Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOK:n pääkonttorilla on herrakerros, jonne tavalliset kuolevaiset ei pääse

Vierailija
17.01.2026 |

SOK:n pääkonttori on Helsingin Vallilassa, ja sen ylin kerros on vain ylimmän johdon käytössä. Sinne ei normaali työntekijä pääse hissilläkään, jos ei ole annettu erityisoikeuksia sinne kulkea. Mitä mieltä ole tästä vuonna 2026? Minun mielestäni aika seitkytlukulainen herrakerhomeininki. Kertoo kyllä paljon S-ryhmän asennemaailmasta yleisesti.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa yrityksissä on, entä sitten?

Vierailija
2/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pääsee vain todelliset rotupuhtaat SS-upseerit. 

2026 tavoite: nolla euroa SS-miehille. Kaikki kukaan kampanjaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai on? Itse olen isossa pörssiyhtiössä töissä, ja meillä pomoilla ei ole edes omia huoneita, vaan kaikki on ihan keskenään tekemisissä koko ajan. Joku yksi iso neuvotteluhuone on sellainen, että se on pääasiallisesti johdolle tarkoitettu, mutta voi sitä muutkin käyttää jos on vapaana.

Vierailija
4/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaan toimistoon pääsee nykyisin ilman kulkukorttia.

Vierailija
5/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että johdon tiloihin ei ole asiaa jos ei erikseen ole määrätty.

Vierailija
6/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kulkukortti tarvitaan sisäänpääsyyn joka paikkaan yleisesti, mutta en ole ennen kuulut että johtajilla olisi ihan oma kerros, minne firman omat työntekijätkään ei pääse.

Vierailija
7/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reittä pitkin sinne kuulemma pääsee uimaan.

Vierailija
8/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai on? Itse olen isossa pörssiyhtiössä töissä, ja meillä pomoilla ei ole edes omia huoneita, vaan kaikki on ihan keskenään tekemisissä koko ajan. Joku yksi iso neuvotteluhuone on sellainen, että se on pääasiallisesti johdolle tarkoitettu, mutta voi sitä muutkin käyttää jos on vapaana.

Höpöhöpö, ei pörssiyhtiössä voi kirjanpitoa tai tilinpäätöstä tehdä missään yleisissä tiloissa, puhumattakaan mistään strategiapäätöksistä. 

Vierailija
9/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi olla? Monilla firmoilla ja laitoksella on tiloja, joihin ei suurin osa työntekijöistä pääse.

PS Itse työskentelen ns. kuraportaassa.

Vierailija
10/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, ei pörssiyhtiössä voi kirjanpitoa tai tilinpäätöstä tehdä missään yleisissä tiloissa, puhumattakaan mistään strategiapäätöksistä. 

On siellä tietysti neuvotteluhuoneita ja muita tiloja, joita voi varata. 

Vierailija
11/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pomot tee kirjanpitoa ja kuten hän kirjoitti, on neukkari. Mun veli on tuon tapaisessa, tosin pienemmässä, pörssiyhtiö kuitenkin, mutta siellä on kyllä huoneita, ne vain ei ole kenenkään omia. On vain lukolliset kaapit kaikilla omat.  

Vierailija
12/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kulkukortti tarvitaan sisäänpääsyyn joka paikkaan yleisesti, mutta en ole ennen kuulut että johtajilla olisi ihan oma kerros, minne firman omat työntekijätkään ei pääse.

Johtajat ovat myös firman omia työntekijöitä.

Vierailija
13/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs minä voin mennä kutsumaan sitä johtajaa kahville? Ajattelin juuri maanantaina piipahtaa työnhakijana johtajan pakeille kutsumaan hänet kahville.

Vierailija
14/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sitten ihan kuin seurakunta 😂

Vierailija
15/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne pääsee vain todelliset rotupuhtaat SS-upseerit. 

2026 tavoite: nolla euroa SS-miehille. Kaikki kukaan kampanjaan! 

Ässät,ABC kaikki ollut boikotissa siitä lähtien kun päättivät lähteä mukaan politiikkaan.

Vierailija
16/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SS-ryhmällä on tietysti oma rotuoppinsa.

Vierailija
17/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet sinne silti. Mikä estää? Minua ei ole mikään estänyt. 

Vierailija
18/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskenntelen kaupungilla ja meilläkin on johtoportaan kerros. 

Vierailija
19/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs minä voin mennä kutsumaan sitä johtajaa kahville? Ajattelin juuri maanantaina piipahtaa työnhakijana johtajan pakeille kutsumaan hänet kahville.

Sun pitäisi laittaa viestiä hänen sihteerilleen (nykyisin Executive Assistant). Todennäköisesti et saisi mitään vastausta, tai sitten vastauksen jossa kerrottaisiin että ko. henkilön kalenteri on valitettavasti täynnä mutta voit olla yhteydessä tähän henkilöön, ja sitten jonkun keskijohdon lapasen nimi, jolle paska ko. isolta pomolta valuu.

Vierailija
20/32 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä johdon kerroksissa assarina.

Muiden ihmisren kanssa.

Yllättäen johtajatkin ovat ihan normaaleja ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän