Romahtaako sdp kannatus 15% häirintäkohun seurauksena?
Mitä mieltä? Aika paha juttu ja yritetään salata....
Kommentit (202)
Toivottavasti romahtaa. On aika kipeetä, että demarit saadaan kiinni tuollaisesta.
Taitaa olla musta joutsen laskeutunut demarien puoluetoimistolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään salata kun nimenomaan on tuotu esiin ja yritetään selvittää? Ahaa.
SDP:ssä on oltu aika hiljaa...Yksi tyyppi toi esiin ja muilta ei mitään kommenttia. En enää äänestä SDP:tä
Öööh. Sieltä on kommentoineet ainakin Tuppurainen ja Mäkynen jo useampaankin kertaan.
Niin, näytelmässä on etukäteen mietityt vuorosanat. Papukaijat toistavat niitä kunnes kohu laantuu eikä mikään muutu.
Te persut taas ette osaa edes näyteltyjä rooleja vaan vaikenette täysin.
Niinkuin Hakkaraisen väkisin naisen pussaaminen eduskunnassa kännissä jossa kuristi naisen niskan sairaalakuntoon. Perut vaan hyssytteli. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Tässä auttaa se, että kun persut ja kokkareet ovat tyrineet niin totaalisesti, niin kansa ei halua koskea pitkällä tikullakaan heihin, saati päästää päättämään. Mieluummin painetaan nämä villaisella kuin päästetään oikeisto enää tuhoamaan suomea.
Niin eli jos sdp:n kannatus heikkenee menee ne äänet vihreille ja vasemmistoliitolle
Ei mene, ne on samanlaisia.
Uskon, että keskusta hyötyy tästä kohusta. Tosin itse olen ajatellut äänestää persuja uhallakin.
Ei liberaalit työläiset ala maalaisten puoluetta äänestämään. Se on vihreät tai vasemmisto jolle SDP menettää mahdolliset äänestäjänsä
Ap. Jos SPD:n kannatus oli 23,9% niin 15% pudotus tarkoittaa heidän kannatus laskee 20,3 prosenttiin. Itse toivoisin 15 prosenttiyksikön pudotusta, eli kannatus olisi silloin 8,9% .
Vierailija kirjoitti:
Ei romahda. Ketä ne sitten äänestäisi? Et saa demaria äänestämään Kokoomusta tai PS millään ja moni vasemmistolainenkin äänestää demareita että olisivat suurin puolue ja Vasemmistoliitto mukana hallituksessa.
Tämä on mulle suurin ongelma. Voisin ehkä äänestää välillä SDP:tä, mutta pelkään kuollakseni, että sinne tulee vihreät ja/tai vasemmistoliitto mukaan. Ei ole väliä ovatko suurin puolue hallituksessa, kun nämä pienetkin kuitenkin sitä soppaa sekaa ja tulee väkisin heidän älyttömyyksiään hallitusohjelmaan
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti romahtaa. On aika kipeetä, että demarit saadaan kiinni tuollaisesta.
Itke persu, Persujen kannatus romahti kesken hallituskauden 15%.... Purra petti äänestäjänsä joka helvetin asiassa . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Rotko lähestyy, mutta demarijunassa heitetään lisää hiiliä uuniin 😬
Kyllä niitä aina vanhat pierut ja tyhmät naiset äänestävät.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Jos SPD:n kannatus oli 23,9% niin 15% pudotus tarkoittaa heidän kannatus laskee 20,3 prosenttiin. Itse toivoisin 15 prosenttiyksikön pudotusta, eli kannatus olisi silloin 8,9% .
8,9 prosentin kannatus vastaisi paremmin demareiden kapasiteettia ja kompetenssia.
Mikään ei saa mua lopettamaan sdp:n äänestystä😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP:ssä on oltu aika hiljaa...Yksi tyyppi toi esiin ja muilta ei mitään kommenttia. En enää äänestä SDP:tä
Tämä teidän tuskanne persuissa on suorastaan korvia huumaavaa. Te olette oppositiossa jatkossa. Aina.
Helppohan se teidän demareiden on sieltä oppositiosta huudella...
Vierailija kirjoitti:
Jos SDP:n kannatus on nyt 24 prosenttia, tarkoittaisi 15 prosentin lasku sitä, että kannatus putoaa 20,4 prosenttiin. Joten kyllä, on ihan mahdollista, että putoaa.
Näin mä tarkoitinkin. Ei nyt sentään 25-->15%
Vierailija kirjoitti:
Rotko lähestyy, mutta demarijunassa heitetään lisää hiiliä uuniin 😬
PERSUILLE TULI ROTKO KESKEN HALLITUSKAUDEN... KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI POHJAMUTIIN. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä demarihallituksessa ei ollut yhtäkään ekonomia eikä insinööriä. Pelkkiä sosialipuoplen rahanjakajia.
Siksi demareita äänestetään: joutoväki, yli miljoona suomalaista saa tukea. Vappusatasia leijuu taivaalta kun demarit on vallassa. Kansankorruptiota se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööh. Sieltä on kommentoineet ainakin Tuppurainen ja Mäkynen jo useampaankin kertaan.
Eipäs nyt saivarella - Tytti, paraskin kommentoija. 😂
Vierailija kirjoitti:
Näitä juuri ovat ne tähteeksi jääneet prsut joita enää kourallinen.... jo nyt seläntakana pettyneet kannattajat suunnittelee vallankaappausta. Nauretaan yhdessä heillä. 😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Näin vakavissa syytöksissä, mitä demareilta nyt tulee, on syytä tutkia asiat perinpohjaisesti. MITÄ ON TAPAHTUNUT. Ei voi vain heitellä palloja ilmaan intersektionaalien ja silakoiden iloksi. Faktaa pöytään.
Eipä mitään nähtävää, hajaantukaa.
Menee kyllä demaripuolueen maine jos painavatkin villaisella.
Minkä tekevätkin kun tämä iskee omaan porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos demareiden kannatus olisi 8,9% niin minne(kelle) se kannatus katosi?
vain sinun toiveissasi ap