Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (673)
Olin sekä ryhmäliikuntatunnilla että pitkällä lenkillä samana päivänä.
Menin lähikauppaan linja-autolla ja kävelin kotiin takaisin.
Olin duunin jälkeen pubissa Helsingin keskustassa. Tapasin ihan ok näköisen naisen, pyysi messin toiseen ravintolaan. Samalla käytiin ravintolan inva-inva-wc:ssä. Aivan yllättäen enkä ollut edes sillä fiiliksellä liikenteessä.
Kävin suihkussa ja otin viskin.
-ap
Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni senioriliikunnassa (55+)
Voitelin leipäni meijerivoilla, asetin lisäksi 4 siivua lauantaiteurasjätteitä sekä sahanpuruja. Nyt odotan sydäninfraktia tai kolesteroolin äkkikohoamista...
Laitoin kananmunan kuorta kukkaruukkuun lannoitteeksi.
Laitoin reseptin uusimispyynnön ja hämmästyin todella, kun ilmoitus uusinnasta kilahti jo tunnin päästä.
Katsoin ikkunasta ulos verhojen raon välistä.
Menin kirjastoon ja "tuoksuin". Sain kyllä palautetta. Näin me nykyajan mummot kävellään ja lotrataan haisulivedellä;)
Kävin ulkona laittamassa auton lämpenemään pelkissä villasukissa vaikka on yli 10 astetta pakkasta.
Lämmitin talvisäilytyksessä olevan veneeni lämpimäksi ja pidin siellä treffit salaisen rakastajattareni kanssa. No se oli viikonloppuna.
M54
Ripuloin ja oksensin, eikä ole kivaa se.
Kerroin pomolle huonoja uutisia asiasta, joka on ollut hänen "lempi lapsensa". Pelkäsin kilahdusta, mutta sellaista ei yllättäen tapahtunutkaan. Nyt juon kupin kahvia.
Minä hurja laitoin asunnon myyntiin. Olisi toinenkin, osta sekin. Olet vielä hurjempi ja niin olen minäkin, jos saan ne samalla kertaa myytyä.