Iltalehti: SDP repeää kohun alla
Tulee Villet ja Tytit!!!
Siinä meni hallituspaikat!!!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PERSUJEN KANNATUS PUTOSI RÖKÄLEESTI POHJAMUTIIN ALUE- JA KUNTAVAALEISSA SEKÄ EUROVAALEISSA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 SAMA KOHTALO ODOTTAA EDUSKUNTAVAALEISSA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tytti palkkasi oman miehensä tutkimaan häirintää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yllättävästi ei löydy mitään omasta puolueesta.
PanoMestari tutkii ensiviikolla. Mitähän mahtaa löytyä.
Käyttäjä41418 kirjoitti:
Mulla tuli heti mieleen tapaus: Eemeli Peltonen?? Oli aika hämärä keissi ja Tytin kummalliset kommentit jnejne
Olisin Merisen sijassa varovainen kun olen demarien ympäröimänä. Kaikken ollaan valmiita jotta saadaan pääministerin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä41418 kirjoitti:
Mulla tuli heti mieleen tapaus: Eemeli Peltonen?? Oli aika hämärä keissi ja Tytin kummalliset kommentit jnejne
Mulla tuli mieleen Halla-ahon vieraissa käynti 8vuotta putkeen ja teetti syrjähyppylapsen....oli silloin perujen luotettu popuoluejohtaja 🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣
PanoMestarihan panee aina paljaalla.
Vastaa persu miksi Halla-ahon kannatus romahti 69% kesken hallituskauden samoin purran 69%.???? VASTAA PERSU !!!!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä41418 kirjoitti:
Ei tuota minkäänlaisia ongelmia liittää tuo tapaus tähän. Karkeana hattuvakiona voisi väittää että tuo tapaus oli kuplivan padan yksi kupla, joka sattui puhkeamaan erityisen huomiota herättävän isosti, vaikka tatti tappurainen makasi padan kannen päällä koko painollaan :D
Ja nyt se pata kiehuu jo niin että tyyrää laitojen yli tatti tappuraisesta huolimatta.
Sairaallamielellä voi yhdistellä näköjään mitä vain. Olette oksettavaa porukkaa hyi saatana.
Eihän demareilla edes näytä olevan miespuolisia kansanedustajia kuin n. 19 kappaletta pikaisen laskutoimituksen jälkeen:
https://www.sdp.fi/ota-yhteytta/yhteystiedot/kansanedustajat/
Jos ahdistelija on nykyinen kansanedustajamies, kyllähän luulisi olevan mahdollista, että ainakin syyttömät heistä ilmoittavat pesevänsä kätensä asiassa ja olevansa syyttömiä, ja sitten se joka ei ilmoita...
Jos taas syyttömätkin erityisesti demarimieskansanedustajat kollegiaalisesti suojelevat tekijää joutumasta vastuuseen tekosistaan, sittenhän heidänkin osaltaan voi todeta, että puolue tai irstaan puoluetoverin suojeleminen on asetettu kaiken muun edelle, mikä on täysin moraalitonta ja asiatonta toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä41418 kirjoitti:
Mulla tuli mieleen Halla-ahon vieraissa käynti 8vuotta putkeen ja teetti syrjähyppylapsen....oli silloin perujen luotettu popuoluejohtaja 🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣
Vastaa persu miksi Halla-ahon kannatus romahti 69% kesken hallituskauden samoin purran 69%.???? VASTAA PERSU !!!!
Olet sivuraiteella. Kysymys on demarien ahdisteluskandaalista.
Käyttäjä41418 kirjoitti:
Oli siinä selvä syy, nyt oli vaan tunnetumpi henkilö, niin haittavaikutuksista puhuttiin enemmän, oikeasti olisi pitänyt varoittaa sivuvaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä41418 kirjoitti:
Olet raiteella. Kysymys on Persujen ahdisteluskandaalista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän demareilla edes näytä olevan miespuolisia kansanedustajia kuin n. 19 kappaletta pikaisen laskutoimituksen jälkeen:
https://www.sdp.fi/ota-yhteytta/yhteystiedot/kansanedustajat/
Jos ahdistelija on nykyinen kansanedustajamies, kyllähän luulisi olevan mahdollista, että ainakin syyttömät heistä ilmoittavat pesevänsä kätensä asiassa ja olevansa syyttömiä, ja sitten se joka ei ilmoita...
Jos taas syyttömätkin erityisesti demarimieskansanedustajat kollegiaalisesti suojelevat tekijää joutumasta vastuuseen tekosistaan, sittenhän heidänkin osaltaan voi todeta, että puolue tai irstaan puoluetoverin suojeleminen on asetettu kaiken muun edelle, mikä on täysin moraalitonta ja asiatonta toimintaa.
Kun kassejani kopeloitiin kuulin Tytin äänen mutta tunsin Erkin kädet. Tulee mieleen raamatullinen vertaus.
Vierailija kirjoitti:
Persujen trollitoimisto ilmiantaa taas kaikki epämieluisat uutisjutut 🤣🤣🤣🤣 No laitetaan uudestaan esimerkki persujen sikailuista eduskunnassa
Teuvo Hakkarainen (ps.) kävi rajusti käsiksi ja suuteli väkisin Veera Ruohoa
Vasemmiston trollitoimiston yrittää kaivella epätoivoisesti 15 vuoden takaisia asioita. NOLOA!
Voi se ahdistelija tai ahdistelijat olla naisiakin. Tulee heti mieleen muutama epäilyttävä naikkonen.
Luultavasti ahdistelu on demareissa puolueen tapa ja sitä harrastavat monet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen SDP on ollut olemassa 1800-luvun lopulta saakka. Aika harhainen saa olla kuvitellessaan sen olevan katoamassa yhtään mihinkään.
Aikansa kutakin.
Sanoivat persut kun rasistisesti ivistelemällä loukkasivat Japanilaiset , Aasialaiset ja kokomaailman Suomen kauppasuhteet . Saatana. 👿👿👿..
Vierailija kirjoitti:
Kaikille häirinnän vähättelijöille ja puolustelijoille tiedoksi että työpaikalla tapahtuva häirintä jossa on usein mukana myös valta-aseman väärinkäyttöä on vakavampaa kuin siviilielämässä tapahtuva.
Niin ,muitakaan persut.
Vierailija kirjoitti:
Kohu hoituu vain sillä että käpälöitsijän nimi paljastetaan.
Tosin alkaa pahasti haiskahtaa siltä, että se ilmeisen irstas, limainen, hikinen ja oksettava elostelija ei olekaan mikään täysin tuntematon ensimmäisen kauden takarivin kansanedustaja vaan jokin ns. isompi kala persujen ja kokomukse ankkalammikossa. ..🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Persujen trollitoimisto ilmiantaa taas kaikki epämieluisat uutisjutut 🤣🤣🤣🤣 No laitetaan uudestaan esimerkki persujen sikailuista eduskunnassa
Teuvo Hakkarainen (ps.) kävi rajusti käsiksi ja suuteli väkisin Veera Ruohoa..
Niin persu ei antaneet mitään rangaistusta.
Luojan kiitos, ettei tulekaan sosialisteja pääministeri puolueeksi. Saatte nauttia meistä kivenkovista kapitalisteista myös ensi hallituksessa.
Joo ei tule demareista seuraavaa pääministeripuoluetta 👏
Eihän me nyt tuommosta irstasta kähmijäporukkaa maan johtoon ja hallitukseen haluta. Ei olisi työrauhaa kenelläkään.
Meriläinen voisi kyllä kertoa niitä nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille häirinnän vähättelijöille ja puolustelijoille tiedoksi että työpaikalla tapahtuva häirintä jossa on usein mukana myös valta-aseman väärinkäyttöä on vakavampaa kuin siviilielämässä tapahtuva.
Kyllä ja nimenomaan vielä ikäänkuin kansalle esikuvina esiintyviä edustajia, joista paljastuu jotain näin äärimmäisen irvokasta seksuaallista lääppimistä ja kiusaamista. Järkyttävää!!
Luvattomalla pistoolilla ampumista, eduskunnassa kuristamista, salissa kädet nyrkissä lyömisellä uhkailu
Ei tuota minkäänlaisia ongelmia liittää tuo tapaus tähän. Karkeana hattuvakiona voisi väittää että tuo tapaus oli kuplivan padan yksi kupla, joka sattui puhkeamaan erityisen huomiota herättävän isosti, vaikka tatti tappurainen makasi padan kannen päällä koko painollaan :D
Ja nyt se pata kiehuu jo niin että tyyrää laitojen yli tatti tappuraisesta huolimatta.