Kullervon tarina OFFICIAL đ„đđœđŹđżOnko joku nĂ€hnyt elokuvan ja onko se oikeasti miten hyvĂ€? Kannattaako katsoa?
Elokuvassa on kuulemma elokuvahistorian pervoin seksikohtaus: veli työntyy kiihottuneeseen neitsytsiskoonsa eikÀ lÀhikuvissa sÀÀstellÀ!
Uskaltaako tuota edes mennÀ katsomaan? Kertokaapa!!
Kommentit (43)
Vanhenevan miehen nostalgiasota, jollaisia on mukava rakentaa muiden rahoilla, tepastellen silkki- ja alpakka-asusteissa kuvauspaikoilla naistenlehtihaastattelyiden lomassa. TÀmÀkin on sellainen kansa taisteli, miehet kertovat -tyylin raina, jota aikalaisviihtyjÀt voivat katsoa karkkien ja popcornien syönnin lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko tÀmÀ ketju OFFICIAL?
Omaa ÀidinkieltÀ kunnioittava sanoisi virallinen.
Vierailija kirjoitti:
OFFICAL
Ooh Osaat englantia. Respektii.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen. Minulle liian vÀkivaltainen elokuva. Maisemat huikeat. Minua hÀiritsi lÀhinnÀ ruokailu-kuvaukset, tyypit söivÀt kuin siat ja liioitellusti senkin.
VÀhÀn nyt vaikuttaa siltÀ, ettÀ et mennyt katsomaan elokuvaa, vaan etsimÀÀn siitÀ kohtauksia, joista voit pahoittaa mielesi ja elokuvan jÀlkeen kertoa niistÀ muille.
Ei ollut ihmeellinen, liian pitkÀ ja tekemÀllÀ tehty.
MyötÀhÀpeÀÀ... Synnin ihailua... TulijÀrvi totisesti tekijötÀ odottaa !
Aika naurettavat varusteet hepuilla. Miksi kÀyttÀÀ jotakin lapsellisia fantasia-aseita, kun rautakaudelta olisi ollut tiedossa hyvin sÀilyneitÀ aikalaiskapineita. Mm. vaatetusta on hyvin sÀilynyt ja koruja. Sama koskee rakennuksia ja kaikkea muutakin lavastusta ja tarpeistoa.
aihe on kotimainen mytologia ja kiinnostaa kuulla mitÀ piditte,kÀyn harvoin elokuvissa ja nyt mietin humisevaa harjua ja tÀtÀ kalevalaa,en ole suomi filmien ystÀvÀ. toivon ettÀ suomalaisista tehtÀisiin joku sivistynyt elokuva ei juomista ja perseilyÀ.
Kenen tissit tÀssÀ elokuvassa nÀkyy?
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mutta hyvÀnnÀköiset tissit.
Vierailija kirjoitti:
Kullervon siskon rinnat.
Jos haluaa katsoa kun miehet itkee pari tuntia, niin siinÀ tapauksessa kannattaa. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullervon siskon rinnat.
NÀyttelijÀn nimi?
Vierailija kirjoitti:
Kalevalan aikaan oli ihan erilainen Kullervo.
HĂ€h?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko tÀmÀ ketju OFFICIAL?
Omaa ÀidinkieltÀ kunnioittava sanoisi virallinen.
Varsinkin kun on Kalevala aiheena. VÀhÀn kunnioitusta juuria kohtaan pitöisi olla.
Toivon ettÀ elokuva muistuttaa Vikings tv-sarjaa, mutta uskottavammin tukin (hiuksin). Saanko mitÀ toivon?
Katson sen sitten televisiosta kun sinne ilmaantuu, ei siinÀ varmaan kauaa mene.
N53
Vierailija kirjoitti:
Aika naurettavat varusteet hepuilla. Miksi kÀyttÀÀ jotakin lapsellisia fantasia-aseita, kun rautakaudelta olisi ollut tiedossa hyvin sÀilyneitÀ aikalaiskapineita. Mm. vaatetusta on hyvin sÀilynyt ja koruja. Sama koskee rakennuksia ja kaikkea muutakin lavastusta ja tarpeistoa.
MitÀ ihmettÀ, fantasiamiekkoja? No voi plÀÀh, odotin ettÀ olis tehty mahdollisimman realistisen nÀköiseksi paikat ja miekat ja vaatteet. Höh. Onko ne jotain valomiekkoja vai?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen. Minulle liian vÀkivaltainen elokuva. Maisemat huikeat. Minua hÀiritsi lÀhinnÀ ruokailu-kuvaukset, tyypit söivÀt kuin siat ja liioitellusti senkin.
Tuskin kivikaudella kÀytettiin haarukkaa, veistÀ ja serviettejÀ.
Itse nÀin osana Kajaanin runoviikkoa 2006 Kaisa Korhosen teatteri Havukalle ohjaaman laulunÀytelmÀn Kullervosta ja harmittaa suuresti ettei YLE taltioinut sitÀ. Korhonen osasi pöyhiÀ tarinaa kansallisarteesta ja heittÀÀ jÀykÀn ulkopuoliset nÀkemykset romukoppaan. Lopputulos oli syvÀsti liikuttava ja riemastuttava. Ja se mystinen loppu, kuoliko Kullervo vai ei? EhkÀ hÀn syntyikin vain uudelleen?
Se kirjoitetaan official!
Ap kirjoittanut ihan oikein!
https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/official