Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suomalaiset saataisiin puhaltamaan yhteen hiileen?

Vierailija
16.01.2026 |

Nyt on kovin kahtiajakautunutta. 

Kommentit (270)

Vierailija
41/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitte nyt persut sekä vassarit lopettaa sen typerän riitelynne.

Ette ole vielä älynneet, että te toimitte jälleen pelkkinä hyödyllisinä i d i o o t t e i n a.

En MÄ riitele. Mä vaan olen lähes kaikesta eri mieltä vassareiden kanssa ja siihen minulla on täysi oikeus.

Vierailija
42/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistamalla maasta tänne kuulumattomat muukalaiset.

Tämä. Tuomalla tänne kehitysmaalaisia on tämä ongelma aiheutettu. Poistamalla veronimijät ilmapiiri paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyrkinyt ymmärtämään molempia laitoja, vaikka en ole hyvä ihminen

Totean vaan, että kunpa lopettaisitte vihaamisen

Suomi on liian pieni maa riitelyn eikä meillä ole varaa heikentää maatamme yhtään enempää.

Ainoa vaara on itänaapuri.

Vierailija
44/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on liian pieni maa riitelyn eikä meillä ole varaa heikentää maatamme yhtään enempää.

Älä unohda Kiinaa.

Vierailija
45/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu!!!

Vierailija
46/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette ole vielä älynneet, että te toimitte jälleen pelkkinä hyödyllisinä i d i o o t t e i n a.

En MÄ riitele. Mä vaan olen lähes kaikesta eri mieltä vassareiden kanssa ja siihen minulla on täy

...

Totta kai sinulla on oikeus, mutta mieti, rakennatko sillä yhtään maatamme.

Vierailija
47/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En MÄ riitele. Mä vaan olen lähes kaikesta eri mieltä vassareiden kanssa ja siihen minulla on täysi oikeus.

Etpä. Muuten vaan kiljut pää punaisena vihervassua, demariakkaa ja punikkia joka saatanan ketjussa. 

Vierailija
48/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En MÄ riitele. Mä vaan olen lähes kaikesta eri mieltä vassareiden kanssa ja siihen minulla on täy

...

Totta kai sinulla on oikeus, mutta mieti, rakennatko sillä yhtään maatamme.

Mun näkemys tämän maan rakentamisesta on eri kuin vassareiden. Tuen oman näkemykseni mukaista politiikkaa.

Vierailija
49/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistamalla maasta tänne kuulumattomat muukalaiset.

Tämä. Tuomalla tänne kehitysmaalaisia on tämä ongelma aiheutettu. Poistamalla veroni

...

Kunhan olet älyllisesti rehellinen.

Ukrainalaisia ja venäläisiä on Suomessa 150 000

Ja ukrainalaiset saavat valtiolta eniten rahaa.

Vierailija
50/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen syvään juurtunut järjestelmäuskovaisuus on saatava purettua tai nämä meidän ns."päättäjät" (huom ilman mitään keinotekoista oikeisto vasen jakoa) tekevät täällä mitä niitä ja niiden ympärille muodostunutta rälssiä huvittaa. On otettava vastuuta itsestään yksilöinä ja tehtävä yhteistyötä ILMAN VALTION VÄLISSÄ OLEMISTA ja KAIKIEN TUKISYSTEEMIEN  ULKOPUOLELLA koska nämä vastikkeetonta rahaa jakavat järjestelmät eivät ole olemassa sinun auttamiseksi vaan sinun ORJUUTAMISEKSI! 

Vierailija
51/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä. Muuten vaan kiljut pää punaisena vihervassua, demariakkaa ja punikkia joka saatanan ketjussa. 

Et sä tiedä mitä just mä olen tänne kirjoittanut, joten ole ihan hiljaa vaan.

Vierailija
52/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä äärioikealta voit asiaa tiedustella. Nehän tämän kahtiajaon on saaneet aikaiseksi.

Vierailija
53/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tulla maailmanlaajuinen katastrofi niin kääntyy ne katseet omasta individualisesta per**estä vähän tärkeämpiin asioihin.

Meillähän just oli koronakarastrofi ja se jos mikä jakoi ihmiset kahteen leiriin. Rokotetut ja rokottamattomat. Ja rokottamattomilta meinattiin viedä kaikki ihmisoikeudet. Ei ihan ollut semmonen ihmisiä yhdistävä aika se.

Tuo jakaminen on vain yksi lajittelu ja selvästihän tätä ulkoa tuotetaan hajota ja hallitse periaatteella. Sama ilmiö näkyy kaikkialla lännessä. Avointa keskustelua on suitsittu jo pitkään ja osoiteltu epäilyttävien leiri.

Fiksu kyllä näkee kun häntä manipuloidaan mutta kun aika harva ei tätä näe. Ja tähän sokeuteen meitä on myös johdatettu. Helpoiksi hallittaviksi. Ajatus on ainakin itselleni vastenmielinen. En ole aikuinen lapsi tai holhokki vaan halua tarkoin pohtia omat oikeuteni ja arvoni joiden pohjalta toimin näitä puolustaen.

Vierailija
54/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät vihaa työntekijöitään.

Eivät vihaa!

Vierailija
55/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitenkään. Suomalaiset oli ennen ahkeraa, rehtiä, suoraselkäistä porukkaa. Nyt mallia on otettu ulkoa tulleista vähemmistöistä eikä mikään toimi enää, kehenkään ei voi luottaa eikä muita ihmisiä huomioida.

Vierailija
56/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda Kiin

...

En ole unohtanut.

Kiina on suurin vaara koko ihmiskunnalle.

Muut hirmuvallat: Venäjå, Pohjois- Korea sekä Iran.

Iranilla voi olla nyt toivoa.

Vierailija
57/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät vihaa työntekijöitään.

Suomessa kaikki vihaa toisiaan, omiaan ja muita. Äidit ja isät haukkuu selän takana omia lapsiaan, lapset vanhempiaan, sisarukset toisiaan, työnantaja työntekijöitä, työntekijät työnantajaa. Kansa poliitikoita ja poliitikot kansaa. Mikä meitä vaivaa? Minä olen ainakin ihan kurkkua myöten täynnä tätä paskaa. Kukaan ei edes yritä ymmärtää toista ihmistä. Kannustamisesta puhumattakaan.

Vierailija
58/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä äärioikealta voit asiaa tiedustella. Nehän tämän kahtiajaon on saaneet aikaiseksi.

Ollaan jo päästy tilanteeseen, jossa äärivasemmistoa ja oikeistoa ei saa erotettua toisistaan. Hevosenkenkäteorian lopputulos on jo saavutettu.

Vierailija
59/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa vaara on itänaapuri joo, mutta kun tämä persuporukka on niiden kanssa kimpassa. 

Googlaappa antiwoke ja katso ketkä sitä rahoittaa ja millä perusteella. 

Mä en halua sylkeäkään siihen suuntaan, jossa palvotaan Trumppia ja Putinia. Autoritaarisia diktaattoreita ja heidän ideologiaansa. 

Enkä ole vassari, en millään muotoa. Mulla on vaan täysin eri moraali kuin tällä julmuutta ja kärsimystä ihannoivalla rosvojoukolla. Ja kokoomus eroaa siten, että niillä on kalliimpi puku, ei missään muussa. 

Vierailija
60/270 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen perusluonteeseen kuuluu, että on aina varaa vihata ja harventaa omaa kansaa. Varsinkin lapsia vihataan hartaasti eikä niitä saisi näkyä missään, ei varsinkaan kuulua, pihaustakaan. Kun tähän lisätään ehkäisy ja yksinäisyys, on vain yksi luonnollinen suunta. Ulkoista vihollista ei tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi