Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En juo ollenkaan alkoholia. Eikö teitä haittaa se päänsärky ja paha olo?

Vierailija
15.01.2026 |

Eikö haittaa

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haittasi. Tuli silloin kun join paljon. 

Vierailija
22/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon alkoholia, mutten koskaan päänsärkyyn asti. Siksi minua ihmetyttää näiden raittiiden ihmisten mielipiteet siitä, että aina pitää juoda itsensä krapulaan? Olen ollut viimeksi krapulassa vuonna 1997.

Juon alkoholia päivittäin, eikä se todellakaan haittaa normaalielämääni mitenkään!

Päivittäin. No se selittää. Eikä ole hyvä asia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten muutama muukin on edellä todennut, ei tule pahaa oloa eikä pääkipua. Kun illalla nautittu määrä pysyy kohtuun puolella, seuraavana päivänä on täysin normaali olo.

Sellaiset ihmiset, jotka tulevat alkoholista herkästi kipeäksi, eivät kai pahemmin juo. Tai itse en ainakaan joisi, jos olisin sellainen.

Jos et juo vuoteen niin tulee sinullekkin. Lopeta myrkky

Vierailija
24/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon alkoholia, mutten koskaan päänsärkyyn asti. Siksi minua ihmetyttää näiden raittiiden ihmisten mielipiteet siitä, että aina pitää juoda itsensä krapulaan? Olen ollut viimeksi krapulassa vuonna 1997.

Juon alkoholia päivittäin, eikä se todellakaan haittaa normaalielämääni mitenkään!

Myös huumeita päivittäin käyttävillä ei tule huono olo. Se huono olo tulee vasta sitten kun eivät ota huumetta.

Vierailija
25/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitän vähän. En siis juo, mutta tykkään ottaa housut pois ja pieraista toisen suuhun. Asetan pyllyreiän toisen huulille ja painaudun huulia vasten sitten suhautan lämpimän löysän pierun toisen suuhun. Toinen saa kaasua suuhunsa.

-ap

Vierailija
26/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä pahenevat krapulat haittasivat jo niin paljon, ettei nykyisin enää huvita juoda juuri ollenkaan. 

Lasillinen tai pari sopivaan paikkaa ei haittaa, mutta se dokaaminen ja rällääminen on jäänyt pois. 

Ja tämä on jokaisen oma asia. Jokaisen on juotava itse oma määränsä. 

Vierailija
27/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tule päänsärkyä tai pahaa oloa, mikäli juon. Pitää osata ottaa maltilla.

Mulle tulee jo yhdestä lasillisesta

Ap

Eli juot. Valehtelit otsikossa!

Vierailija
28/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa päänsärky ja paha olo mikä tulee kun kuuntelee teidän raivoraittiiden juttuja 

Vierailija
29/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tule päänsärkyä tai pahaa oloa, mikäli juon. Pitää osata ottaa maltilla.

Ap

Et juo ollenkaan alkoholia mutta kuitenkin juot? 

Vierailija
30/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule krapulaa, huonoa oloa eikä päänsärkyä vaikka vedän itteni muistamattomaan tilaan ja sammun. Silti ysin maissa ylhäällä seuraavana päivänä ja menoksi. Toki autolla ajot saa unohtaa siltä päivältä.

Vierailija
31/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittasi. Siksi olenkin ollut nyt 10 vuotta ilman. Hauskuutta kesti vähemmän aikaa kuin huonoa oloa, eli huono hyöty-haittasuhde. Juokoon he, jotka haluaa. En minä sillä.

Vierailija
32/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luuletko että kovinkin monella tulee oireita yhdestä lasista viiniä? Minulla ei tule mitään pahaa oloa vaikka joisin koko pullon. Kuka hullu joisi jos siitä tulisi heti paha olo?

Vierailija
33/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päänsärky? Useimmilla on nykyään sivistyneet eurooppalaiset juomatavat: ruoan kanssa ja korkki kiinni, kun pihvi on syöty. En tunne ketään, joka vain joisi ja joisi ilman ateriaa tai muuten tolkuttomasti

Vierailija
34/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain satunnaisesti viiniä tai olutta vain kun sitä tarjotaan eikä itse tarvitse maksaa. Suosittelen muillekin samaa lähestymistapaa. Säästyneet eurot sitten maailmaan indeksiin kasvamaan tuottoa

Vierailija
35/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se alkoholi on niin paha juttu, jos ei siitä ongelmia itselle eikä aiheuta käytöksellään muille? 
On olemassa myös kohtuus.

Erikseen sitten ne ihmiset, joiden mielestä ei saisi olla mitään paheita tai paheet sais vain  olla hänen hyväksymiä paheita. 

Vierailija
36/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se alkoholi on niin paha juttu, jos ei siitä ongelmia itselle eikä aiheuta käytöksellään muille? 

Erikseen sitten ne ihmiset, joiden mielestä ei saisi olla mitään paheita tai paheet sais vain  olla hänen hyväksymiä paheita. 

Alkoholi 23 haitallisuuspistettä ja kannabis 8 haitallisuuspistettä. Miksi ei saa olla vähemmän haitallista pahetta?

Vierailija
37/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juo lasin shampanjaa ja pari punaviiniä illallisella kerta viikkoon tai kerta kahteen viikkoon, ei  pää ole kipeä.  Alkoholin nauttiminen ei tarkoita humalahakuisuutta eikä ylenmäärin juomista.

Vierailija
38/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi 23 haitallisuuspistettä ja kannabis 8 haitallisuuspistettä. Miksi ei saa olla vähemmän haitallista pahetta?

Kuka on sellaista tässä ketjussa väittänyt?

Vierailija
39/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankkunen on lasten ja naisten tauti, eli ei haittaa kun ei tule mitää olotiloja. Poikkeuksena jos vetää lärvit tummalla viinalla, rommi, konu, calvados tai viski. Aidolla kunnon tequilalla tuli kanssa järkyttävä kokovartalokankkunen, ja kyseinen viina oli tuotu pelipaikalta mexikosta. Nykyään vain viiniä ja olutta niin voi vetää useamminkin.

Vierailija
40/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo niin paljoa, että tulisi paha olo tai päänsärkyä tai alkoholi haittaisi unia. Useimmiten promillet ovat nollassa, kun käyn nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi