Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät saa suuseksiä?

Vierailija
17.01.2026 |

Satuin huomaamaan uutisen, jonka mukaan nyt kohistaan naisten saamasta suuseksistä, tai oikeammin saamattomuudesta. 

Ihmettelen tätä suuresti, koska exäni ei juurikaan halunnut sitä, vaikka itse olisin halunnut antaa pitkään ja hartaasti. Minulle jäi suhteesta se käsitys, ettei suuseksi naisilla ole kovinkaan haluttua, ja pidin itseäni vähintäänkin outona.

Salainen haaveeni suhteen aikana oli, että löytäisin itselleni naisen, joka sitä suorastaan vaatii. No, haave ei ole toteutunut, koska edes suuseksiä epänormaalina pitävää naista en ole löytänyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saa ja haluaa melkein joka päivä, samoin ottaa mielellään myös suihin, ollaan tiukasti yhdessä eikä tarvetta vilkuilla kummallakaan muita

Vierailija
2/3 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan naiset saa enemmän kuin miehet. 

Aina olen suhteessa, jossa seksiä ollut, naiselle suuseksiä antanut ja siittä tykännyt, saanut vastavuoroisesti suihinottoa alle puolelta. Nykyisessä suhteessa nainen haluaa ja saa suuseksiä, joskus jopa vaatii ja "alistaa" nuolemaan, mutta ei vielä ole itse antanut suuhoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa suhteessa olen saanut suuseksiä ja myös antanut. Itse tulen helpommin suuseksin aikana, kuin yhdynnän ja mies hoiteleekin yleensä minut ensin.

N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme