Lopetin hiusten värjäämisen ja nyt on ankea maantienvärinen ruma lättänä kuontalo
Tämäkö on nyt se ihana oma väri? Not.
Muita tähän hypetykseen pettyneitä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä ymmärtänyt minkä värinen on maantienharmaa. Eikö maantiet ole yleensä asfaltoituja? Eli onko maantienharmaa asfaltin musta? Vai vanhan kulahtaneen asfaltin harmaa? Kumpikaan ei ole kyllä mitenkään yleinen hiusväri ja kuitenkin sanotaan että se maantienharmaa olisi tyyliin Suomen yleisin hiusväri.
Sinällään olen itse miettinyt samaa, mutta hiekkamaantietä. Tuo vaan on silti niin sopiva, koska lyhyenä juurikasvuna tuhkaisuus ylikorostuu, ja väri näyttää nimenomaan haalistuneelta harmaalta asfaltilta. Kun hiukset ovat kokonaan oman väriset, näkee että on se hiekkamaantie. Mutta yleensä aurinko vaalentaa ja raidoittaa tällaista hiusta kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät silmälaseja, hanki ne vaikkapa punaisilla kehyksillä. Korosta kulmakarvojen väriä ja laita kevyesti silmämeikkiä plus huulipunaa. Loppuu se loputon hiusten värjäysrumba.
Isompi rumba se on meikata päivittäin kuin värjätä hiukset silloin tällöin.
No pitäähän niitä värjättyjen hiustenkin kanssa olevia kasvoja meikata. Aika hassun näköistä jos on kirkuvan punaiset hiukset ja kasvot meikkaamattoman olemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://swankymalone.com/blogs/news/15-medium-and-short-hairstyles-for-…
Esimerkiksi täällä hyviä hiustyylejä harmaille/maantien värisille hiuksille.
Tai vaikka https://i.pinimg.com/736x/27/a3/f1/27a3f11f7ed9d1b64f315ed6aeafe87d.jpg
Eihän nuo ole maantienharmaata nähneetkään.
Sori mut taidat olla entinen blondi, vaalea, ruskeaverikkö joka värjännyt hiuksensa pilalle. Ja nyt vanhana hiukset ei ole minkään väriset. Syväpesushampoo, hoitoöljyä. Leikkausta hiukset lyhyiksi ja anna kasvaa terve, luonnollinen hius.
Tässä sulle oikea maantienharmaan sävy:
https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-ss&hs=B0Ap&sca_…
Sama. Kasvatin omanvärisen tukan ja olin jopa vähän, että tulipa sitä parikymmentä vuotta myrkytettyä itseä hiusväreillä, ei enää. Mutta, ei pelkästään se, että se omanvärinen tukka on tosi surullisen värinen (tummahko maantie, eli tuhkansävyinen keskiruskea), niin ilman väristä tulevaa pientä pintavauriota mun tukka on lasimaisen liukas, littana ja hetkessä rasvoittuva. Juuri ennen joulua päätin palata värjäämiseen, ja tulen hyvälle tuulelle joka kerta kun katson peiliin. Selkeä tummanruskea vaan voittaa sen oudon ei-minkään-värisen-harmahtavan-tuhkaisen 100-0, ja riittää että tukan pesee joka 3-4. päivä, kun värjäämätöntä oli pestävä päivittäin.
Omat hiukseni ovat tummanvaaleat eli varmaan juuri sitä supisuomalaista maantien väristä. Pidän kuitenkin hiusteni väristä ja tukkaan ilmestyneistä harmaista. Ostin taannoin kampaamosta hopeashampoota. Kampaaja sanoi, että harmaani on kaunista eikä hänkään sitä piiloon värjäisi. Makuasioita toki.
Olen värjännyt hiuksiani viimeksi vuonna 2010. Näyttäisin kamalalta, jos laittaisin tukan yltympäriinsä punaiseksi, mustaksi tai täysblondiksi. Joku vaalea raita siellä täällä menisi, mutta viis niistäkin. Hiukset eivät rasvoitu sen kummemmin ja tukkapuuteri tekee omiaan.
Hiusten värjääminen totuttaa silmän vahvoihin kontrasteihin eikä monet enää huomaa luonnollisen värin kauneutta vaan se näyttäytyy itselle rumalta ja tylsältä. Tulee samanlainen sokeus kun huuliaan täyttäville tai botox-pistoksia ottaville. Luonnollisesta tulee rumaa ja riittämätöntä.
Leikkautin kivan lyhyen mallin, käytän isoja korviksia ja värikkäitä silmälaseja. Ei näytä hiukset enää yhtään pahalta 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä ymmärtänyt minkä värinen on maantienharmaa. Eikö maantiet ole yleensä asfaltoituja? Eli onko maantienharmaa asfaltin musta? Vai vanhan kulahtaneen asfaltin harmaa? Kumpikaan ei ole kyllä mitenkään yleinen hiusväri ja kuitenkin sanotaan että se maantienharmaa olisi tyyliin Suomen yleisin hiusväri.
Maantienharmaa tarkoittaa Suomen hiekkateiden väriä. Sehän se on yleisin hiusväri täällä. Hiekkatien vaaleanruskeanharmaa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten toimii kun pesee ja föönaa hiukset joka aamu. En ymmärrä ihmisiä, jotka jaksavat puljata kuivashampoiden ja rautojen kanssa.
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka jaksaa puljata jonkun föönin kanssa. Pesen hiukset illalla, aamulla vähän muotoiluainetta, muotoilen sillä ja avot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maantienharmaa tarkoittaa Suomen hiekkateiden väriä. Sehän se on yleisin hiusväri täällä. Hiekkatien vaaleanruskeanharmaa.
Esim. Espanjassa sitå väriä pidetään kauniina ja eksoottisena.
Tummien ihmisten maissa ihmiset tylsistyy ruskeaan ja mustaan.
Minkä ikäisiä olette? Ketä varten pitää olla hehkuva ja feikki?
Laittakaa kaunis hattu päähänne, se sopii naisille 45 iän jälkeen.
Jätetään ulkonäköhöpinät 18-40 v naisille, että saavat kerättyä suhteita joita sitten katua 5-kymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://swankymalone.com/blogs/news/15-medium-and-short-hairstyles-for-…
Esimerkiksi täällä hyviä hiustyylejä harmaille/maantien värisille hiuksille.
Tai vaikka https://i.pinimg.com/736x/27/a3/f1/27a3f11f7ed9d1b64f315ed6aeafe87d.jpg
Häh? 😅 ei nuo ole maantienväristä nähneetkään.. Värjättyjä kaikki
Ja tuosta syystä et sitten millään pystynyt noita hiusmalleja ja -tyylejä näkemään? 🤣 Se oli pääasia, mutta eihän kaikki näe metsää puilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten toimii kun pesee ja föönaa hiukset joka aamu. En ymmärrä ihmisiä, jotka jaksavat puljata kuivashampoiden ja rautojen kanssa.
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka jaksaa puljata jonkun föönin kanssa. Pesen hiukset illalla, aamulla vähän muotoiluainetta, muotoilen sillä ja avot.
Sua ei ilmeisesti haittaa, että hiukset on painuneet ja littanat heti aamusta?
Sori mut taidat olla entinen blondi, vaalea, ruskeaverikkö joka värjännyt hiuksensa pilalle. Ja nyt vanhana hiukset ei ole minkään väriset. Syväpesushampoo, hoitoöljyä. Leikkausta hiukset lyhyiksi ja anna kasvaa terve, luonnollinen hius.