Mikä on sun mielestä ruma naisen nimi?
Kommentit (378)
Tulee päivä että just noi nimet on suuressa suosiossa. Näin ne vaan kiertää.
Mä tykkäsin alunperin tosi paljon kaikista Jasmin, Janica, Janina tyyppisistä nimistä, mutta nykysin niistä tulee vaan white trash mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Rilla
En ole ikinä kuullut tuota nimeä. Liekkö olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rilla
En ole ikinä kuullut tuota nimeä. Liekkö olemassakaan?
On olemassa. https://www.nimipaivat.fi/rilla.html
Vierailija kirjoitti:
Nyyrikki
Tämäpä on oikeasti miehen nimi, eikä naisen. :D Esim Tapoi Rautavaaran toinen nimi oli Nyyrikki! Nyyrikki on kalevalassa Tapion pojan nimi.
Mun mielestä Kaisa on aina ollut hirveän ruma nimi vaikka itse olen Raisa ja se on mielestäni kaunis nimi,a🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyrikki
Tämäpä on oikeasti miehen nimi, eikä naisen. :D Esim Tapoi Rautavaaran toinen nimi oli Nyyrikki! Nyyrikki on kalevalassa Tapion pojan nimi.
Tarkoitan Veikko Rautavaara, kirjoitin väärin. Meni Rautavaarat sekaisin.
Ei rumia mutta ennemminkin kissan ja ruokien nimeltä kuulostaa, työpaikalla oli mm Marja, Minttu, Orvokki, Sheila (ihan suomalainen oli), Juuli (naisen nimi aina sanottiin vahingossa Juliaksi), Saria (Suomalainen sekin). Mikään noista ei ole ruma nimi mutta en itse antaisi lapselleni nimiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyrikki
Tarkoitan Veikko Rautavaara, kirjoitin väärin. Meni Rautavaarat sekaisin.
Tapiovaara! ehkä onki lukihäiriö :D
Eiköhän täällä kaikki jo sanottu, eihän mikään kamala ole
Nyyrikki oli/on lehden nimi. Lapsena mummo odotti portilla, kun hain lehden laatikosta. Kyllä ilostui 😊
Vierailija kirjoitti:
Riikka-nimi on rumennettu, tehty vihattavaksi, aiheuttaa jopa murhanhimoa :( Tosin eräät kusivesipäisimmät psykopaatit suorastaan rakastavat erästä Riikka-nimen kantajaa sekä hänen sadismiaan köyhälistöä kohtaan.
Köyhälistö Suomessa...anna mun nauraa. Laiskoja elättejä, joiden ainoa turva on kristillisen tasajaon ihanne.
Nyt vain sairaille ja vanhoille ym. tukea. Ns. köyhälistön riisto ahkerampia kohtaan saa riittää. Tällä tavalla työläinen joutuu olemaan köyhäempi kuin elätit.
Vierailija kirjoitti:
Hedda, Ebba
Aivan ihanat nimet molemmat.
T. Nainen
Kaisa, Kaisu, Camilla, Jenni, Jenna, Janna, Janica, Jannika, Janni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedda, Ebba
T. Nainen
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedda, Ebba
T. Nainen
Höpsis, eikä ole.