Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iranissa kansanmurha sekulaareja ihmisiä kohtaan, eikä ketääm kiinnosta?

Vierailija
17.01.2026 |

Käsittämätön määrä kuolleita ihmisiä, kun protestoivat sekulaarin elämän puolesta. Toisin kuin yleisesti luullaan, tavanomainen iranilainen ei ole edes uskonnollinen!  Siellä on jopa moskeijoita purettu noin 50 000, koska kävijöitä ei ole. Vuoden 1979 vallankaappaus oli paha höynäytys, johon marxistit tarttuivat Neuvostoliiton masinoimana. Edelleen Venäjä hyötyy Iranista hankkien drooneja ukrainalaisia vastaan.

Iranin hallinnon kaatuminen olisi takapakki Venäjälle ja täten voitto Euroopalle. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmuotoinen kansanmurha.

Ehdollinen tuomio.

Vierailija
2/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassareita kiinnostaa suojella vain ählämiteroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatollahit palkkaavat Irakista arabiaa puhuvia hulluja tappamaan vääräuskoisia. Iran on harvoja paikkoja lähi-idässä, joka ei ole täysin menetetty risupartaiskonnolle, mutta kohta on kun järkevät ihmiset on vain tapettu!

Vierailija
4/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kukaan "kavereistani", jotka somessa ahkerasti protestoivat Palestiinan puolesta ei ole laittanut someen Free Iran-lippuja. Voisinkin itse laittaa ja katsoa reaktiot. Heille tämä ei ole varmaan niin sydämen asia, kun on kyse kristityistä ja juutalaisista eikä muslimeista. 

Vierailija
5/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kukaan "kavereistani", jotka somessa ahkerasti protestoivat Palestiinan puolesta ei ole laittanut someen Free Iran-lippuja. Voisinkin itse laittaa ja katsoa reaktiot. Heille tämä ei ole varmaan niin sydämen asia, kun on kyse kristityistä ja juutalaisista eikä muslimeista. 

Niinpä. En voi olla ajattelematta, että tässä oikeasti on taustalla klassinen juutalaisviha. Eivätkö ihmiset oikeasti käsitä, minkälainen Hitler Khomeini on? 

Vierailija
6/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun sinua kiinnostaa, ap!

Vierailija
7/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmaako ajatollah?

Vierailija
8/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäisi hermostua, vääräuskoiset koirat saavat vain ansionsa mukaan.

Vierailija
9/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään kansanmurhaa ole

Vierailija
10/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kansa taaskaan tiennyt.

Vierailija
11/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Iranissa, ja havaitsin ensisijaisesti äärimmäistä uskonnon vastustamista. He itse kokevat tulleensa hullujen naapurivaltojen valtaamiksi, eivät ole itse arabeja. Juutalaiset on jo siellä tapettu, seuraavaksi lähtee uskonnottomat.

Vierailija
12/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua pitäis kiinnostaa kuinka islamistit tapaa toisiaan? Ite ovat valinneet islamistisen yhteiskunnan demokratian sijaan v1979. Nauttikoon nyt siitä!

Vierailija
13/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kansa taaskaan tiennyt.

He ite valitsi tuon tien, kun muuta olis ollut tarjol.

Vierailija
14/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai iranista saa alkaa ottaa p*kolaisia pika pikaa, vaikka 50k nyt aluksi, eikä persloiset ala itkeä mitään

Vastustan lähtökohtaisesti lähi-idän tuontiporukkaa, mutta iranilaiset ovat sekulaarimpia ja ahkerampia kuin monet kantikset. Parhaat työkaverit ovat iranilaisia. Heihin voi aina luottaa.

Vierailija
15/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua pitäis kiinnostaa kuinka islamistit tapaa toisiaan? Ite ovat valinneet islamistisen yhteiskunnan demokratian sijaan v1979. Nauttikoon nyt siitä!

Paitsi etteivät valinneet.  Valitsivatko itäsaksalaiset kommunismin? 

Vierailija
16/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois v*ttu vähämpää kiinnostaa!

Vierailija
17/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vois v*ttu vähämpää kiinnostaa!

Eli ei kiinnosta, että Venäjän vahva liittolainen saadaan pois pelikentältä? Käsittämätöntä lyhytnäköisyyttä.

Vierailija
18/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
19/19 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamas, Hizbollah ja Huthit saisi nopeasti polvilleen jos Iran vapautetaan islamismista. Ukrainan puolustus helpottuisi. Minkälaista länsivastaista putinistia tämä ei kiinnosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi