Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (1145)
Laitoin 40 esinettä vintediin myyntiin.
Eilen illalla otin kuvia ja mittoja, työmatkalla tein ilmoituksia ja loput aion työpäivän aikana.
Tänään oli ollut superhiljainen työpäivä.
Töiden jälkeen taas lisää kuvia.
Pesin pyykkiä. Kuuntelin 2 tuntia Bachin urkumusiikkia. Pelasin mahjongia. Nyt pitäis aloittaa eräs kirja.
T.Urpo
Tapoin itteni viisi kertaa saaden siitä pronssipokaalin.
Mikä olen?
Käännyin risteyksestä oikealle vilkkua näyttämättä. Ei siltä ryhmittymiskaistalta olisi muualle päässytkään ja näytin vilkkua kun vaihdoin sille.
Söin lauantaimakkaraa vaikka on vasta perjantai.
Kai tästä selviää ehdonalaisella.
Entä jos syön myös huomenna arkijiustoa?
Menin nukkumaqn kl3
Heräsin kl5 ja leivoin leipää.
Kävin labrassa.
Aion nukkua loppupäivän.
Järjestelin postimerkkejä ja uhkarohkeasti join kahvia samalla.
Olin massamurhaajana aamulla, tihkusade oli ajanut kotilot ylös ja niitä napsin maitopurkin, jossa oli suolaistavettä ja niin kymmeniä kuoli.
Poiminut lehtokotiloita niiden viimeiselle matkalle. Osin paljain käsin, jolloin se käy niin paljon helpommin. Aluksi jaksaa varoa koskemasta niihin, lopulta ei, kun niitä on niin paljon sateen jälkeen liikekannalla. Espanjansiruetanoita sentään ei ole vielä näkynyt. Mihin aikaan ne syntyvät talvehtineista munista.
Vierailija kirjoitti:
Olin massamurhaajana aamulla, tihkusade oli ajanut kotilot ylös ja niitä napsin maitopurkin, jossa oli suolaistavettä ja niin kymmeniä kuoli.
Suosittelen kiehuvaa vettä. Armomurhaa.
Käänsin kylkeä ja pieraisin joten päivän "työt" tuli tehtyä ja täytyy loppuaika levätä...............................................
...............jotta jaksaa illalla pubiin mennä työpäivän jälkeisille olusille.
-elämäntapa intiaani ruohopiippu leuassa
Joku jonne veti kivistössä sähköskuutilla jotain 80km/t pyörätiellä.
Heräsin aamulla ja keitin kahvia kaikessa rauhassa. Ihana olla lomalla.
tein aloituksen facebook-ryhmään