Kullervon tarina OFFICIAL đ„đđœđŹđżOnko joku nĂ€hnyt elokuvan ja onko se oikeasti miten hyvĂ€? Kannattaako katsoa?
Elokuvassa on kuulemma elokuvahistorian pervoin seksikohtaus: veli työntyy kiihottuneeseen neitsytsiskoonsa eikÀ lÀhikuvissa sÀÀstellÀ!
Uskaltaako tuota edes mennÀ katsomaan? Kertokaapa!!
Kommentit (43)
Tosi vÀkivaltainen elokuva ja siiksi varmasti taisteluista tykkÀÀvien mieleen. Np se rakastelu oman siskon kanssa kyllÀ kauhidtutti mutta miehet varmaan tykkÀÀ katsella tytön paljaita rintoja. On ihan katsomisen arvoinen mutta ei mikÀÀn iloinen elokuva.
Onko daddy&son yhteinen kiihkeÀ kohtaus myös? :3
Kalevalan aikaan oli ihan erilainen Kullervo.
Taattua suomalaista siinÀ tapauksessa. Ei oikeasti mitÀÀn tekemistÀ kalevalan kanssa. TÀysin kaupallisessa mielessÀ tehty
KULLipERVON TARINA
Joo kyllÀ neidon nÀnnit napittavat ja rinnat vÀrisevÀt.
Elokuva oli mielestÀni tosi hyvÀ. Kuvakerronta oli tosi hieno ja tykkÀsin myös paljon musiikista. Elias Salonen oli Kullervon roolissa huikea. Minua ehkÀ eniten kosketti, ettÀ Kullervo kohtasi lasuudessa tragedian ja joutui elÀmÀÀn orjana ja hÀntÀ hyljeksittiin kylÀyhteisössÀ. Lopulta koitti vapaus.
Katsoin eilen. Minulle liian vÀkivaltainen elokuva. Maisemat huikeat. Minua hÀiritsi lÀhinnÀ ruokailu-kuvaukset, tyypit söivÀt kuin siat ja liioitellusti senkin.
Hesari nÀytti haukkuvan sen synkÀstÀ tarinasta, eli hesarin kriitikko ei viitsinyt edes lukea alkuperÀistarinaa tai sitÀ soveltavaa kirjallisuutta jos tuosta tarinasta etsi valopilkkuja.
Esim. tolkien kirjoitti jonkinlaisen kullervon tarinan ekana kirjana-ideanaan, ja myöhemmin sovelsi sen omaan maailmaansa muistaakseni turinin tarinassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko daddy&son yhteinen kiihkeÀ kohtaus myös? :3
VÀhÀn kyllÀ hÀmÀsi ettÀ mistÀ se kuivausrumpi sinne maailmaan ilmestyi mihin daddy jÀi jumiin ja son kÀytti tilaisuutta hyvÀkseen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko tÀmÀ ketju OFFICIAL?
Oikea OFFICIAL olisi tietty OFFICAL
EntÀs se kaikkein tÀrkein? Saiko nÀyttelijöiden puheesta selvÀÀ?
Elokuva oli minusta tosi hyvÀ. En ymmÀrrÀ tuota HS arviota. SiinÀ toivottiin jotain joukkokohtauksia. Elokuva kertoo Karjan korpimetsistÀ rautakaudella. EihÀn siellÀ mitÀÀn isoja joukkoja voinut ollakaan!
Ruuuan hotkiminen kuvasti minusta sitÀ, miten ankaraa elÀmÀ oli ja miten fyysistÀ ja luonnon armoilla olevaa. Kullervo oli sellainen yhteisöön mukaan pyrkivÀ, mutta tÀysin ilman itsehillintÀÀ. Joten tietenkin ryysti ruokaakin kuin viimeistÀ pÀivÀÀ aina kun sitÀ oli. Melkein viimeisiÀ pÀiviÀhÀn hÀnellÀ riitti.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen. Minulle liian vÀkivaltainen elokuva. Maisemat huikeat. Minua hÀiritsi lÀhinnÀ ruokailu-kuvaukset, tyypit söivÀt kuin siat ja liioitellusti senkin.
Herranen aika, en siis voi nÀyttÀÀ lapsilleni tuota. KyllÀ pitÀisi haarukalla ja veitsellÀ syödÀ ja pyyhkiÀ suu servettiin ennen juomista. Muistivatko edes kiittÀÀ ruokailtuaan?
Liikaa otti vapauksia ohjaaja, hyvÀ kun koko Kalevalan tarinaa tunnistin, niin paljon oli muuteltu sieltÀtÀÀltÀ.
Kullervo tappoi itsensÀ lopussa, lÀhdetÀÀn siitÀ.
Wannabe Wikings kakkonen miekkataisteluineen, psykoottisine tuijotteluineen ja bersesrkkiraivoineen.
Nahkaa kÀytetty enemmÀn kuin Tom of Finlandissa nykyaikaisine vapaaotteluhanskoineen, wikingseistÀ poiketen nuoren naisen vÀrisevÀÀ lihaa lisÀÀmÀÀn katsojamÀÀriÀ.
Kerro sinÀ ap itse, kun olet sen jo mielessÀsi nÀhnyt.