Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorittajamies

Vierailija
15.01.2026 |

Sellainen jännä asia on tullut tässä vuosien varrella havaituksi (olen M40+), mitä naisia deittaillut ja valtaosan naisten mielenmaisemaan on päässyt sisälle on se, miksi niin monille naisille miehen "suorittaminen" on niin tärkeä asia?

Otetaan hypoteettinen ajatusleikki että mies olisi vaikka lottovoittaja tai muuten vaan miljonääri tms, mutta mies silti olisi vaatimaton ja tykkäisi rennosta/joutenoloa suosivasta elämäntyylistä. Tämän lisäksi mies olisi rauhallinen, filosofinen, kuitenkin itsestään ja kunnostaan/terveydestään huolta pitävä, hyvä seksissä ja komeakin. Olisiko tällainen mies naisten mieleen, vai pitäisikö tämänkin miehen "suorittaa" elämässään jotain, tai mistä nainen keksisi ongelman joka miehessä on/josta miehelle valittaa?

Vastailkaapa arvon ladyt... :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvii olla suorittaja eikä miljonääri, mutta elämän peruspalikat pitäis olla kasassa. Siihen kuuluu varsinkin keski-iässä myös esim. tietty päivittäinen liikunnallisuus. 

Mikä sitten on kenenkin mielestä suorittamista ja mikä vaan normaalia elämää, se vähän vaihtelee. 

Mulle kävis vapaa-aikaa arvostava mies vaikka olis tosi vähän rahaakin. Mutta henkinen pakka pitää olla kasassa ja mukavaa seuraa tietysti.

Vierailija
2/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erottaa suomalaiset ja ulkomaalaiset naiset. Suomalainen nainen ei kestä sitä että mies on ihminen. Jos mies lepää rankan päivän jälkeen sohvalla hetken, hän on suomalaisen naisen mielestä laiska, ja miehen pitäisi olla jatkuvasti hyödyllinen. Jos ulkomaalainen nainen nökee miehen sohvalla, hän menee hieromaan hartioita ja käpertyy syliin. Miehet, valinta on teidän.

ps, ulkomaalaiset naiset eivät ole rahanahneita loisia samoin kuin suomalaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mun unelmamies. T:Nainen vm - 77

Vierailija
4/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on menestynyt niin minulle on ihan sama miten sen on tehnyt, kunhan se ei sisällä mitään epäeettisyyksiä tai laittomuuksia. 

Mutta s eksiorjaksi en ryhtyisi yhdellekään miehelle, joten tuon "hyvä seksissä" pakotuksen voit lopettaa ennen kuin aloitatkaan. Homojen kanssa voit leikkiä parittelua jos et ole valmis aitoon paritteluun.

Mitä taas siihen tulee että miehen toimeliaisuutta arvostetaan on yleensä siksi, että kun mies ajattelee niin hän ajattelee elämän ja yhteisöjen kannalta vahingollisia asioita. Jos mies olisi pääkopaltaan viaton niin saisi puolestani olla jouten. Jos joutenolo paljastaa paholaisen niin sitten on parempi tarttua lapion varteen

Vierailija
5/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvii olla suorittaja eikä miljonääri, mutta elämän peruspalikat pitäis olla kasassa. Siihen kuuluu varsinkin keski-iässä myös esim. tietty päivittäinen liikunnallisuus. 

Mikä sitten on kenenkin mielestä suorittamista ja mikä vaan normaalia elämää, se vähän vaihtelee. 

Mulle kävis vapaa-aikaa arvostava mies vaikka olis tosi vähän rahaakin. Mutta henkinen pakka pitää olla kasassa ja mukavaa seuraa tietysti.

Onko itselläsi henkinen pakka kunnossa? Aiotko tuoda suhteeseen myös kaikki exäsi traumojen muodossa?

Vierailija
6/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin miehet eivät ole kovin hyvää seuraa, eihän parisuhteiden muodostamisessa olisi muuten mitään ongelmaa. Nyt siinä räpiköivät lähinnä varattomat tai emotionaalisesti haavoittuneet naiset, jotka eivät omaa eheää omanarvontuntoa. Suuri osa nuorista naisista ei todellakaan haaveile tai välttämättä edes siedä miehiä.

Vierailija
7/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi termi 'suorittaja' ei nyt ole mun suuhuni sopiva. Mutta saan kiinni mitä haet. Jos miehestä siis puuttuu kunnianhimo, ambitiot ja draivi.... jos hänen elämänsä on laiskaa, saamatonta ja hidastahtista, muttei hänellä ole taloudellista pakotetta olla muutakaan.

Tässä mennään perimäiseen kysymykseen; saako mies olla mitä vain jos sillä on rahaa? Toisin sanoen onko raha se miehen kaikkein tärkein ominaisuus. Minulle se ei ole ja se ei vaikuta kiinnostukseeni, ellei kyseessä ole rahattomuuden ongelmat. Se taas on asia erikseen ja rajoittaa molempien elämää.

Kun raha on elementtinä käsitelty, jää jäljelle kysymys: saako mies olla velliperse? Ja mun mittapuun mukaan ei. Jos elämä on pelkkää pelaamista, netflixiä ja musan kuuntelua, niin se ei saa kiinnostusta heräämään. En koe sellaista ihmistä viehättävänä ja se on ongelma parisuhdetta ajatellen.

Vierailija
8/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko itselläsi henkinen pakka kunnossa? Aiotko tuoda suhteeseen myös kaikki exäsi traumojen muodossa?

Mulla ei ole eksistä traumoja, joten en tuo niitä suhteeseen. En halua myöskään toisen eksätraumoja tai jotain epäilyksiä tai yleistä torjuvuutta. Torjuva, epäilevä kiintymyssuhde, ei kiitos. Liittyy se sitten ihmissuhteisiin tai esim. rahaan. Ilkeys samaten, ei kiitos. 

Henkinen pakka on niin kunnossa, että haluan jakaa elämäni toisen samalla tasolla olevan kanssa. Niin kunnossa ei ole, että pystyisin katsomaan jotain sekaisin olevaa, että hulluus tai toisen stressilähtöisyys ei hajottaisi itseäkin. Siksi tämä kriteeri on tärkeä. 

Vierailija
9/9 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mun unelmamies. T:Nainen vm - 77

Sama. Olen itsekin tuollainen nainen, paitsi että en miljonääri vaan pienituloinen. Kävisi myös toinen samojen arvojen ja luoteen pienituloinen mies. 5. Nainen vm -79

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi