Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En juo ollenkaan alkoholia. Eikö teitä haittaa se päänsärky ja paha olo?

Vierailija
15.01.2026 |

Eikö haittaa

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittaako sinua se kiristävä vanne pään ympärillä? Eikö haittaa?

Vierailija
2/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tule päänsärkyä tai pahaa oloa, mikäli juon. Pitää osata ottaa maltilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tuu. Osaan juoda kohtuudella. 

Vierailija
4/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juo tarpeeksi usein, esim joka toinen päivä 30 olutta, niin krapulaa ei koskaan tule.

Vierailija
5/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaa, ja siksi mun juomiset rajoittuvatkin kerran kesässä saunaolut mökillä ja kerran vuodessa yksi annos alkoholijuomaa ruuan kanssa.

Vierailija
6/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tule päänsärkyä tai pahaa oloa, mikäli juon. Pitää osata ottaa maltilla.

Mulle tulee jo yhdestä lasillisesta

Ap

Vierailija
7/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tuu. Osaan juoda kohtuudella. 

Yhdestä lasillisesta jo tulee 

Vierailija
8/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se silloin etukäteen haittaa, ja kännissä on niin mukavaa. Kyllä se sitten seuraavana päivänä haittaa.

Vierailija
9/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapuloiden takia pitää juoda koko ajan tai ei ollenkaan. Alkoholi on helkkarin huono päihde. 

Vierailija
10/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet vain onnekas jolle ei tule päänsärkyä tai pahaa oloa. Onnittelut. Joillekin tulee jo yhdestä lasillisesta.

Vierailija
11/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut päänsärkyä ja huonoa oloa sitten joulupäivän. Ja silloin se suokoon, kun aikuisten joulusta on kyse. Seuraava...vappuna? Ja ei haittaa, kun harvoin on

Vierailija
12/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä lasillisesta jo tulee monille

Vierailija
13/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aina 5 litraa vettä ja syön hyvin, niin ei tule krapulaa vaikka joisin litran vodkaa päivässä,

Vierailija
14/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en juo ollenkaan alkoholia. Lukemattomat kerrat olen kuitenkin kärsinyt päänsärystä ja huonosta olosta, kun innostun syömää  liikaa lakritsia ja suklaata. Joskus vuosituhannen vaihteen aikoihin oireet olivat pahimmillaan. Joskus joutui makaamaan melkein koko päivän vuoteessa mielettömässä pääkipeässä ja oksentamaan useita kertoja. Joten ei siihen alkoholia tarvita.

Vierailija
15/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittaa se vähän, mutta se on pientä sen rinnalla, mitä viinasta voi oikeasti tulla. Siinä vaiheessa kun menee aistiharhojen puolelle, niin siinä oli alkuun kova paikka. Kun sitä oli tapahtunut muutaman kerran, niin siihen osasi vähän suhtautua paremmin.

EN SUOSITTELE KOKEILEMISTA.

Vierailija
16/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon aina 5 litraa vettä ja syön hyvin, niin ei tule krapulaa vaikka joisin litran vodkaa päivässä,

Se estää formaldehydiä muodostumasta?

Vierailija
17/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en juo alkoholia. En ole juonut 20 vuoteen. Yhdestä siideristäki tuli huono olo. Tai yhdestä viinilasista. Ei liity kohtuukäyttöön mitenkään tuo että kohtuukäytöllä muka ei tulisi krapulaa.

Lisäksi, jos join vaikkapa kolme annosta, oksensin seuraavan päivän aamusta iltaan tunnin välein. Järkyttävä pahoinvointi taukoamatta ja päänsärky.

Vierailija
18/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap sinua vituta olla kokoajan olla selvänä jopa kirjana aikana ja ikävissä tilanteissa. Kun voisit olla mieluummin tillin tallin ja vailla huolia ja murheita huomisesta. Sillä hunniggolla on tunnetusti paljon mukavempi olla kun levottomat jalat kuljettaa jopa kaltevaa pintaa pitkin.

Vierailija
19/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia, mutten koskaan päänsärkyyn asti. Siksi minua ihmetyttää näiden raittiiden ihmisten mielipiteet siitä, että aina pitää juoda itsensä krapulaan? Olen ollut viimeksi krapulassa vuonna 1997.

Juon alkoholia päivittäin, eikä se todellakaan haittaa normaalielämääni mitenkään!

Vierailija
20/42 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutama muukin on edellä todennut, ei tule pahaa oloa eikä pääkipua. Kun illalla nautittu määrä pysyy kohtuun puolella, seuraavana päivänä on täysin normaali olo.

Sellaiset ihmiset, jotka tulevat alkoholista herkästi kipeäksi, eivät kai pahemmin juo. Tai itse en ainakaan joisi, jos olisin sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä