Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-etukortti, hermot riekaleina

Vierailija
17.01.2026 |

Laitoin mielestäni tuon muovilätyskän tiedot kuntoon. Google Playsta ensin S-mobiilisovellus, sillä aukaisin verkkopankin, ja päivitin tiedot. Sitten laitoin OPstä rahaa S-pankin tilille. Sitten kävi reippahasti askeleet kauppaan ostamaan ja maksamaan ESkortilla. No siinä maksupäätteessä luki "tunnistamaton kortti." Sen pituinen se.

S-ryhmän olisi aika ymmärtää, että asiakas tarvitsee vain äpin ja maksaa millä maksaa, bomukset juoksee. K-ryhmässä ei tarvitse sitäkään, koska OP-kortti sisältää K-plussa ominaisuuden. Lidlissä pitää skannata "blim", Clas Ohlssonilla ja Tokmannilla pitää sanoa puhelinnumero.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioithan, että pankkikortissa on oletuksena max 50 euron osto. Itse nimittäin ihmettelin samaa kassalla ekaa kertaa maksaessani. Muuten on toiminut hienosti. Mutta en kyllä mitään Google paytä tarvinnut missään vaiheessa korttia käyttöön ottaessa. Mutta sillä ei varmaan ole mitään merkitystä tässä tarinassa.

Miksi ihmeessä? 50 euroa menee kaupassa parin päivän ruokiin lol

Voithan sä maksaa vaikka miltsin kerralla sillä S-etukortin lähimaksulla KUNHAN NÄPYTTELET PIN-LUVUN.

Vierailija
42/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankki ja S-kortit ovat naurettavia tekeleitä. Todella susia matkailijalle ulkomailla. S-pankki harjoittaa sairaalloisen aggressiivista varovaisuuspolitiikkaa ja sulkee asiakkaiden pankkikortteja jos sattuvat niitä käyttämään ulkomailla luotettavissakin tahoissa. Todella paska pankki varsinkin matkailijalle.

Kyllä minull  toimii matkalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OP on huonoin pankki ja k-ryhmän plussapisteet ovat aivan naurettavia. S-ryhmästä bonuksia saa sentään useita kymppejä, kun ostaa vielä bensat abc:lta.

Tankkaamalla abc:llä maksat siitä bensasta ENNEMMÄN extraa kuin saat siitä edes maksimibonuksilla takaisin. 

ny kun teboilia ei ole, niin vaihtoehtona on Neste tai ABC.  niissä polttoaineet on sentin kymmenysten tarkkuudella samanhintaisia. Kannattaa ennemmin tankata siis ABC:llä. ST1 on niin kaukana, että mahdollinen edullisuus katoaa matkabensoihin.

Vierailija
44/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vältellyt eskorttia. Bonusjärjestelmässä pienituloiset saa pienen alen, hyvätuloiset suuren alen.

Totta, mutta jos pienituloisena keskittää ostoja S-mafian ja muiden bonuskumppanien kauppoihin, niin kyllä se kannattaa. Tätä on ihan tutkittukin, että bonuskorteista paras on "Eskortti".

Itse asun yksin, ei ole autoa, joten tilaan suurimman osan ruoasta S-verkkokaupasta, plus yritän ostaa tarvittavat muut tavarat bonuskaupoista. 

Just tarkistin, niin vuoden 2025 aikana en ole ostellut oikeastaan kuin ruokaa, mutta bonus + maksutapaetu oli 148,15 €

Käytän myös K-mafian Plussakorttia ja ostan sillä tarjoustuotteita noin kerran pari kuussa. Tullut ostettua uuteen kotiin lakanoita, pyyhkeitä, ja sen semmoista sekä jotain ruokaa omat edut listalta. Siinäkin etuja tullut 113,60 €.

Eli mielummin minä otan sen 261,75 € vuodessa etua kuin olen ottamatta. 

Suurin hyöty mitä Eskortista on meikäläiselle ollut, on silmälasien hankkiminen Silmäasemalta, kun heillä on tarjous bonusasiakkaille. Toissa vuonna ostin uudet monitehtot kehyksineen ja säästin siinä lähes 366 euroa siis kertaostoksesta. Siitä tuli hyvät bonuksetkin.

Vierailija
45/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tokmannilla tarvi mitään puhelinnumeroa luetella, jos on äppi.

Vierailija
46/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki ja S-kortit ovat naurettavia tekeleitä. Todella susia matkailijalle ulkomailla. S-pankki harjoittaa sairaalloisen aggressiivista varovaisuuspolitiikkaa ja sulkee asiakkaiden pankkikortteja jos sattuvat niitä käyttämään ulkomailla luotettavissakin tahoissa. Todella paska pankki varsinkin matkailijalle.

Kyllä minull  toimii matkalla

Samoin minulla.

Vierailija
47/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SS-ryhmän sovellukset ovat kelvottomia verrattuna K-kauppaan.

KKK on paskin ja kallein!

Vierailija
48/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse kärryille mitä ihmettä olet puuhannut

Hänelle tuli soitto ja yritti siirtää rahat turvaan turvatilille.

Vierailija
49/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi pankki sulki kortin.

Vierailija
50/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee joillakin sekaisin google play ja google pay - ihan eri asioita. Play-kaupasta ladataan sovelluksia.

Vierailija
51/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei ole tätä virnuilee tanekin  mainoksessa heh heh heh.

Vierailija
52/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioithan, että pankkikortissa on oletuksena max 50 euron osto. Itse nimittäin ihmettelin samaa kassalla ekaa kertaa maksaessani. Muuten on toiminut hienosti. Mutta en kyllä mitään Google paytä tarvinnut missään vaiheessa korttia käyttöön ottaessa. Mutta sillä ei varmaan ole mitään merkitystä tässä tarinassa.

Häh? No eihän ole mitään viidenkympin oletusta. Ihan niin suuria summia voit vinguttaa S-pankin kortilla kun mitä tili antaa myöten. Paras pankki missä olen asiakkaana ollut, ja edullisin. Ap:n sepustuksesta en tajunnut mitään, S-etukortti kun on ihan eri asia kuin S-pankin kortti.

Oiekohan kirjoittaja tarkoittanut lähimaksussa kortilla maksaessa olevaa 50 e rajaa, sen ylittyessä pitää naputella pin. Puhelimella maksettaessa (siis joku kortti siellä liitettynä) ei tuota rajaa ole.

Vierailija
53/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä maksaa vaikka miltsin kerralla sillä S-etukortin lähimaksulla KUNHAN NÄPYTTELET PIN-LUVUN.

Maksuraja kertaostoon 50 euroa. 

Vierailija
54/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksuraja kertaostoon 50 euroa. 

Eipä taida onnistua. Korttimaksulla on yläraja, jonka näkee verkkopankissa. Sitä voi muutella, mutta ei miten isoksi tahansa edes tilin saldon puitteissa. 

Vierailija
55/55 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee joillakin sekaisin google play ja google pay - ihan eri asioita. Play-kaupasta ladataan sovelluksia.

Joo, naurattaa kun jotku tuputtuua Google Payta. Mikä helvetin google Pay, minä latasin Google Playsta sovelluksen. Eiköhän se tästä ensi viikolla selviä. Terveisin Ap, 70v, entinen PC ja Unix käyttäjä, entinen 3D mallintaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi