Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää tallettako pullopantteja S-tilille jos saatte toimeentulotukea

Vierailija
15.01.2026 |

50 e on raja. Se saa tulla tilille vaikka rahalahjana, ja siitä ylimenevät summat vähentävät toimeentulotukea. Minulla oli kerran niin, että olin tallentanut 0,60 e pullopantin S-tilille ja se ylitti rajan, niin eikö vain sekin luettu minulle tuloksi. Eihän tuo iso summa ollut, vaan ihan periaatteessa. Ei kannata tallettaa, kyllä joku 5 euroakin tiukassa tilanteessa auttaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Suomalaisen "köyhän" ongelma. 

Vierailija
2/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja on 1.2. alkaen 0€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin toimeentulotukea, en taatusti laittaisi tililleni mitään rahaa. Ihan sama, mistä se olisi peräisin tukia lukuunottamatta. Nekin nostaisin heti käteisenä pois ja maksaisin ostokseni rahalla. 

Vierailija
4/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina laskettu joka ikinen tilille tullut kolikko tuloksi. Ihan sama vaikka siinä lukisi LAINA, niin tuloa sekin on. Vaikka näkyisi että olen maksanut sen saman summan lainaajan tilille. Kiusa se on pienikin kiusa, näköjään. En ole joutunut anomaan toimeentulotukea nyt pariin vuoteen ja nyt sitten joudun tekemään hakemuksen. Vaativat veikkauksen pelitinkin "tiliotteen" vaikka siellä ei sellaista edes ole. Varmasti lasketaan se 2 euron voitto viime kuulta myös tuloksi. Ei mulla sen suurempia voittoja edes ole ja muutenkin hyvin harvakseltaan ylipäänsä lottoan.

Vierailija
5/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raja on 1.2. alkaen 0€.

Onko? Missä se kerrotaan, haluan itsekin lukea. Mietinkin nimittäin tässä juuri, että kas kun hallitus ei sitä rajaa ole poistamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän