Onko ketään joka ei olisi tilannut temun kautta mitään?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut mistään kiinakaupoista mitään ikinä. Mulla on sekä rahaa että järkeä ostaa kunnollista. M45
Hyvä kun kerroit tuosta järestäsi tänne .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Montak kyllä tai ei vastausta vielä tarvitse niin voin joutessani laittaa? 🤣🤣🤣🤣🤣 🤣..,,
Olen moukka koulupudoskas ja ja ..laita lisää kyllä ja ei vastauksia. ...
Minä.
Autotarvikkeita ja varaosia tilaan tarvittaessa eurooppalaisista tai kotimaisista nettikaupoista. Jos ei niistä löydy niin katellaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Juuei. En ole tilannut eikä kiinnosta tilata. Kuinka paljon kamaa ihmiset yleensä tarvii, en mä muutenkaan ostele harrastuksekseni. Jouluksi tilasin yhden kirjan Adlibrikseltä, kun sitä ei saanut kaupoista.
Juuu, juuu hyvä kun kerroit ettet kamoja harrasta 😂😂😂😂
En ikinä - enkä tilaa!
Temu on Kiinan ansa länsimaille! K haalii roskalla rahaa ja kustantaa sotakalustonsa sillä. Nyt jo pullistelee! Tämä on se keltainen vaara!
Vierailija kirjoitti:
Ap. Montak kyllä tai ei vastausta vielä tarvitse niin voin joutessani laittaa? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣.🤔🤔🤔
Kai nyt enemmistö ei ole tilannut mitään? En halua edes ajatella, että olisi toisin.
En ole ikinä tilannut. Mutta myönnän, että wishistä joskus olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut mistään kiinakaupoista mitään ikinä. Mulla on sekä rahaa että järkeä ostaa kunnollista. M45
Hyvä kun kerroit tuosta järestäsi tänne .
Se on hyvä, nii voitte ottaa mallia ja kehittyä järkevämmäksi.
Minä, mieheni, 4 lastamme perhrineen. Varmaan 99% ystävistämmekin ovat tilaamatta
En ole tilannut enkä aio koskaan tilatakaan.
Tässä. Kerran melkein erehdyin. Tuli jokin himpurin pyörä ralli. Tämä ilmaiseksi ja tämä ja tämä ja tämä. Jos tilaat sitä ja tätä ja tota.
Tilasin toisesta verkkokaupasta 20 sekunnissa. Ilman rasittavaa rallia. Harvoin tarvitsen tuotetta jota ei suomesta saa. Onneksi. Jos tulee toinen tarve eteen. Yhtäkään temun linkkiä en avaa.
Temusta en ole ostanut. Sheinistä tilasin kerran muutaman vaatteen. Niistä suurin osa ei tullut käyttöön. Muun muassa tuotteen haju ja materiaali rdtivät käytön. Kuka haluaisi mekon, joka tuntuu samalta kuin tekstiilisuihkuverho? Oppirahat maksettu, en osta sieltäkään enää.
Täällä! Myönnettäköön, että Wishistä tilasin kerran ja opin läksyni.
Suurin osa suomalaisista varmaan niin fiksuja, etteivät tilaa sieltä kertakäyttökamaa.
Ei pienintäkään aikomusta saati tarvetta tilata yhtään mitään Temusta, en ole tilannut mistään muustakaan krääsäverkkokaupasta tai ylipäänsä edes mistään ulkomaisesta verkkokaupasta.
Täällä myös yksi, ei ole ollut tarvetta tilata, en tarvitse mitään. Mutta täytyy myöntää että menneinä vuosina tilasin Wishiltä pari juttua.
N38
Temusta en ole ikinä tilannut, mutta Aliexpressistä usein ja Ebaysta.