Ja taas lisää työttömiä. Joko sinulta lähtee työpaikka alta?
Heleniltä iso yt-uutinen Yli 120 työpaikkaa vaakalaudalla
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä on käynyt tarpeeksi rekkoja tehtaan pihassa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Rekkakuskeja js juitsareita kovasti työttömiä, jossain sakkaa
Juitsareiden työtilanteesta en tiedä mutta näin rekkamiehenä töitä sais paiskoa vaikka vuorokauden ympäri. Vilkaisin viikolla huvikseni avoimia ajohommia niin siellähän on vaikka ja mitä ajoa tarjolla.
Missä päin Suomea? Onko koulutukseen (ylä)ikärajaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde. Itseasiassa mun työpaikkaan ja muihin saman alan yrityksiin on kokoajan rekrytointi käynnissä. On myös rekrykoulutuksia.
Vasta taas alan täällä kerroin ja vinkkasin jossain ketjussa,vaan ei työttömille kelpaa
Eikö kelpaa paikanvaihtajille? Vastavalmistuneille?
Tuli vastaan tää "orpo ja purra saaneet ennätystyöttömyyden sekä velat" Valtiolla ainakin riittää hommaa niin kauan kuin velka kestää.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä sosiaalialan ihmiset, jotka selostavat täällä, että työt ei lähde kun robotit ei korvaa. Työt lähtee, kun päätetään, että kyseiseen toimintaan ei ole enää varaa. Asiakkaat selviytyköön sitten omillaan. Yksityisen lentokaan ei enää kauaa kestä, ellei sitten työnnetä veroeuroja oikein kunnolla, koska palkkaköyhillä ei ole varaa ostaa palveluja ja työterveyttä aletaan rajata.
Niinpä. Jos kunnat ei maksa enää huostaanotetusta lapsesta, se on siinä!
Sinänsä hullua bisnestä.
Lähti jo kaksi vuotta sitten. Nyt osa-aikatöissä.
Minä olen pienyrittäjä. Tekoäly on työntekijäni.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos persut, kiitos kokoomus, Talousosaajat talossa, lollero.
Eipä tämäkään liittynyt mitenkään hallitukseen tai sen päätöksiin. Pitäisikö ennemmin kiittää paria muuta puoluetta Salmisaaren kivihiili voimalan alasajosta?
Viime vuodesta työllisten määrä kasvanut sellaiset +25000 eli aika moni saikin työpaikan.
Töiden määrällä ei ole merkitystä, rahoitusta on päätetty leikata, joten työpaikoja vähennetään ja töitä tehdään sitten vain vähemmän.
T Hallitus