Mikä tuntemasi narsisti on ammatiltaan?
Kommentit (292)
Orpo ja Purra siinä on hyvät esimerkit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri
Pakko sanoa nyt, että tunnen monia narsistisia hammaslääkäreitä, jopa enemmän kuin muita ns.tavallisia lääkäreitä. Yksi pahimmista k.usipäistä on myös hammaslääkäri. Tietääkö joku, mistä tämä johtuu? Miksi juuri hammaslääkärit ovat narsisteja? Selittäkää minulle oman elämän psykologit, mistä ilmiö johtuu.
Olen ihmetellyt tätä myös, että miksi juuri tuossa ammatissa on narsisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myymäläpäällikkö Nansolla (Oulussa).
Oho, tulipas tietoa🤭
No eikö tässä ammattia kysytty? Diagnoosin on tehnyt ammattilainen.
Käsittääkseni ei mitään ammattia. Opiskeli mutta vältteli työntekoa. Uhriutui siitä, että teki hetken aikaa tavallista kesätyötä niin kuin inhat tavalliset ihmiset. Lopulta löysi naiivin idiootin, josta keplotteli itsensä nopeasti raskaaksi. Sikäli kun tiedän ryhtyi kotiäidiksi eikä tee töitä edelleenkään, mutten tiedä eikä kiinnosta.
Lääkäri. Hänellä on oma erikoisalansa ja työskentelee yksityisellä puolella. Katsoo alaspäin tavallisia duunareita. On ylimielinen ja empatiakyvytön. Hän kuului joskus lähipiiriini. Hän mm. nauroi minulle päin naamaa, kun kuuli uuden kumppanini olevan tehtaassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelee erityislasten parissa :(
Tunnetaankohan me sama ihminen.. On psykologi.
Sosionomi, työskentelee kehitysvammaisten parissa. Toinen narsisti on sosionomi ja työskentelee päihdeongelmaisten parissa. Kolmas on sairaanhoitaja ja on töissä sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myymäläpäällikkö Nansolla (Oulussa).
Oho, tulipas tietoa🤭
Joo mietin samaa. Tietoa tuli sen verran paljon, että tuosta pystyy nostamaan jo kunnianloukkaussyytteen. Aika rohkea veto kertoa noin avoimesti.
Sairaanhoitajia ja tarjoilijoita. Lyhyt koulutus ja ammatti jossa saa kyykyttää asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri
Pakko sanoa nyt, että tunnen monia narsistisia hammaslääkäreitä, jopa enemmän kuin muita ns.tavallisia lääkäreitä. Yksi pahimmista k.usipäistä on myös hammaslääkäri. Tietääkö joku, mistä tämä johtuu? Miksi juuri hammaslääkärit ovat narsisteja? Selittäkää minulle oman elämän psykologit, mistä ilmiö johtuu.
Sama havainto, vaikka en yhtään hammaslääkäriä henkilökohtaisesti tunne. Mutta ylivoimaisesti eniten 60 vuotisen elämäni aikana olen törmännyt ihan hulluihin, ilkeisiin ja jopa tahallaan kipua tuottaviin hammaslääkäreihin. Tämä niin julkisella kuin yksityisellä. Onneksi viimeksi sain hammashoitolassa asiallista, ystävällistä ja kaikin puolin hyvää hoitoa. Onko ammatti itse niin yksitoikkoinen ja aina työskennellään varsin huonossa asennossa, että tekee ihmisen vittumaiseksi. Vai mistä on kyse? Koulutus on kuitenkkn korkea.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen näin äkkiseltään neljä äärinarsistia, tässä heidän ammattinsa satunnaisessa järjestyksessä, kysymyksessä siis aivan järkyttävän karmeet tyypit:
- hitsaaja
- toimitusjohtaja
- henkilöstöpäällikkö
- asiakkuusvastaava
Epäilen yhtä henkilöstöpäälikköä. En ole ko firmassa vaan tunnen tyypin muualta.
Tiedän vain yhden satavarman narsistin joka oli umpihullu kaikin puolin, ammattina toimitusjohtaja. Kuoli aikoja sitten. Loput kusipäät on ainoastaan narsistisia, mutta kieltämättä siinäkin on jo kestämistä.
Yksi on entinen sivistystoimenjohtaja, yksi seurakuntadiakoni, yksi on sairaanhoitaja. Nämä ovat tuntemistani pahimmat!