Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävän huonoa palvelua R-kioskeilla

Vierailija
15.01.2026 |

Lähes poikkeuksetta R-kioskeilla on kyllä niin huonoa palvelua, että jo oikein huvittaa. Ei pelkästään epäkohteliasta palvelua, vaan se myyjä on suorastaan vihamielisen oloinen, kun siihen tulee jotain ostamaan. Paiskoo ja tiuskii, vaikka ei ole itse muuta tehnyt kuin tervehtinyt iloisesti ja laittanut tuotteet tiskille. Haluaako nuo kioskinpitäjät ylipäätään, että niissä käy asiakkaita, vai ovatko ne rasite?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttuuks mariset? Lähe kiitää jos ei kelpaa.

Tervein melko kohtelias myyjä, R-kioskin asteikolla.

Vierailija
22/26 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuliko jotain muuta.

No jos pimppiä vielä tällaiselle oikein iloiselle setä-asiakkaalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää.  Olen vuosikymmenten ajan saanut R-kioskeilta vain ystävällistä palvelua.  Asiantuntevaa ja miellyttävää väkeä ollut töissä. 

Vierailija
24/26 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yrittäjä-myyjää.

Vituttaahan se kun rahaa ei tule, soppari kieltää lähtemisen ennen konkurssia ja säästökassan pohja alkaa näkyä.

Vierailija
25/26 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Ärrällä todella harvoin mutta hetki sitten kävin 2 kertaa.

Toisessa sain ihan poikkeuksellisen hyvää palvelua ja toisessa poikkeuksellisen huonoa.

Eipä tuolla minulle niin väliä, ei vaikuta käymisten määrään mutta lähinnä ihmettelen, että miksi tuonne hakee myyjäksi joku "ei as.palveluun soveltua", onko joku työkkäri pakottanut?

Tai miksi tuollainen selvästi "ei as.palveuun sopiva" on sinne palkattu, vai onko työllistetty, eikä tarvii maksaa palkkaa?

Ehkä tämä vähän kertoo siitä, mihin tällaiset pakkotyöllisetyt yrityksiä ajaa, nimittäin kumoon, että kannattiko?

Vierailija
26/26 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttuuks mariset? Lähe kiitää jos ei kelpaa.

Terveisin ärrän pissismyyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme