Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin tyhmää pakottaa kaikki suomalaiset opiskelemaan ruotsin kieltä, koska vain 5% väestöstä sitä puhuu

Vierailija
15.01.2026 |

Ja nämäkin 5% kaikki osaavat suomen kieltä, eivät vain halua käyttää sitä koska ovat olevinaan parempia ihmisiä kuin suomalaiset. Ei tämäkään aloitus täällä kauaa pysy, eihän täällä mitään sananvapautta ole, mielipiteitä ei saa ilmaista. Ajatelkaa miten älytöntä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia suomalaisia kohtaan

Vierailija
2/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suomenruotsalainen, mutta olen kanssasi täysin samaa mieltä. Ei pitäisi olla mikään pakko opiskella ruotsia. Ihan koko maassa ei kyllä oikein suomen kielellä tule ymmärretyksi, mutta ne harvat täysin ruotsinkieliset alueet eivät varmaankaa ole ongelma. Jos nyt jonnekin pohjanmaan pikkupaikkakunnalle oon asiaa, niin kyllä siellä sitten varmasti ainakin englannilla pärjää jos ei muuten. Sitäpaitsi lähtökohtaisesti ne ummikko ruotsinkieliset voisi mieluummin opetella suomea kunnolla. Se on kuitenkin valtakieli täällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä osasi odottaakkin että kun vihervassarit jää kiinni paskat housussa ja housut kintuissa uskolliset kulttilaiset tulee kääntämääkääntämään huomin takaisin persu mainontaan. Ilman vihervassareiden jatkuvaa persumainontaa ja esillä pitämistä koko puolue olisi varmaan jo kuihtumut mutta kun ne on koko ajan julkisesti esillä kiitos teidän vihervassareiden persujen kannatus on näin korkealla

Vierailija
4/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että ruotsin opiskelu on pakollista.

Se on hyvä mm. ajatellen tulevia saksan kielen opintoja.

Vierailija
5/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltä ei edes opi, jos ei halua. Tunnen eräänkin älykkään ja lahjakkaan ihmisen, jolla on ties mitä saavutuksia, mutta hän ei ikinä oppinut ruotsin kieltä, koska ei halunnut. Lusi pakolliset tunnit läpi koulussa, mutta siinä se.

Vierailija
6/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että ruotsin opiskelu on pakollista.

Se on hyvä mm. ajatellen tulevia saksan kielen opintoja.

Viro pakolliseksi koko maahan (verovaroin tietty), kun se helpottaisi ruotsin oppimista.

Vierailija
7/7 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko johon tuhlataan paljon rahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi