Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin taas lueskelemaan pinoa kun poikakin nukahti päikkäreille. Oli ihan kivaa kerhossa, siellä on hienoja vappuasuja kaikilla lapsilla!

Janskul kyseli kasvattelenko yrtit ulkona vai sisällä. No ajattelin kyl sisällä noi ruukkuyrtit pitää vaikka ainakin täällä etelässä noi säilyis varmaan ulkona, en nyt muista missä sä asuit. Mut esim pohjosessahan on aika paljon kylmempää ettei ne siellä varmaan säily. mutta et ihan siellä tainnu asuu.. Jollakin oli kans auringonkukat ajatuksena laittaa kasvamaan, meillä on jo itämässä pikkupurkeissa näitä siemeniä. Vielä vaan pitäis päättää mihin ne tonne pihalle lykkää:)

Oliko se Laru vai kuka kun kyseli hempan mittauksista, mulla on otettu nyt 2 viikon välein kun on ollu tosi alhanen vaikka rautaa syön, jotain 96 luokkaa kokoajan. Kyllä sullakin pitäis mitata varsinkin jos sanoit ettet oo rautaa muistanu/jaksanu syödä. Siitä tosiaan sais varmaan motivaatiota ottaa se rauta päivittäin jos se kovin alhainen vielä on. Nythän ollaan jo niin pitkällä että kehon pitäis jo itse alkaa nostattaa sitä Hb:tä, mulla vaan näin ei oo käyny ainakaan..

Kerhossa tänään muut mammat naureskeli mun masun muodolle, (siis hyvällä) ja sanoivat että se on vaan kaikki kerääntynyt tuohon eteen yhdeksi isoksi palloksi, takaapäin katsottuna ei kuulema arvais että olisin raskaana. Mites muilla, onko masua myös sivuilla vai pelkästään kaikki edessäpäin? Mitä kommenttia olette saaneet?

Vierailija
22/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä siivoiluiden ja touhuamisen keskeltä aattelin vähän kirjottaa.

Heräsin jo aikasin, vaikka olisihan sitä saanut nukkua ties kuinka myöhään, mutta aurinko herätti, ihanaa :)! Kesä on tulossa!! Eikä edes haitannut tuo aikainen herätys, koska tulin niin hyvälle mielelle auringon paisteesta. Innostuin sitten laittamaan vauvan huonetta kuntoon ja pesemään vauvan vaatteita. Tällä hetkellä pyörii harsot koneessa, sitä ennen pesin pinnasängyn reunasuojan.

Sen reunasuojan kanssa meinasi mennä sormi suuhun, kun huomasin että se patja oli mennyt aika kiemuralle sieltä sisältä. Keksin sitten silittää sen ja vähänhän se oikenikin kun oli vielä kostea, mutta " möykkyjä" jäi ja asetin sen reunasuojan sitten saunan lauteille ja painoja päälle. Kannoin kaikki painavimmat kirjat ja valokuva-albumit sen patjan päälle ja lopuksi vielä sellaisen pienen telkkarin kaapin perältä... Luulis että oikenis :D! Ei se kyllä pahasti enää möykkyinen ollut, mutta tarpeeksi möykkyinen että minua häiritsi.

Kaiken sen kantamisen jälkeen sain kärsiä inhottavista suppareista ja kivuista muutenkin, mutta sanoin vain kivuille että hus pois, nyt on muutakin tekemistä... ja niinhän ne totteli :D!! Ihme kyllä, että eivät ole palanneet ne kivut, vaikka kuinka olen rehkinyt ja kyykkinyt ja kantanut! Noh, katsotaan sitten illalla... Mies kyllä valitti mulle aika paljon, kun yksin kannoin kaikki ne kirjat ja vielä sen telkkarinkin, mutta yksinhän se piti, kun mies oli töissä!!

Outoa miten tuo aurinko saakin ihmeitä aikaan, ei kiukuta mikään ja voimia on vaikka muille jakaa, ihana fiilis, pakko nauttia vielä kun tätä näinkin harvinaista hyvää oloa on!! Voisin vaikka palkita itseni sitten illalla suklaalevyllä, nam nam :D!

Mutta, nyt kun vielä siivousintoa on, niin takaisin puuhailemaan! Ihanaa ja aurinkoista perjantaita kaikille :)!

T: Mirmuska ja Vilperi (viikoissa en enää edes pysy perässä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on nyt tunnin ajan tullut reilun min.kestäviä supistuksia 6 min välein. Nää eroo hiukan edellisistä niin, että on kuin joku iskis puukolla tonne alapäähän. Lisäks kädet turpos ja meni " neulasiksi" ? Onks kellään ollu tälläst? On aika kivuliasta, mut toisaalta ei mitään tajutonta. Niitten " puukoniskujen" aikana henki salpaantuu. Tää on taas tätä, kun ei haluais olla hysteerinen ensisynnyttäjä:) Mitään vuotoja ei oo...emmää tiedä pitäskö vaan ootella?

Almis panikoi...

Vierailija
24/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.. oli taas luettavaa. Olo on ihan levoton kun ei olla pojan kanssa nukuttu päikkäreitä. :/ Oli vieraita ja sitten oli pakko päästä vähän tonne aurinkoon nauttimaan. Nyt olo on ihan väsy.. :( Miehellä vika viikonloppu töitä ja ens viikon jälkeen alkaa loma. Ei haittais vaikka vauveli syntyis tossa loman aikana.. :)

Olipas mukava kuulla Tuutupiin voinnista ja hirmusen paljon onnea pienen pojanpalleron johdosta!! :) Tulehan useemminkin " häiritsee" meitä. ;)

Möhömahalle ja Varjokkaalle onnittelut pikkusista nyyteistä!! <3

Kyllä pistää nää vauvauutiset mielen herkäks.. :´) (ja kateelliseks.. :D)

Kaikille kipeänä oleville pikaisia paranemisia!!

Kaikenmaailman juhlapäiviäkin oli tiedossa.. Paljon onnea vaan kaikille juhlijoille! :D

Laru: Mehän samiksia ollaan! Taidetaan jotenkin telepaattisesti sopia noi ruokalistatkin yksiin.. :D Sulla taitaa olla la 30.5? Mulla 29.5. Et aika samoissa mennään! :) Ja naistenklinikalle suunnataan molemmat.

Käviskö jo toi 5.5? (Madame mamma sen päivän mulle ennusti..) ;) Ja kun itellä on synttärit 6.6 ni olis aikas hauska.. :)

Almaeinolla kuulostaa olevan jännät paikat!! Mun korvaan ainakin kuulostaa et vois olla kohta lähtö edessä.. :) Hui että.. Paljon voimia ja tsemppia nyt jos lähtö tulee!! Ja lisää suppareita sinne sulle.

( .) Toispuoleinen on taas tää massu.. :) Yleensä vauva majailee selkä mun vasenta kylkeä vasten.. nyt oikeeta. Eilen harrastettiin sitä kivaa s:sää ja varmaankin siitä johtui muutamat supistukset nukkumaan käydessä. Ei mitenkään kovin kivuliaina, mutta tuntu kumminkin. Tosi tiheeseen tuli ja niistä miehelle sit mainitsin kokoajan.. Mies vaan " hmmh" .. Oli ihan unessa. :D Nyt on ilmaantunut vihlasujakin.. just kun hehkutin kuinka on niiiin oireetonta ollu.. ;)

Osaako kukaan muuten sanoa että onko tolla mitään tekemistä lähestyvän synnytyksen kanssa kun ke lääkärikäynnil totes et on vauva laskeutunu ja kiinnittyny. (kaulaa siis 2cm ja paikat pehmentyny)Vähän sinnepäin oon lueskellu et ei voi mitään ennustella.. mutta.. ? ;)

Noniin.. jospa sitä sais raahauduttua pojan seuraks ja pikkukakkosen ajaks pötköttää sohvalle.. :)

Hyviä vointeja kaikille ja synnyttämään lähtiöille tsemppia koitokseen! Jänskään täällä teiän puolesta.

t:tiitiäinen, poika 2v4kk ja Oiva rv 35+3

Vierailija
25/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä lupaavalta! Ja jos supistukset tuntuvat jo erilaisilta miltä ne on ennen tuntuneet niin saattaa tosiaan olla synnytys käynnissä!!! =)

Olen ihan kateellinen täällä! Mäkin tahdon jo!

Mun äiti masensi mua tänään kysymällä että koskas tämä meidän esikoinen syntyikään ja kun sanoin että 8 päivää yli niin tokaisi, että jaa no eihän tässä sitten vielä mitään kiirettä!

Ja mä kun olin ajatellut että kyllä tämä piankin jo syntyisi! ;)

Mies on TAAS kipeänä. Nokkosrokkoa, joku viruksen jälkitauti ilmeisesti. Eli mies kyllä varmasti toivoo, ettei ihan vielä syntyisi. Ja tottakai mäkin toivon, että mies olis " vedossa" kun lähtö tulee. Viimeksi ainakin joutui kädet täristen painamaan mun selkää, joten mitä siitäkin tulis puolikuntoisena...

Neidille on tullut ärsyttävä vaihe.. Koko ajan pitäisi jonkun olla viihdyttämässä ja sit jos heti ei mee niin hokee " äitiäitiäitiäitiäiti" tai " isisisisisisisisisi" Hermoja koetellaan ja mitä sitten kun on vielä vauvakin hoidettavana! =D Toivotaan vaan, että on ohimenevä vaihe tämä...;)

-Alpukka rv38+5 & " Pinsku" 1v7kk

Vierailija
26/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks ONNEA, VARJOKAS & MÖHÖMAHA!

Josta mieleeni, että eikös toukokaksosia ollut ainakin 2? Mitähän niiden odotukseen kuuluu vai olenko ohittanu jotain?

Ja Sussusta ei vieläkään mitään?

Tänään tuli sit shoppailtua! Nyt on vauvalle:

-vaippoja

-tutti

-tuttipullon tutteja

-peppupyyhkeitä

-perusrasvaa

sekä

-pullo/tuttiharja

-tarrakiinnitteisiä liivisuojia

Vielä kun keitän pullot kaapista ja noi ostetut tutit niin oltas askel lähempänä valmiutta. Sit ostettava lähempänä vielä NAN:ia ja bepanthenia. Sekä pestä vauva-amme odottamaan ekaa kylpyä kotona.

Onneks äidillä ja iskällä on avaimet meille, pääsevät meijän sairaalas olo ajan laittaa kotia ja hakee vauvan vaatteet kotimatkalle.

Täällä seuraava neuvola vasta 2.5, aijon kyllä mainita synnytystapa-arvio ultrasta.. Siitä kuinka huono fiilis jäi, kun ei kerrottu kohdunsuuta, lapsiveden määrää. Ollaan vaikka teatreelisen hysteerisiä jos terkkari laittas lääkärille vielä ;)

hui kun ajattelee että enää 1-2 neuvolaa ja sit seuraava käynti vauvan kans!

Rv 37+2 (joko voi olla? Hui.)

Vierailija
27/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESTOVAIPPAILIJAT: Minnis? taisi ainakin käyttää harsoja ja kuoria.. Millä pesuaineella kuoret kannattaa pestä ja voiko ne pestä ihan normaalin pyykin mukana? Ite vaihtelen aika usein pesuainetta, nyt käytän pirkka coloria.

Vauvalle tosiaan on kaikki valmiina, jos ei nyt tuo pesuaine puutu :-D Olen ostanu vitamiinin, bepanthenin, pulloja, tutin, nannia, harsoja ja paljon muuta pientä :-)

Voi että ku supistelis kovemmin, mitä iloa näistä supistuksista päivän mittaan on, kun kyllä nämä tuntuu muttei kovinkaan kipeätä kuitenkaan?? Tekeekö ne välttämättä kohdunsuulla mitään??

Minä kait alan munkin tekoon, tekee niiiiin mieli! Simakin on jo valmiina, tein vähän liian aikaisin.. No jospa se riittää..

P. + Toukka 39 tasan!!!! ja isoveljet kohta 3v ja 5v

Vierailija
28/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihan ilma taas tänään. Aamupäivä meni asioita hoidellen...hain mm. klapikoneen tontille ja sit hiukan sukulaisilla kyläilyä.. Iltapäivän sitten pyhitinkin ulkona istumiseen ja tilikirjan täytölle :). Tais siinä istuskellessa hiukan selkä palaa.

Meidän 4-v pojalla oli tänään hoidossa vappurieha. Meidän pikku pojasta muokkautui aamulla pikku ötökkä. sellainen vihreä hattu, hiukset vihreiks, sukkahousuihin tein villalangasta eilen illalla hapsuja ja paitaan myös. oli aika hauska näky.

Tässä ollaan muutenkin jo ihan loppusuoralla...siis odottelussa. tänään on RV39 tasan ja esikoinen syntyi rv39+2 joten hiukan jo vappu vauvaa tässä odotellaan. Jotenkin on sellainen olo että menee yli ja reippaasti :/

Olen tässä tehnyt lyhyitä ja pidempiäkin kävely lenkkejä supistusten toivossa...eilenkin 1h kävelylenkki ja tuloksena vain älyttömän kipeä lonkka.

no ehkä se tästä...

RV 39 ja poika 4-v

29/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaat siskot, nyt se sitten taas alkas! 2 piinaavaa viikkoa MM-jääkiekkoa! Ei mua isännän katselut haittaa, mutta kun siinä vieressä istuu 8v esikko selostaen Mertarannan kanssa kilpaa, sitä ei kestä elävät erkitkään musta ja isännästä puhumattakaan! Ja jos sen komentaa pihalle ' jäähylle' , alkaa siellä vielä kovempi mekkala sählyvehkeiden kanssa. Siellä sitten Hentuset ja Koivut vetää, ylämummot soi ja siellä lepää... Voi äitee!

Laskeskelin tässä, että jos mitään ei aikaisemmin tapahdu ja edellisen kaavalla mennään, mulla on käynnistys 16.5. Tietysti toivon erittäin kovasti jotain tapahtuvaksi, heti vapusta lähtien koska vaan. On kyllä tullut yhtä ja toista menoa pariksi seuraaviksi viikoiksi. On muksujen puheterapiaa, hammaslääkäriä, kouluuntutustumista, jumppaa, kevätkonserttia... Plus sitten omat neuvolat päälle. Pitääkin pistää isäntä ajan tasalle lasten iltamenoista, niin voi hoitaa edes osan kuljetuksista. Harmi vaan, kun osa on päivällä, niin ei oo isännästä apua.

Oli mulla vielä jotain, mutta en nyt saa mieleeni.

Simat on vielä tekemättä, joten jospa niiden kimppuun nyt sitten. Ehtis edes vapuksi valmiiksi. :)

+ kaapit täynnä herkkuja vapuksi (säilyyköhän? ;D)

+ viikonloppu edessä

+ jäljellä ehkä enää parisen viikkoa tätä piinaa

Äippä 37+5 (ja sunnuntaina taas paukkuu)

Vierailija
30/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla käymään;) joko se AMLAEINO lähti?kuulosti kyllä jo vähän siltä et saattais synnytys olla kyseessä..huih että jännää:D

AUTS mulla vauva alotti just kauhean potkimisen ja mesomisen mahassa!mä jo huolestuin ku oli aika monta tuntia hiljakseen ja nyt sitten melskaa senki edestä!HUIH ei mulla nää liikkeet ainakaan oo kovin paljoo muuttunut hiljasemmiks...ihan samaa tahtia lujaa välillä möykkää<3 hyvä niin,ei tartte panikoida liikkeistä;)

VAPPUSUUNNITELMIA;eipä oo ihmeempiä suunnitelmia.oon ajatellu laittaa nyt noita vauvan juttuja valmiiks ja muutenki vähän paikkoja järjestellä....et kotosalla ollaan enimmäkseen. jee simaa ja munkkeja täytyy ainakin käydä ostamssa:D

HEMOGLOBIINISTA(kirj. miten lie?) mulla se on otettu alussa joka kerta ja nyt joka toinen kerta...vähän niiku kerran kuus tyyliin varmaankin.

TOHON TYTTÖ/POIKA TOIVEESEEN;mä en oo toivonut oikein kumpaakaan,siis vauvaa kylläkin mut sukupuolella ei niin väliä. ei mulla oo mitään tunnettakaan ollut missään vaiheessa kumpi tulis...ainut mitä mun kummitäti on mulle ennustanut et 2poikaa ja kolmas on tyttö:D et näyttää käyvän toteen ja sopii ihan mulle kuhan se tyttö ei vielä tuu muutamaan vuoteen;)

MAHASTA moni on sanonut et selvä poikamaha ja aika paljon varsinki nyt loppuaikana on ruvennut kuulumaan kommenttia et " ihana maha" ja tohon tyyliin. moni ihmettelee et se pullahti sillon joskus aivan yhtä äkkiä kuulemma tälläseks pallox:D

Nyt kyllä itestä tuntuu et kyllä on turvotusta ja leveä olo millon mistäkin. jalat kauheet ja mammafarkutki kiristää niin täytyy ton takamuksenki olla levinnyt:( blaah!

jahas mut nyt taas mentävä...tää on kummallista et poika ei antas äitin istua koneella,mut sitte kun iskä istuu niin ei mitään väliä!heh

voikaahan paksusti:D

toymama

Vierailija
31/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALMIS: Oletkohan vielä siellä? Kuullostaa jännältä! Voimia superpaljon, jos nyt on aika!! Infoa meitä pian!

ONNELLINEN MAMMA: Kiitos ihanasta ohjeesta! Kuullostaa ihan meidän jutulta! Tuli vaan mieleen, onko liivate " sallittujen aineiden listalla" ? Oli miten oli, otin ohjeen talteen, kun kuullosti niiin ihanalta.

MINNIS:

YRTEISTÄ: Ei taida täällä Tampereen leveyspiireillä yrtit pihalla pärjätä, vai mitä olet mieltä? Meillä on kyllä tosi suojainen sisäpiha, johon paistaa (jos ja kun paistaa) koko päivän. Olisi vaan kivaa saada yrttejä omasta pihasta, kun ei sisällä voi kasvattaa.

MAHAN MUODOSTA: Mulla myös tuollainen hassu rantapallo ihan vaan edessä, joka ei näy taakse. Onko se nyt sitten tyttö- vai poikamaha? Ihan kuin lonkat olisivat eri malliset kuin aiemmin, olen ihan sammakon näköinen..

MOSKULIINI: Kamala tarina! Kuinka kukaan voi niin lapsestaan sanoa?

TYTTÖ VAI POIKA: Olen aina vaan jotenkin ajatellut, että mulla olisi poikia, joten ehkä hiukan toivon poikaa. Mies taas on aina ajatellut, että hänellä olisi tyttö. Tasan siis menee :) Ja eihän sillä väliä ole, kumpi tulee.

Nyt telkkarin ääreen!

Voikaahan pulleasti ja suppareita kaikille niitä kaipaaville!

Jansku 37+6

Vierailija
32/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, niinhän se sit kävi et meikäläisen aurinkoinen olo muuttui myrskyksi... Ja ihan vaan miehen vika! Se lähti katsomaan lätkämatsia lähi baariin, lupasi tulla katsomaan viimeisen erän kotiin, että teen ruoan siihen valmiiksi. No, missä ukko!!?? Ruoka odottaa ja varmaan jäähtynytkin jo... Vaikka kuinka olen yrittänyt saada ukon nuppiin mahtumaan sen, että synnytys voi käynnistyä koska tahansa ja hän on ajovuorossa silloin, en minä, että olisi ihan hyvä jos ei otettaisi sitä alkoholia niin paljon että se vaikuttaisi ajokykyyn!! Enkä minä jäisi odottelemaan ja laskemaan sitä milloin mies on ajokunnossa. Per*ele että ottaa nuppiin sen ukon käytös.. Enkä ikinä antaisi miehelleni sitä anteeksi, että on ottanut kaljaa sen verran että ei pääse viemään minua synnytykseen, tai koko synnytykseen mukaan. Olisinhan minä voinut soittaa sille jo aikoja sitten ja käskenyt tulla viivana kotiin, mutta se on jo aikuinen mies ja kyllä sen pitäisi tajuta! Ja sitten kun herra suvaitsee kotiin saapua ja jotain hänelle asiasta sanon, on vastaus tyyliin, " no enkö minä saa nyt työviikon jälkeen mennä edes lätkämatsia katsomaan baariin ja ottaa samalla olutta..." joo joo, enhän minä sitä kieltänytkään ettei saisi mennä, mutta ymmärtäisi hyvä mies sen että minä en sen synnytyksen käynnistymistä päätä..

Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan, toivottavasti teillä vaan ei ole samanlaista ongelmaa kun meillä.. Nyt on päivä pilalla, ajattelin että tästä olis voinut saadakin ihan mukavan päivän kun alkoikin niin kivasti, mutta ei niin ei... Murr sitä ukkoa!

Anteeksi tälläinen räjähtäminen ja vuodatus, mutta tänne on vain niin ihana tulla purkamaan tunteitaan... Kiitos, helpotti pikkasen!

mirmuska

Vierailija
33/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhä huolestua ;)

MIRMUSKAlle lohdutushalit täältä, ihmekkään jos ärsy! Sais mies kuulla meilläki sellasen hormoonisaarnan että. Kuitenkaan ole mahdottoman pitkä aika se pari viikkoa olla lähtövalmiudessa..

Niin ja samaan hengenvetoon, eka JEE! Leijonat voitti ukrainan, mikä ei sit yhtään ihme :)

meillä toi lätkä-fanius geeneissä, niin 2vkoa lätkää ei haittaa yhtään. Isäni on erotuomari ja lapsesta asti on tullu huudettua mukana, nyt se sit tarttunu toho neitiin ;)

oltiin kattoo junnupeliä niin neiti kentän laidalla " pelaa pelaa" " oi oi oi" ... Ihana.

Jos täältä masusta poika tulee niin ei varmaan tartte arvata mitä papalta voi odottaa lahjaks.. Maila meil jo onkin.

Nyt lukee satu ja sit omaa aikaa sipsien kans.

Vierailija
34/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystynyt enää kärvistelemään kotona, joten kävästiin näytillä. Sain valita jäänkö osastolle vai tuunko kotiin. Koti voitti, kun ei tässä hengenhätää oo ja kyllä mä näiden suppareiden kans pärjäilen. Otettiin käyrää ja piirty niitä suppareitakin sit parin min.välein. Sisätarkastuksen yhteydessä hulahti verta, mutta paikat vielä kiinni, kaulaa ei enää jäljellä eli en sitten tiedä mitä merkitsee. Vauva kuulemma löytänyt jo tiensä alaspäin ja jäi muutenkin nyt epäselväks, että meneekö täs viel kauan..?

Tosi herttanen kätilö oli tällä kertaa vastassa ja toivotti tervetulleeks takaisin, sitten kun en enää kestä kotona. Otolla oli kaikki ok, joten mieli ainakin huojentu. Mies luki käyrää tyyliin: nyt sul supistaa, eiks nii? Meinasin heittää sitä kengällä!

Eli mä jatkan täällä odotusta, mahassa kunnon möyryntä ja supistelu. " Puukkovihlonta" onneks tuntuu hävinneen.

Oliko se mirmuskalla miesongelmia? Meillä oli samanlainen tilanne viime vkoloppuna ja kyllä otti päähän aika rankasti. Nyt tais onneks vähän pelästyy tänään, joten vappu taitaa mennä meidän huushollissa ihan limpparilinjalla:)

nim.vielä yhdessä koossa oleva almis:)

Vierailija
35/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko käydä täällä vähän väliä katsomassa et oletko vielä paikalla...=)

Ja edelleen siis jännitys jatkuu, voipi olla että pääset piankin takaisin synnärille! =) Pidän sulle peukkuja jos vielä tositoimiin pääset!!!

-Alpukka, taas

Vierailija
36/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli tulla vielä toivottelemaan almaeinolle paljon tsemppiä tulevaan!!Kyllä se taitaa olla lähellä nyt;) voi että jaksuja sinne suppareiden keskelle jne.!!!Onnentoivotukset vielä kerran,jos lähet hyvinkin pian takasi synnärille!!:D

MIRMUSKAN juttu sai myös laittamaan suuret lohdutukset ja jaksamishalit sinne päin !GRR ne miehet osaa olla välillä PIIP PIIP tapauksia!!! Meillä ukko kans rupes puhumaan et menis veljensä luo juomaan VIIMESEN KERRAN(ennenku synnytän)! joo et sinne se nyt meni!!luvan kyllä kysyi niiku aina;) mut kyllä mä vähän hermostuin ku oon taas koko viikon oottanut tätä viikonloppua ja sitä et mies meidän kans nii häippäs veljensä luo. tuo pirun jääkiekko näköjään kaikilla melkein " ongelma" hehh! No oon kyllä suuresti iloinen ettei tuo mun ukkokulta mihkään baariin mene eikä edes hinkua:D siinä mieles olkoot sielä veljensä luona,ainut vaan et ku juo niin tulee vasta aamulla kotia:( onneks pitkä vapaa kuitenki edessä:)

poikakin nukahti yllättävän helposti:) mies onneks hoiti iltapesut ja laitettiin yhessä nukkumaan. hetken sitten vielä jouduin kyttäämään pojan huoneen ovella,mut nukahti onneks hyvin;) mikäs mun on tässä netissä pyöriessä viettää aikaa:D

tänne jään jännäämään taas vauvauutisia ;) ÖITÄ kaikille!!!!!

Vierailija
37/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaipat pitäisi pestä sellaisella pesuaineella, jossa on alle 5% saippuaa, ei valkaisuaineita ja vähäiset määrät zeoliittia. Tällaisia jokakaupan pesuaineita ovat mm LV kirjopesu sekä Daily sensitive. Myös marseilles-saippua on hyvä käsinpesuun. Siis varsinkin alussa kun vauva tekee sitä maitokakkaa jota on tuurilla joka vaipassa, niin marseilles saippualla mä niitä pesin altaassa ja iltaan mennessä kuori kuivui. Tietty ei se maata kaada jos on joskus hutasee tavallisella saippualla sellasen pul-kuoren mut jatkuva käyttö voi pilata sen ja kuori alkaa hapertua ja päästää läpi pissat.

Ja jos villakuoria on niin nehän pitää pestä villanpesuaineella esim sonetti tai marseilles, käsin.

Pul-kuoret voi pestä myös tavallisen pyykin seassa vaikka 40 asteessa, mutta en sitte tiedä jos käyttää huuhteluainetta siinä niin onko siitä haittaa. Kun huuhteluainetta ei vaippakoneelliseen laiteta kun se vie esim harsoilta ja froteelta imukyvyn. Mutta kuoriltahan ei voi imukykyä viedä mutta viekö sitten kosteussulun? Tietääkö joku?

Kysy jos jäi epäselväksi tää mun selitys, oon niin huono selittää..

Vierailija
38/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... etköhän sä jo kohta lähde takasin sinne sairaalaan. Vitsi kun jännää...

Mirmuska, mä ymmärrän todella ton ärsytyksen. Meilläkin sais kyllä ukko kuulla kunniansa. Mun mies oli ennen ihan samanlainen. Kun se lähti johonki, niin aina se venähti. Onneksi lopetti juomisen kokonaan. Ihan muista syistä kyllä.

Tiitiäinen, mitäs kun mulle se mamma ennusti 13.5. Olikohan se äitienpäivä. En nyt jaksa tarkistaa. Mut eiks sekin olisi aika kiva. Viikkojakin olisi jo 37+ :)

Hyvää yötä!

Laru rv 35+2

Vierailija
39/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laru: Kyllä se 13.5 käy myös oikein hyvin!! ;) Tähdätään siihen.

Hyviä öitä kaikille! :)

t:tiitiäinen

Vierailija
40/42 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, mikä olo. Oon siivonnu koko päivän ja vielä tuossa illalla piti vähän pihahommia tehdä ja nyt on melko kuollut olo. Jotenkin ei vaan malta pysyä paikallaan, ja sit yöllä on selkä ja jalat kipeenä.

Puutuuko teillä muilla kädet ja jalat ja pitäsköhän tuosta olla huolissaan?? Miulla oikeen käden keskisormi ja nimetön puutuu tuolta sormenpäistä ja tänään kun kävin kuopusta hakemassa taksista, kotiin kävellessä jalat tuntu ihan " kylmiltä" ja niitä pisteli kamalasti. Eipä oo ennen tuollasta tunnetta ollu. Kyllä sitten helpotti kun vähän aikaa pötkötteli.

Masussa on taas päivällä ollu rauhallisempaa, nyt iltaa myöten alkaa sitten möyrintä. Maanantaina olisi neuvola, pääsee kattelemaan että paljon on taas painoa tullu lisää. :P

Eipä tässä sen kummempia, Varjokkaalle onnittelut tytsystä ja Almaeinolle tsemppiä jos lähdet vauvaa hakemaan.

AngelEyes 38+1