Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö teitä tällaiset asiat kuntosalilla?

Vierailija
17.01.2026 |

Vaidoin kuntosalia tuohon lähelle ja olen pettynyt salin yleisilmeeseen. Esim valaistus, koleat loisteputket. Huonolaatunen laminaattilattia, rikkinäisiä kohtia ja pahimpia paikattu jeesusteipillä. Osassa laitteinä päällinen on vähän rikki, ei kuitenkaan niin että haittaisi käyttöä. Laitteet on suurinpiirtein rivissä, jokainen kuitenkin vähän vinossa sinne sinne sun tänne. 

Treenattua tuolla pystyy ihan hyvin, mutta se yleisfiilis on masentava. Hinta on kuitenkin sama kuin siinä kauempana olevassa siistissä salissa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sali oli aikaisemmin sellainen robusti ja elämää nähnyt mesta. Luulin ettei se haitannut, eikä haitannutkaan. Omistajanvaihdoksen jälkeen pinnat rempattiin, lattia kunnostettiin, vehkeet ryhmiteltiin fiksusti uudelleen, ja levypainot järjestettiin telineisiinsä. Pakko myöntää, että nyt kaikki sujuu helpommin ja on viihtyisämpi. Vielä ihmetyttää asiakkaiden ns, maalaisjärjen puute? Joka ikinen asia ohjeistetaan kirjallisesti. Sellaisia juttuja jotka on selvää kauraa yli viisivuotialle. Vaikka nyt tämä lukittavan kaapin käyttö. Että sitä käytetään vain sen treenin ajan. Eikä vallata kokonaan omaan käyttöön. Ja tuhat muuta asiaa. Milloin saunan ovi pitää sulkea? jne.

Vierailija
22/26 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi kuntosalin pukuhuoneiden, vessojen ja suihkujen olla tip top! Muussa voi joustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee, että salilla on muita ihmisiä

Vierailija
24/26 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitäisi suhtautua ryhmäkuntosalin lihaviin, onko ne siltä osin rinnastettavissa liikuntarajoitteisiin, että tulisi antaa etusija joihinkin laitteisiin missä esimerkiksi voivat tehdä istuaaltaan.

Olen salilla kolmesti viikossa käyvä lihava laihduttaja. Aloittaessani olin sairaalloisen ylipainoinen. En ole koskaan halunnut mitään erityishuomiota, en etusijoja enkä keneltäkään apua, jos tekeminen on näyttänyt vähän vaikealta. Huomio lihavuuteni takia olisi ollut erittäin vaivaannuttavaa, lisännyt tunnetta että kaikki katsoo. Onneksi kukaan ei koskaan huomioinut millään tapaa.

Vierailija
25/26 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee, että salilla on muita ihmisiä

Itse olen melkoinen erakko, mutta yllättäen salilla muut ihmiset ei haittaa. Niitä kun ei tarvitse huomioida millään tapaa, ei tervehtiä, ei jutella mitään niiden kanssa tms. Siellä voi vaan treenailla energisen musiikin tahdissa aivan itsekseen.

Vierailija
26/26 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvetta käydä. Pyöräilen kesät talvet noin 5km suuntaansa, työ on fyysistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi