Deittisovelluksessa oli
Ja on yksi mies, jonka näin aina. Siksi hän alkoi jotenkin ärsyttämään minua ja laitoin aina ruksia. Tuossa sitten äskettäin hän oli tykännyt minusta ja ajattelin, että perhana, onhan hän hyvännäköinen eikä minulla ole mitään oikeaa syytä vältellä, kokeillaan nyt. Ja niin annoin tykkäyksen. Hän vaikuttaa todella potentiaaliselta, vaikka tiedän jo nyt, että yksi asia hänessä ei ole sellainen mitä mieheltä toivoisin. Ei ole kyseessä mikään vakava asia, mieltymykseni vain. Joskus ihmettelen miksi saan niin voimakkaita ei-reaktioita toisesta ilman mitään syytä 😃 Hän on oikein hyvännäköinen ja symppiksen oloinen. Toki monet ovat alussa. Toivottavasti tämä on sitä myös lopussa.
Kommentit (6)
Onko tämä arvuutteluleikki mieltymyksestäsi vai mitä haet?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä arvuutteluleikki mieltymyksestäsi vai mitä haet?
Öh...
Itse asiassa olemme tainneet jutella aiemminkin, en muista miksi se päättyi. Muistin siitä kun hän kertoi taustastaan, että minkä maalainen on. Veikkaan, että olen silloin ollut vähän vähemmän kiinnostunut suhteesta ja olen sitten vain keksinyt jonkin tekosyyn lopettaa juttelun. En edes muista milloin juttelimme mutta jotenkin olen lähes satavarma siitä.
Minulla oli siellä yksi tuollainen mies. Lopulta laitoin tykkyksen ja jo toisessa viestissään oli mankumassa pllua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli siellä yksi tuollainen mies. Lopulta laitoin tykkyksen ja jo toisessa viestissään oli mankumassa pllua.
Aijaa, no tämä ei toisaalta liity minuun ja häneen mitenkään.
Up