sairaus on tehneet pahaa jälkeä talouteeni. Onkohan sulla asiat sitten liiankin hyvin? Tai sitten sä olet vaan "kukoistanut" jo aiemmin ( ja kaipaat sitä) ja minä vasta nyt, vaikea sanoa.

Vierailija
31/37 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi menopaussi olla päällä, ei niinkään ikäkriisi. Mulla alkoi menopaussi 42v sìitä sitten vaihdevuosiin. 10v kärsin vaihdevuosista kaikkine vaivoineni.

Kroppa muuttuu, psyyke, itkettää, ärsyttää, pelottaa jne... siihen saa apua

Lämpimin terv. Mummo 60v

Vierailija
32/37 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapi menopaussi olla päällä, ei niinkään ikäkriisi. Mulla alkoi menopaussi 42v sìitä sitten vaihdevuosiin. 10v kärsin vaihdevuosista kaikkine vaivoineni.

Kroppa muuttuu, psyyke, itkettää, ärsyttää, pelottaa jne... siihen saa apua

Lämpimin terv. Mummo 60v

Voihan menopaussi. Elämä loppuu

Vierailija
33/37 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidenkympin villitysvuodet alkamassa. Viimonen tilaisuus tehä jotain hurjaa. Ennenkuin eläkevuodet tulee. 

50 vain tuntuu siltä, että nuoruus menee.  Vain tuntuu ja ehkä pelottaa. Mutta hyvin kaikki jatkuu eteenpäin kun vain muistaa huolehtia  terveydestään. 

Vierailija
34/37 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä kokeilin puolta nuorempaa miestä. Ei se osannut ja kohteli objektina. 

No oliko se huono sitten?

Vierailija
35/37 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta oletko ihan varma että jaksaisit tutustua uusiin miehiin ja opetella uusia tapoja? Ehkä tuo on vain fantasia joka toteutuessa läsähtäisi. Neuvoa niitä kii.aisia kakaroita jotka e kestä minuuttiakaan vai hurjastella ihmisen kanssa jota vuosikymmenet opastit? Menkää miehen kanssa vaateostoksille ja reissuun. Sitä ysrijytkettä ne muutkin sun ikäiset kuuntelee. Kuuntele kotona äläkä vain autossa. 

Vierailija
36/37 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vuosikausia kuuntelet toisen pierut ja kuorsaukset, valitukset ja jutut jotka olet kuullut jo sata kertaa, seksistä ei vaan saa kiihottavaa millään. 

Vierailija
37/37 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vuosikausia kuuntelet toisen pierut ja kuorsaukset, valitukset ja jutut jotka olet kuullut jo sata kertaa, seksistä ei vaan saa kiihottavaa millään. 

Totta