Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö ikinä Klarnaa?

Vierailija
15.01.2026 |

Siis vähän niinkuin luottokorttina? Mulla on jääny paha tapa käyttää sitä ku luottokorttia.. XD

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg lol äksdee

Vierailija
2/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos mahdollista mutta maksan koko laskun aina heti samantien pois kun olen saanut tuotteen/palvelun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin maksunvälittäjänä mutta koskaan ei hyväksy mitään minun maksuani. En siis voi ostaa mistään verkkokaupasta jossa Klarna on maksunvälittäjänä. Enkä koskaan ole ollut heidän asiakkaansa, siis mitään osamaksuja sinne eikä epäselvyyttä yhtään mistään asiasta.  Luottokortilla maksan kaikki verkko- ostokset ja aina laskun kerralla pois joka kuukausi. 

Vierailija
4/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin maksunvälittäjänä mutta koskaan ei hyväksy mitään minun maksuani. En siis voi ostaa mistään verkkokaupasta jossa Klarna on maksunvälittäjänä. Enkä koskaan ole ollut heidän asiakkaansa, siis mitään osamaksuja sinne eikä epäselvyyttä yhtään mistään asiasta.  Luottokortilla maksan kaikki verkko- ostokset ja aina laskun kerralla pois joka kuukausi. 

Jotain häikkää sulla sitten jossain on, kyllähän heille muuten asiakkaat kelpaisi. Oletko käynyt tarkastamassa positiivisen luottorekisterisi? Onko sinulla esim. vapaaehtoinen luottokielto?

Vierailija
5/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, mutta maksan samantien kun paketti on saapunut ja tarkastanut että on mitä tilannut ja luvattu. 

Vierailija
6/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos mahdollista mutta maksan koko laskun aina heti samantien pois kun olen saanut tuotteen/palvelun

Samoin, Klarnan kautta maksettavat heti kun olen saanut paketin ja tarkistanut että olen saanut kaiken tilaamani. Muut laskuni menevät suoraveloituksella.

Vierailija
7/7 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä. Korttini numero vuodettiin sieltä ja ostoksia tehtiin. Haamukortteja oli useampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi