Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään joka ei olisi facebookissa?

Vierailija
15.01.2026 |

Täällä yksi

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet tahot julkaisevat noissa informaatiota, jota ei pääse katsomaan, jos ei ole tiliä. Että siinä mielessä ja sen takia voisi tili ollakin (mieluiten feikkinimiellä). Eihän siellä mikään pakko ole mitään julkaista.

Mulla on siellä vielä tili juuri noista syistä. En julkaise itse siellä enää mitään ja olen poistanut kaikki vanhat julkaisut. Profiilikuvana on joku maisemakuva. Kavereita en kehdannut kokonaan poistaa, mutta lopetin seuraamasta.

Vierailija
22/28 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lankapuhelin, joku varmaan kysyy, mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omaa tiliä ei ole mutta kyllä mä varmasti jonkun toisen tilillä olen.

Vierailija
24/28 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olin joskus silloin kun se vasta tuli, mutta totesin ettei some ole hyväksi. Mua ahdisti ne ilmoitukset. Lisäksi siellä ihan ihme heebot laitteli viestejä koko ajan, vaikkei mulla edes ollut siellä itsestäni kuvia. Jotenkin ihan sairasta, että tutut ihmiset ei siellä monet jutelleet laisinkaan, mutta ventovieraat sitäkin iloisemmin. 

Ei oo mun juttu tuo somemaailma. Ainoastaan joitakin ryhmiä jäin kaipaamaan, kun ei niitä sitten näe jos ei siellä ole. 

Vierailija
25/28 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tosin olin siellä muutaman kuukauden joskus 2008. Aivan idioottimainen paikka. Jokainen kertoo, mitä söi aamupalaksi ja todistaa sen kuvan kanssa. #haukotus

Vierailija
26/28 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitkään fasebookit

Vierailija
27/28 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun oli lähdettävä kun isä teki tilin sinne ja alko stalkkaamaan mua. 

Vierailija
28/28 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet tahot julkaisevat noissa informaatiota, jota ei pääse katsomaan, jos ei ole tiliä. Että siinä mielessä ja sen takia voisi tili ollakin (mieluiten feikkinimiellä). Eihän siellä mikään pakko ole mitään julkaista.

Se informaatio, jota ei julkaista kuin somessa, on mulle täysin tarpeetonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme