Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset käyvät varastelemassa hautausmailla ja uurnahoveissa

Vierailija
15.01.2026 |

Omaiset vievät haudoille lyhyjä, koristeita ja muistoesineitä, niin jotkut käyvät näitä varastamassa. Mielestäni nämä sairaat varastelijat pitäisi istuttaa sähkötuoliin tai työntää myrkkypiikki pakaraan. On se niin saatanan sairasta touhua, ettei edes lukittujen ovien takana olevat mt-potilaat kykene tällaista tekemään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan saanut linkkiä laitettua juttuun josta tämä aloitus lienee tullut mieleen?

IS

Vierailija
42/45 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan saanut linkkiä laitettua juttuun josta tämä aloitus lienee tullut mieleen?

oli tän päivän joko iltasanomissa tai iltalehdessä etusivulla.

Linkki, kiitos.

Hanki se itse, osaatko lukea tai onko aivan liian vaivalloista. Terveisin hoitotäti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut perustaa sellaisia muistoallttareita haudoille, että se ei ole ok. Temu-alttarin voi tehdä kotiin ja se on varmasti kiva tapa muistaa omaista. Mutta hautausmaalle henkilökunta joutuu näillä karsinaan uskomattomia virityksiä. Kannattaa tutustua sääntöihin, mikäli sieltä teidän haudalta koristeet katoaa. Ne voi olla ihan henkilökunnan tekosia. 

On varmaan ehkä naiivia ajatella että seurakunta "rojualttaritapauksessa" vaikka edes yrittäisi ensin keskustella kyseisen haudan hautaoikeuden haltijan kanssa. Ymmärrän senkin että esim. nurmikonleikkuun ja viereisen haudan kaivamisen tiellä olevat isot esineet on mahdollisesti ainakin siirrettävä tai poistettava kokonaan, mutta luulisi että ne jätettäisiin kuitenkin siihen haudan välittömään läheisyyteen jos näin pakon edessä joudutaan toimimaan.

Vierailija
44/45 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lenkillä entisen kaverin kanssa. Oikaistiin hautausmaan läpi. Hän siinä keksi, että voisi viedä mummun haudalle kukkia. Siinä sitten ihan pokkana aikoi napata kukkapuskan jokun haudalta mummunsa haudalle vietäväksi. Mä siinä ihmettelun, ettäkö ihanko tosissaan aikoo varastaa kukat? Niin kuulemma ei varasta, kun vainaja ei niitä kukkia kaipaa ja omainen sai jo ilon (?) tuomistaan kukista. Joten ketään ei haittaa, jos vie kukat mummun haudalle. Mä sanoin, että mua haittaa.

Röyhkeimmät vie kyllä istutetut kukatkin haudoilta. Eikä kyse ole mistään arvokkaista kukista, vaan alle euron maksavat orvokitkin on kelvanneet 

Ja...SINÄ SEISOIT VIERESSÄ MUINA MIEHINÄ, TYYPILLINEN SUOMALAINEN !

Vierailija
45/45 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaksi on tässä maassa toiminta mennyt ja menee vielä sairaammaksi tulevaisuus ei tuo tähän maahan mitään hyvää!!Suomi on kohta kuopan pohjalla se totuus tästä maasta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan