Ja ylläpidolle sellaiset terveiset että voisitte välillä bannata noita tappouhkailijoitakin
Vai eikö se ole arvoisan ylläpidon mielestä vakavaa?
Minä en kuitenkaan ole kenenkään henkeä uhannut
Kommentit (21)
Totuus neutraalisti ilmaistuna
saattaa raivon valtaan.
Eipä ne taida bannata juuri ketään, ja sitkeimmät häiriköt osaavat kyllä kiertää bannit.
Ap yhä selkeämmin ilmaisee kuuluvansa suljetulle, kauas netistä ja laitteista, pakkohoitoon.
Täällä sua kukaan ole uhannut, ainoastaan niissä omissa harhoissasi, vtun tampio...
Aloitus ei minun.
Otan sivun vain viihteenä.
Laadukas content ja sivistynyt
köytös on jossain ihan muualla.
E
Vierailija kirjoitti:
saattaa raivon valtaan.
Se oikeuttaa tappouhkailun?
Mä en itse mielestäni ole uhannut Hokan henkeä
Netissä on helppo sanoa yhtä sun toista mutta kuinka moni pystyisi tai uskaltaisi sanoa kasvotusten
Mä olen paljon nössömpi mitä netissä esitän
Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
Ap yhä selkeämmin ilmaisee kuuluvansa suljetulle, kauas netistä ja laitteista, pakkohoitoon.
Täällä sua kukaan ole uhannut, ainoastaan niissä omissa harhoissasi, vtun tampio...
En kuulu enkä ole menossa jätä mut rauhaan
Kyllä täällä on kuule lukemattomia kertoja toivottu mun kuolemaa ja mulle se on yhtä kuin tappouhkailu
Se ei ole mitään harhaa mä osaan nimittäin lukea ja mulla kulkee järki ja aivot toimii normaalisti
Mites oma aivotoimintasi?
Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
saattaa raivon valtaan.
Sinä osaat tämän paremmin kuin kukaan 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saattaa raivon valtaan.
Netissä on helppo sanoa yhtä sun toista mutta kuinka moni pystyisi tai uskaltaisi sanoa kasvotusten
Hokka jankkis
Omalla käytökselläsi aikaansaat kaiken sinuun kohdistuvan halveksunnan, koska yksinkertaisesti olet rasittava. Henkeäsi ei tietenkään kukaan kykene uhkaamaan, koska ole anonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on kuule lukemattomia kertoja toivottu mun kuolemaa ja mulle se on yhtä kuin tappouhkailu
Se ei ole mitään harhaa mä osaan nimittäin lukea ja mulla kulkee järki ja aivot toimii normaalisti
Hokka jankkis
Syö nyt jo pääsi..
Sinut jätetään ilomielin rauhaan, kun sinä lopetat tuon Hokasta pakkomielteisen törkyilysi.
Katsos, niin makaa, kuin petaa..
Älä tee tekoja, joiden seurauksia et kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Mene kuule ihan itse jos sulla on sinne niin kova hinku että sun pitää toivoa sitä muille
Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne taida bannata juuri ketään, ja sitkeimmät häiriköt osaavat kyllä kiertää bannit.
Tiedän opein sen taidon jo kauan sitten
Hokka jankkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saattaa raivon valtaan.
Hokka jankkis
Omalla käytökselläsi aikaansaat kaiken sinuun kohdistuvan halveksunnan, koska yksinkertaisesti olet rasittava. Henkeäsi ei tietenkään kukaan kykene uhkaamaan, koska ole anonyymi.
Eikä kukaan edes omaa elämäänsä riskeeraisi tuollaisen aloittajan kaltaisen paskakasan takia.
Ei yksinkertaisesti ole sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hokka jankkis
Syö nyt jo pääsi..
Sinut jätetään ilomielin rauhaan, kun sinä lopetat tuon Hokasta pakkomielteisen törkyilysi.
Katsos, niin makaa, kuin petaa..Älä tee tekoja, joiden seurauksia et kestä.
Ai sä alat uhkailee......
Se oli minulta:
'Totuus tyynesti ilmaistuna
saa raivon valtaan.'
//
Hokka jankkis on sekaisin kuin seinäkello.
Koen lähinnä myötätuntoa häntä kohtaan.
Mikä meni pieleen? 🤔🤦
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saattaa raivon valtaan.
Hokka jankkis
Eikä kukaan edes omaa elämäänsä riskeeraisi tuollaisen aloittajan kaltaisen paskakasan takia.
Ei yksinker
Mä en ole paskakasa sä olet
Mä olen ihan ihminen
Ja olettehan jo riskeeranneet kun toivotte toisen ihmisen kuolemaa poliisi kyllä pystyy selvittämään ne teidänkin henkilöllisyydet
Just tommoset sun kaltaiset jäteläjät osoittaa sen että isäsi olisi pitänyt ihan suosiolla laskea sut lakanoille eikä äitisi sisään
Vierailija kirjoitti:
Se oli minulta:
'Totuus tyynesti ilmaistuna
saa raivon valtaan.'
//
Hokka jankkis on sekaisin kuin seinäkello.
Koen lähinnä myötätuntoa häntä kohtaan.
Mikä meni pieleen? 🤔🤦
E
Oletko mies?
Piikki persuksiin? Minulle
Vastaus kommenttiin 15:
Vain omissa harhoissasi ja psykooseissasi näet kotoa opitut viisaudetkin uhkailuina.
Ehkei sinua kotona kasvatettu kantamaan minkäännäköistä vastuuta omista teoistasi eikä niiden seurauksista. Ehkei sinua rakastettu kotona tarpeeksi.
Jos syyllistys rikokseen, joudut siitä luonnollisestikin lain edessä vastuuseen, halusit tai et.
Yksikään ei tuollaiseen jätteeseen käsiään likaa.
Me jätämme sen viranomaisille.
Vastaus kommenttiin 17:
Nönnönnönnöö...
Sä nimenomaan olet jäteläjä, silkka mitättömyys.
Kukaan, korostan, KUKAAN, täysillä valoilla käyvä ei tosiaankaan pakkomielteisesti päivästä toiseen ja viikosta toiseen suolla solvauksia julkisuuden henkilöstä.
Hullujenhuone.fi
Mitä muuta kukaan täältä odottaakaan?
E