Romahtaako sdp kannatus 15% häirintäkohun seurauksena?
Mitä mieltä? Aika paha juttu ja yritetään salata....
Kommentit (202)
Persujen kannatus vain kasvaa kun heidän joukoistaan löytyy pedofiilejä ja naisten kopeloilija.
Etsiessäni löysin kuitenkin vakavia rikoksia eniten juuri SDP:n jäsenien tekeminä ja en muista kertaakaan median kyselleen SDP puoluejohdolta, tuomitsevatko
Aion äänestää demareita ensi vuonna, etkä mahda asialle mitään. :)
T. Mu ham mad
Mutku Riikkuli hommas meidät Tarkkikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, turhaan kirjoittelet noita pitkiä litanioitasi. Niin kauan kuin vastapuolella on tarjota vain jotain purria ja orpoja, demarit pysyvät valintanani.
Sannalle tehtiin huumausainetesti joka oli puhdas. Sanna on viaton huumeiden käyttöön.
Mutku Riikkuli hommas meidät Tarkkikselle.Eikä Riikkuli mennyt huumetestiin torikeikan jälkeen.
Nyt on kyllä niin läpinäkyvän härski yritys mustamaalata demareita, että minun pitää kyllä ihan kiusatun puolustamiseksi äänestää SDPtä ensi vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä niin läpinäkyvän härski yritys mustamaalata demareita, että minun pitää kyllä ihan kiusatun puolustamiseksi äänestää SDPtä ensi vaaleissa.
Samasta syystä äänestän persuja ekaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
"Mutku ne muut" , "fake news!" ?
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus vain kasvaa kun heidän joukoistaan löytyy pedofiilejä ja naisten kopeloilija.
Persu: "Muut puolueet yrittävät leikata lapsiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa, se ei meille käy. Empatia ei kuulu lastensuojeluun."
Vierailija kirjoitti:
Kiusatun? Niinkö ajattelet seksuaalisista ahdistelijoista. Ovat kiusattuja.
Toivon niin. Mä en enää ainakaan äänestä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon niin. Mä en enää ainakaan äänestä niitä.
No älä huoli. Minä etsin muita äänestämään SDPtä sinunkin puolestasi.
tarja sanna osoitti etten ikinä tule äänestämään demareita
Vierailija kirjoitti:
tarja sanna osoitti etten ikinä tule äänestämään demareita
Riikka halla-aho osoitti etten tule koskaan äänestämään persuja.
Kaikesta mitä täällä on demareilta listattu, vastaavia esimerkkejä löytyy ihan oikeusistuimien vahvistamina persuilta.
Timo Vornanen: pahoinpitely, kaksi laitonta uhkausta, ampuma-aserikos ja ampuma-aserikkomus. 8 kuukautta ehdollista.
Tomi Immonen, ilmailurikkomus. 12 päiväsakkoa.
Mauri Peltokangas, törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen, 55 päiväsakkoa ja kortti kuivumaan.
Teuvo Hakkarainen, pahoinpitely ja seksuaalinen ahdistelu, törkeä varkaus. 9 kk ehdollista, 45+80 päiväsakkoa+korvaukset.
Tony Halmeen huumepelleilyt muistanevat kaikki, Halme tajusi onneksi langettaa itselleen kuolemantuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu: "Muut puolueet yrittävät leikata lapsiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa, se ei meille käy. Empatia ei kuulu lastensuojeluun."
PedoPersujen mielipiteet kyllä tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta mitä täällä on demareilta listattu, vastaavia esimerkkejä löytyy ihan oikeusistuimien vahvistamina persuilta.
Timo Vornanen: pahoinpitely, kaksi laitonta uhkausta, ampuma-aserikos ja ampuma-aserikkomus. 8 kuukautta ehdollista.
Mauri Peltokangas, törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen, 55 päiväsakkoa ja kortti kuivumaan.
Teuvo Hakkarainen, pahoinpitely ja seksuaalinen ahdistelu, törkeä varkaus. 9 kk ehdollista, 45+80 päiväsakkoa+korvaukset.
Tony Halmeen huumepelleilyt muistanevat kaikki, Halme tajusi onneksi langettaa itselleen kuolemantuomion.
Jätit taparikolliset Hallal-aho ja Tynkkynen pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätit taparikolliset Hallal-aho ja Tynkkynen pois
Toivoin, että ihmiset muistaisivat ilmankin.
Kuka on häirinnyt ja ketä? Niinpä. Tuntuu vähän oudolta jupakalta. Se Merinen ei taida olla ihan järjissään. Tyypillinen milleniaali.
En minä tämän takia ryhdy ääntäni kokkareille tai persuille antamaan, sdp on ainoa tolkun puolue mitä duunari voi äänestää.
Joo, turhaan kirjoittelet noita pitkiä litanioitasi. Niin kauan kuin vastapuolella on tarjota vain jotain purria ja orpoja, demarit pysyvät valintanani.