Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teinisi 14-19 tekee viikonloppuna?

Vierailija
16.01.2026 |

Meillä molemmat teinit kotona. 16 v

ja 18 v. Nuorempi pelaa omien kavereiden kanssa netin kautta ja vanhempi tekee tietokoneella sohvalla jotain.

Itse olin nuoruudessa tuon ikäisenä kavereiden kanssa kaupungilla. Nykyään ei sellaista enää ole.

Lasten serkut 21 v. Ja 22 v. ovat myös viikonloput lapsuudenkodissaan vaikka opiskelevat muualla. 

Miten teillä?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 makaa sängyssä ja lukee kirjaa, 16 v tuli just treeneisä ja meni jääkaapille. Vanhimmasta en tiedä kun on intissä.

Vierailija
62/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan kolmatta lastani.

N19

Hirmuisesti onnea! N16v ja kaksosten äiti :)

Oliko pakko h*orata noin nuorena? Anna kuin arvaan, olette myös yksinhuoltajia ja elätte sossurahoilla. Omat vanhempanne myös epäonnistuneet kun päästäneet teidät h*oraamaan.

Poikkis on tällä hetkellä töissä ja hän on täysillä mukana tässä. Ei me paljo lupaa kysytty mutta onneksi poikkis sai isänsä auton lainaksi :D

Työttömänä, ei kaikille riitä töitä. Ihmisiä on liikaa ja ylijäämä päätyy veronkuluttajiksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan kolmatta lastani.

N19

Hirmuisesti onnea! N16v ja kaksosten äiti :)

Oliko pakko h*orata noin nuorena? Anna kuin arvaan, olette myös yksinhuoltajia ja elätte sossurahoilla. Omat vanhempanne myös epäonnistuneet kun päästäneet teidät h*oraamaan.

Poikkis on tällä hetkellä töissä ja hän on täysillä mukana tässä. Ei me paljo lupaa kysytty mutta onneksi poikkis sai isänsä auton lainaksi :D

No mutta sinäpä et ole töissä kuitenkaan vaan porsit kotona. Kuten arvata saattaa.

Vierailija
64/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletteko te että tytöt pyörittää persetä ja pojat haluavat panna niitä, hyi teitä. Menkää sunnuntaina aamu kirkkoon katumaan ajatuksianne.

Kyllä minut on astuttu jo monta kertaa vaikka olen alle 20v :D

Vierailija
65/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletteko te että tytöt pyörittää persetä ja pojat haluavat panna niitä, hyi teitä. Menkää sunnuntaina aamu kirkkoon katumaan ajatuksianne.

Kyllä ne vain tekee niin. Se on totuus. Siksi pitää estää, että omat lapset mene tuollaisille teille. Älä ole liian sinisilmäinen.

Vierailija
66/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienny pyhästähengestä ja vielä kaksoset:D

Vierailija
67/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen (90 luvulla) tuo ikäisinä painettiin pimpin perässä koko perjantain ja sunnuntain välinen yö. 

14-19 -vuotiaana oli se kovin panetus, ja sitten se yhtäkkiä vaan loppui ja varhaiset vaihdevuodetkin alkoivat jo vähän päälle kolmekymppisenä. Kyllä luonto tiesi milloin piti houkutella päästämään poikia tekemään mällitarpeet.

Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Vierailija
68/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylpeä itsestäsi, h*ora? Vanhempasi ei ole ainakaan sinusta paljoa välittäneet kun päästäneet h*oraamaan.

Oletko ehkä vähän katkera :D
t. N16v ja kaksosten äiti

Vierailija
69/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylpeä itsestäsi, h*ora? Vanhempasi ei ole ainakaan sinusta paljoa välittäneet kun päästäneet h*oraamaan.

Mikä on ongelmasi? Arvatenkin et ole päässyt tekemään mällitarpeitasi toisten reikiin ja purat sitten heihin jotain muuta, kuten vihaa.

Vierailija
70/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehkä vähän katkera :D t. N16v ja kaksosten äiti

No en todellakaan. Olen iloinen ettei ollut lapsia noin nuorena, ja että vanhempani välittivät minusta.

Vierailija
71/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelmasi? Arvatenkin et ole päässyt tekemään mällitarpeitasi toisten reikiin ja purat sitten heihin jotain muuta, kuten vihaa.

Mällitarpeita? Olen naimisissa oleva nainen.

Vierailija
72/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehkä vähän katkera :D t. N16v ja kaksosten äiti

No en todellakaan. Olen iloinen ettei ollut lapsia noin nuorena, ja että vanhempani välittivät minusta.

Miksi porsit vaikka ihmisiä on liikaa ja syntymä on kuolemantuomio?

Vierailija
73/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään."

Aivan oikein. Mutta seksi on täysin luonnollinen, tieteen ja taiteenkin kartoittama asia. Mukava asia myös.

Vierailija
74/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä seksi ei kuulu nuorelle. Onhan teillä sentään kortsut valmiina jos tulee tarvetta?

Vierailija
75/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Te joiden mielestä seksi ei kuulu nuorelle. Onhan teillä sentään kortsut valmiina jos tulee tarvetta?

On mutta poikkis ei koskaan halua paritella. Pelkään että kuolen neitsyenä :(

T28

Vierailija
76/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla yökylässä (ja kaverin vanhempi kotona) ja näen puhelimen sijainnista, että hän on siellä ja on niin kiintynyt luuriinsa, että ei liiku mihinkään ilman sitä.

Onko tuo laillista?

Niin kun mikä? Sijaintitietoko? No on ja erityisen kätevä silloin jos epäilisin, että olisi vaikka jonkun tuntemattoman aikuisen luona. Silloin soittaisin äkkiä kaverit läpi ja ajettaisiin pakulla ottamaan selvää onko tarvetta opettaa nilkille pesäpalloa

Ei kannata, Todennäköisesti nilkki ei ole tehnyt mitään, mutta sä ja kaverisi saisitte tuomiot pahoinpitelystä.

Vierailija
77/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palstailin viikonloput teininä ja niin teen nykyäänkin. Aika harvoin tulee oikein mitään ihmeellistä tehtyä eikä silloin nuorempanakaan, lenkkeilyä, palstailua ja saunomista. Ehkä telkkarikin auki joskus jos tulee jotain hyvää. 

N24

Vierailija
78/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v auttaa tulevien juhlien tarjottavien leipomisessa ja 18 v hengaa tyttöystävån kanssa omassa huoneessa.

Vierailija
79/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta 20-13 vuotta.

Vanhin opiskelee yliopistossa ja asuu päässiallisesti viikolla opiskelija-asunnossa Helsingin keskustassa. Perjantaista maanantaihin hän kuitenkin on kotona täällä Pohjois-Helsingissä, jossa omakotitalossa on huoneet kaikille lapsille ja mukavat harrastustilat. Aamulla hän lähtee klo 5.30 talille hoitamaan hevosta ja ratsastamaan, usein myös viikolla. Päivät kuluvat pianon ääressä, koska yliopistojen ohella hän opiskelee konservatoriossa. Lisäksi hän on aktiivinen seurakunnassa kuten minäkin.

16-vuotiaamme viihtyy myös kotona viikonloppuillat, mutta lauantaisin ja sunnuntaisin hän käy tenniksessä, lumilautailemassa ja purjehtimassa. Han on myös partiossa.

13-vuotias nuorimmaisemme ratsastaa myös ja harrastaa partiota ja 4h-kerhoa. Hän haluaa tehdä töitä eläinten parissa ja toivoo pääsevänsa hoitamaan löytöeläimiä vähän vanhempana. Hän soittaa myös pianoa ja viulua ja aikoo pyrkia konservatorioon.

Meillä on melkein joka viikonloppu lasten kavereita yökylässä, jos heidän aikataulut sallivat. Usein heppatyttöjä tai seurakunnan nuoria. Kivaa kun on elämää ympärillä.

Kukaan lapsista ei vietä aikaa kaupungilla, niinkuin minäkin tein 1990-luvulla. Ja hyvä niin.

Vierailija
80/115 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä palstailin viikonloput teininä ja niin teen nykyäänkin. Aika harvoin tulee oikein mitään ihmeellistä tehtyä eikä silloin nuorempanakaan, lenkkeilyä, palstailua ja saunomista. Ehkä telkkarikin auki joskus jos tulee jotain hyvää. 

N24

Onko pippeliä käytetty pimpissä?