Romahtaako sdp kannatus 15% häirintäkohun seurauksena?
Mitä mieltä? Aika paha juttu ja yritetään salata....
Kommentit (202)
vanha kansan sanonta: demari pettää aina.
Vierailija kirjoitti:
Ja lopuksi tyhjentää sun taskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei romahda. Ketä ne sitten äänestäisi? Et saa demaria äänestämään Kokoomusta tai PS millään ja moni vasemmistolainenkin äänestää demareita että olisivat suurin puolue ja Vasemmistoliitto mukana hallituksessa.
Tämä on mulle suurin ongelma. Voisin ehkä äänestää välillä SDP:tä, mutta pelkään kuollakseni, että sinne tulee vihreät ja/tai vasemmistoliitto mukaan. Ei ole väliä ovatko suurin puolue hallituksessa, kun nämä pienetkin kuitenkin sitä soppaa sekaa ja tulee väkisin heidän älyttömyyksiään hallitusohjelmaan
Tietenkin ne tulee. Ovat ihan paita ja peppu. Eikä demareissakaan kaikki ole samaa mieltä. Sielläkin on omat kuplat ja kilpailut niiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Persu onko kivaa kun Purra petti teidät kaikki köyhyyteen. Valehteli teille kainen ennen vaaleja. Siksipä persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 😝😝😂😂😂😂😂😂
Riippuu siitä mitä paljastuu ja keitä epäillään. Ei nämä koskaan ainakaan lisää kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei romahda. Ketä ne sitten äänestäisi? Et saa demaria äänestämään Kokoomusta tai PS millään ja moni vasemmistolainenkin äänestää demareita että olisivat suurin puolue ja Vasemmistoliitto mukana hallituksessa.
Tämä on mulle suurin ongelma. Voisin ehkä äänestää välillä SDP:tä, mutta pelkään kuollakseni, että sinne tulee vihreät ja/tai vasemmistoliitto mukaan. Ei ole väliä ovatko suurin puolue hallituksessa, kun nämä pienetkin kuitenkin sitä soppaa sekaa ja tulee väkisin heidän älyttömyyksiään hallitusohjelmaan
Tietenkin ne tulee. Ovat ihan paita ja peppu. Eikä demareissakaan kaikki ole samaa mieltä. Sielläkin on omat kuplat ja kilpailut niiden kesken.
Tottakai. SDP, vas.liitto ja vihreät yhdessä ajoivat polttomoottoriautokieltoa (=sähköautopakkoa) ja suomalaisten kotien pakkoremonttia. Jopa 1,5 miljoonaa kotia joudutaan demareiden takia pakkoremontoimaan.
Ette usko? Se on jo päätetty, onneksi nykyinen hallitus ei ottanut vielä käyttöön.
Ei sitä tiedä. Näkee aikanaan. Eiköhän ne toimi niin, että antavat anteeksi, koska kuitenkin näyttävät nyt tosissaan ottavan nuo ahdistelut.
Tämän pa lstan mölisy kyllä pahentaa tilannetta, mutta ei kai tätä juuri kukaan lue.
Miksi tähän demarien kohuun väkisin ympätään persuja? En mitenkään erityisesti pidä persuista, mutta nyt on kyse demareista heidän pitää oma sikolättinsä siivota. Missä puoluejohdon kommentit, mitkä toimenpiteet tulossa. Miksi pöyristyjät ovat nyt hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli minun pitäisi naisena olla äänestämättä demareita sen takia, että ne toi esiin ja alkoi selvittää häirintätapauksia eduskunnassa? Kiintoisaa logiikkaa.
Eduskunnan työsuojeluvaltuutettu on kokoomuslainen eikä hänellä ole tietoa asiasta eduskunnan tasolla. Siispä sinä naisena voisit oman etusi kannalta sisäistää sellaisen faktan että demari Merinen toi esiin häirintätapauksia, ei eduskunnassa vaan DEMAREISSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei saa mua lopettamaan sdp:n äänestystä😍😍
Minä taas erosin persuista kun Purra petti duunarit ja heikensi työoloja kaikintavoin. Saatana.
Samasta syystän ne sankat joukot erosi...lisäksi se heikoimmista leikkaaminen. En duunarin enää ikinä persuja äänestä!!!!!
Persuilta siirtyy äijä-äänestäjiä takaisin denareihin. Ylläpitävät työväenluokkaisia suomalaisia arvoja. Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan. Älä tyttö leikistä suutu.
Näin suomalaismepit äänestivät rakennusten pakkoremontteja koskevassa päätöksessä
Päätöksen myötä yli miljoona asuntoa Suomessa saattaa joutua pakkoremonttiin.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009453279.html
Uusi (rehellinen) SDP vaalilause:
SDP, aina suomalaista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Persuilta siirtyy äijä-äänestäjiä takaisin denareihin. Ylläpitävät työväenluokkaisia suomalaisia arvoja. Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan. Älä tyttö leikistä suutu.
En usko. Äijät on saanet persuissa äijällä mielin määrin. Ja saavat huoletta jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun pitäisi naisena olla äänestämättä demareita sen takia, että ne toi esiin ja alkoi selvittää häirintätapauksia eduskunnassa? Kiintoisaa logiikkaa.
Eduskunnan työsuojeluvaltuutettu on kokoomuslainen eikä hänellä ole tietoa asiasta eduskunnan tasolla. Siispä sinä naisena voisit oman etusi kannalta sisäistää sellaisen faktan että demari Merinen toi esiin häirintätapauksia, ei eduskunnassa vaan DEMAREISSA.
Kyllä, demareiden ongelmasta puhuttiin. Paitsi se pölhö tuppurainen heti valitti "kyllä muissakin puolueissa..."
Vierailija kirjoitti:
Näin suomalaismepit äänestivät rakennusten pakkoremontteja koskevassa päätöksessä
Päätöksen myötä yli miljoona asuntoa Suomessa saattaa joutua pakkoremonttiin.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009453279.html
Uusi (rehellinen) SDP vaalilause:
SDP, aina suomalaista vastaan.
Demari pettää aina, edessä ja selän takana.
Jos ne on kaikki osallisia, niin eivät pysty itse selvittämään sitä? Puolueen tapa niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan Tytti ole ahdistellut...apua
Ajattelin vaan, kun sillä on sitä huulipunaa aina niin paksusti
On vähän sellanen rivon näköinen.....tarkoituksella ?
Millähän avuilla on noussut häirintäpuolueen johtopaikoille. 😏
Mäkin olen sitä ihmetellyt. Tuppurainen ei vaikuta karismaattiselle yms.
Siismitävittua? Joku avustaja on kertonut, että kokkare edustaja ahdisteli häntä ja täällä räävytään demari, demari, demari? Mikävittuteitävaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti romahtaa. On aika kipeetä, että demarit saadaan kiinni tuollaisesta.
Saadaan kiinni? Itse nostettiin asia julkisuuteen. Toista se on teillä "maan tapa" -puolueessa, jossa siitä palkitaan ministerin pestillä.
Minä taas erosin persuista kun Purra petti duunarit ja heikensi työoloja kaikintavoin. Saatana.