Naapuri tuli minun pyykkivuorolla pyykkituvalle, eikä älynnyt lähteä pois
Minun olisi vielä pitänyt vielä laittaa pyykit kuivausrumpuun, mutta ahdisti kun toinen vain mollottaa siellä, joten toin pyykit kotiin kuivumaan. Jouduin pyykit laittamaan ovien päälle kuivumaan, kun ei ole pyykkitelinettä. Mikä siinä on, niin vaikeaa varata se oma aika. Ei oo ok, tulla heti omien pyykkien kanssa.
Onko muilla ikäviä kokemuksia pyykkituvalta?
Kommentit (57)
Näissä tilanteissa on suora toiminta valttia.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen arka, joten sen takia en uskaltanut kertoa naapurille, että on minun aikani ja varaisi oman. Naapuri myös näytti, ettei edes olisi suomea ymmärtänyt, enkä ole hyvä englannissa, joten tosi hankala tilanne oli
Ap
Olisit näyttänyt varauskirjaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen arka, joten sen takia en uskaltanut kertoa naapurille, että on minun aikani ja varaisi oman. Naapuri myös näytti, ettei edes olisi suomea ymmärtänyt, enkä ole hyvä englannissa, joten tosi hankala tilanne oli
Ap
Suksi helvettiin r a s s e.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyyyyh troollllooooollllloooo Nyyh
Pyykkitupien käytössä on yhtä monta sääntöä kuin asukkaita taloyhtiössä. Oikeat perussäännöt eivät merkitse mitään useimmille. Tämä se jaksaa ihmetyttää, sillä kaikille olisi helpompaa, jos noudatettaisiin yhdessä sovittuja sääntöjä, eikä toimittaisi miten sattuu.
Sitten vielä ne hajustetuilla kemikaaleilla pesivät, jotka itsekkäällä tavalla estävät osan ihmisistä käyttää pesutupa.
Pitäisikö sinun opetella hieman sosiaalisia tilanteita? Miten pärjäät töissä? Vai onko se hieman turha kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä varataan pyykkikone ja kuivuri eri kirjalla. Voivat siis vuorot mennä päällekäin.
Meillä on ihan vain 1 kirja
Ap
Meilläkin vaan 1 kirja. Mutta siinä omat rivit koneille ( kaksi) pyykkitornille ja kuivaushuoneen naruille (kahdet)
Ihan tyhmää jos ei kuivausrumpua voisi käyttää samaan aikaan kun joku toinen on varannut pesun.
Joten kyllähän siihen on vaan itsensä siedätettävä, että pystyy toimimaan pyykkituvassa yhtä aikaa muiden ihmisten kanssa. Tai jos ei pysty, niin hankittava oma pesutorni,
Pesutupa varataan yhdelle käyttäjälle kerrallaan. Ei sinne tulla toikkaroimaan toisen vuorolla ja yleensäkään tekemään mitä? Katsomaan toisen ihmisen pyykkäystä? No way!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun opetella hieman sosiaalisia tilanteita? Miten pärjäät töissä? Vai onko se hieman turha kysymys?
Etkö ole kuullut, että on olemassa introverttejäkin. Työt sujuu ihan hyvin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haista paska, winettäjäpersu. Te rasistit olette kaikki pelkureita.
Huh huh, eipä ole järjellä pilattu sinuakaan, onko ne kaikki, joista et pidä, persuja?
Vaan eipä ollut yllätys, että elämänsä pilannut vihervassu rääkyy täällä viattomille ihmisille, kun ei muutakaan osaa.🙄
Vierailija kirjoitti:
Pesutupa varataan yhdelle käyttäjälle kerrallaan. Ei sinne tulla toikkaroimaan toisen vuorolla ja yleensäkään tekemään mitä? Katsomaan toisen ihmisen pyykkäystä? No way!
Juuri näin. Eri asia, jos kuivaus ja pyylkäys varataan omilla ajoilla. Ja jokuhan voi tehä ties, mitä siellä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä pesutuvasta varataan vain tietty laite ( pesukone, kuivausrumpu, mankeli, kuivaushuone). Samaan aikaan joku toinen voi käyttää jotain muuta laitetta. Ihan järkevää ja tehokasta laitteiden käyttöä.
Taloyhtiössä on varmasti isännöinti joka voi tehdä selkokieliset ohjeet miten pesutupaa käytetään ja niin ne varmaan on jo olemassa mutta aina tulee heitä jotka joko eivät ymmärrä tai eivät välitä säännöistä.
Näutä ohjeita on tarpeen muistuttaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu taloyhtiöstä. Meillä ei varata koko pesutupaa vaan jokainen laite erikseen. Koneitakin useampia, niin naurettava ajatus, että yhden koneen tarve estäisi muita käyttämästä vapaita koneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja, jos ei ole tapana varailla aikoja jollain, niin saa toki kertoa, miksi näin toimii? Kuitenkin pyykkituvalla pitäisi olla yhteiset pelisäännöt
Ap
Ja sä syytät naapuria siitä että lähdit karkuun, haha. Olisit tunkenut pyykkisi kuivuriin ja sanonut moido. Niin normaalit tekevät. Oletat, ettei toinen muka ole suomalainen. Et sinä arka ole vaan typerä ja maalta.
Ei kaikki ole kaltaisiasi läskejä syöjätär - justiinoita. Olet itse hölmöläinen ja elämää ymmärtämätön paskiainen. Pieni ihminen. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Tämä on ainoa oikea tapa, jotta talossa säilyy rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Suksi helvettiin r a s s e.
Syö paskaa nasse. Eri
Lisään vielä, että meillä varataan koko pesutupa. Ei erikseen tiettyä laitetta
Ap
Minusta ap toimi hyvin. Oishan se pahempi olla pyykit varastettuna tai raiskattuna
Pyykinpesukoneen ja kuivurin voi varata. Ei sitä huonetta voi varata. Osta oma pesukone kotiin niin ei tarvitse pyykkituvassa pestä.