Oh-hoh! Kokoomuksesta myönnetään VIHDOINKIN, että Orpon hallituksen asettama työllisyystavoite ei tule toteutumaan.
Jopa ex-työministeri Arto Satonenkin allekirjoittaa tämän.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b42186a7-c741-452b-a6d1-e5fb791d1…
Kommentit (34)
Kumma jos joku haluaa vielä äänestää puoluetta, joka ei saa aikaiseksi mitä lupaa, vaan pahentaa asiaa lupaamansa parannuksen verran ja enemmänkin. Kertoo kyllä kaiken kokoomuslaisista, etteivät osaa ottaa opikseen tuollaisesta, vaan lyövät vain päätään seinään uudestaan ja uudestaan.
Arto, olet pettänyt meidät! Antanut katteettoman lupauksen. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs PS:n Riikka "Menkää töihin!" Purra? Toimiiko tämä huutelu hänen mielestään vieläkin?
Se muutti kaiken. Aivan kaiken. t. Riikka
Eihän tuolla ole mitään merkitystä, tärkeää ovat laskennalliset työpaikat.
Kaikki johtuu Satosen mukaan Ukrainan sodasta. Tsiisus, mitä selityksiä!
Se ei meille kåy-riikkuli ja nousun merkkejö näkyy jo-orpo.
Vierailija kirjoitti:
Kumma jos joku haluaa vielä äänestää puoluetta, joka ei saa aikaiseksi mitä lupaa, vaan pahentaa asiaa lupaamansa parannuksen verran ja enemmänkin. Kertoo kyllä kaiken kokoomuslaisista, etteivät osaa ottaa opikseen tuollaisesta, vaan lyövät vain päätään seinään uudestaan ja uudestaan.
Minulle tulee aina ihan hirveitä rajoitteita, jos minun pitäisi äänestää vaaleissa kokoomuslaista ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee aina ihan hirveitä rajoitteita, jos minun pitäisi äänestää vaaleissa kokoomuslaista ehdokasta.
Hyviä rajoitteita.
Vastahan Satonen uhosi, että on luonut ne työpaikat. Laskennallisesti.
Valoa näkyy velkajarrun päässä, enää 50 vuotta.
T. Orpo
Vierailija kirjoitti:
Orpo on yllättynyt
I'll say.
Kova yritys siirtää taas huomio SDP:n setämiehistä ja tätinaisista täällä. Pääuutinen Suomessa on kuitenkin Merisen paljastukset SDP:n edustajien seksuaalisesta ahdistelukulttuurista:
Arto voisi laskennallisesti haistaa dynaamisen vi#tun.
Kumma juttu: Kokoomus oli yhtäjaksoisesti 32 vuotta hallituksessa, ja silti otettiin aina suuret summat velkaa.
Okei 2 paikkaa Satosen nakkikioskille, 50 työtöntä velvoitetyöhön Orpon junarataa louhimaan. Yksi moppaamaan palvelinkeskuksen lattioita. Nehän on jo melkein siinä.
Mitenkäs PS:n Riikka "Menkää töihin!" Purra? Toimiiko tämä huutelu hänen mielestään vieläkin?