Kuinka usein kampaajalla?
Mulla long Bob ja juuria pitää laittaa harmaiden takia. Nyt mennyt 2 kk, ja hirveeltä näyttää
Kommentit (18)
Mä käyn muutaman kuukauden välein leikkauttamassa kuivat latvat pois. Mulla on tasapitkä n. lapaluiden puoliväliin - alaosaan ylettyvä tukka.
Kävin joulukuun 12 päivä ja tänään taas. Kuukauden välein. Vähän ehtii mennä jo epäsiistiksi. M40
Viimeisen 20v aikana olen kai 4 kertaa käynyt. Jokaisen käynnin jälkeen kynnys kasvaa. Suomessa ei osata millään tavalla käsitellä luonnonkiharaa hiusta. Hiukset revitään kuivana aivan pätkiksi vaikka sanon että niin ei voi tehdä. He kuulema tietävät paremmin. Ja aina leikataan tuplat siitä mitä on sovittu.
Itse hoitamalla ja värjäämällä pysyy paljon paremmassa kunnossa. Kuulostaa oikeasti naurettavalta tuollainen kampaamoriippuvuus. Ei se jatkuvasti kynitty pehko edes näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Värjään itte. Olen värjänny jo 20 vuotta itte. Viimeksi kävin kampaajalla kun värjäys tais maksaa sen about 40e siellä kampaajalla.
Halpa värjäys on ollut
Vierailija kirjoitti:
Värjään itte. Olen värjänny jo 20 vuotta itte. Viimeksi kävin kampaajalla kun värjäys tais maksaa sen about 40e siellä kampaajalla.
Minä värjään välillä itse ja käytän kasviväriä. Tukka kiittää, kiiltävä on
3 kk välein kampaaja levittää, välivärjäys kotona
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn muutaman kuukauden välein leikkauttamassa kuivat latvat pois. Mulla on tasapitkä n. lapaluiden puoliväliin - alaosaan ylettyvä tukka.
Minä leikkaan itse. En halua muutaman minuutin työstä maksaa 40 e
Vierailija kirjoitti:
Se ei sovi suomalaiselle ohuelle lättätukalle ikinä!
Käyn kampaamossa suunnilleen kerran vuodessa leikkauttamassa 2-40 cm. Mun hiukset pysyy hyvässä kunnossa tuon ajan ja vaikka pitempäänkin eikä ne haperru tai rispaannu juuri ollenkaan.
en koskaan, sillä osaan ittehi kammata tukkani
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen 20v aikana olen kai 4 kertaa käynyt. Jokaisen käynnin jälkeen kynnys kasvaa. Suomessa ei osata millään tavalla käsitellä luonnonkiharaa hiusta. Hiukset revitään kuivana aivan pätkiksi vaikka sanon että niin ei voi tehdä. He kuulema tietävät paremmin. Ja aina leikataan tuplat siitä mitä on sovittu.
Itse hoitamalla ja värjäämällä pysyy paljon paremmassa kunnossa. Kuulostaa oikeasti naurettavalta tuollainen kampaamoriippuvuus. Ei se jatkuvasti kynitty pehko edes näytä hyvältä.
Mä olen jo 60v ja vasta nyt löysin kampaajan joka osaa käsitellä luonnonkiharaa hiusta ja leikata sen hyvin. Hänellä on itselläänkin luonnonkihara hiuslaatu.
Tätä onnea on kestänyt nyt 4 vuotta.
Sitä ennen jossain paikossa hius suoristettiin (ei kuulemma pysty kiharaa hiusta leikkaamaan) ja sitten leikattiin. No tulos on sitten toispuoleinen, koska toinen puoli hiuksista kihartuu paljon voimakkaammin. Ero kuivissa hiuksissa oli 5 senttiä ja kun hius oli leikattu olkapää pituuteen oli toinen puoli sen 5 cm ylempänä .
otsatukkaa ei saa leikata liian lyhyeksi, koska siinä kihara nostaa sen ylös jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ohuet hiukset sulla on, jos niiden leikkaamiseen menee muutama minuutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei sovi suomalaiselle ohuelle lättätukalle ikinä!
Onko kaikki suomalaiset samasta muotista ?
Kateellisen ininää
5 vkon välein. Ohuet hiukset ja hiusmalli vaatii kevennystä, ettei mene kuin hiirenhäntä takaraivoa pitkin. Värjäyksen hoidan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ohuet hiukset sulla on, jos niiden leikkaamiseen menee muutama minuutti?
Ei todellakaan ole ohuet 🤣
Terävät saksit ja latvat on helppo leikata suoraksi, ei minun tukkaani ole lyhyeksi kynitty
Naisten parturi maksaa enemmän. Mutta heti huomaa että miehenä on käytävä ainakin puolet useammin. Kuukauden välein on maksimi aika
Vierailija kirjoitti:
Naisten parturi maksaa enemmän. Mutta heti huomaa että miehenä on käytävä ainakin puolet useammin. Kuukauden välein on maksimi aika
Uusavuttomuutta jos ei osaa niin vähäistä kasvua itse trimmata tai antaa vaikka puolison tai perheenjäsenen trimmata.
Tuossa ajassa se malli ei älyttömästi venähdä.