Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (214)
Nukkunut pitkät päiväunet
Käynyt pazzz.alla
Varasin hammaslääkärille ajan :(
Pieraissut niin lujaa kun lähtee tekoon odotus salissa. Voi hurjaa.
Kävin kivesten ultraäänessä. Kävi ilmi että mulla on vain yksi toimiva kives.
Mummo kävi ulkokuntosalilla. tv. 59.
Sain itseni konttorille (just eilen olin). Ja jouduin käymään töissä paskalla...
Juttelin linja-autossa kaverin kanssa joka kertoi suunnittelevansa murhaavansa pomoinsa. Aikani kuunneltuani tulin siihen tulokseen että se voi olla hyvä idea.
En mitään. Ulospäinkin tasainen intro. Poikkeusolosuhteissa ja -tilanteissa toisin.
Varmasti se, että menen kipeänä töihin. Jospa sitä tulevana viikonloppuna edes paranisi
Keitin jo kaksi kertaa kahvia. Kello on 7.15.
Pelaan aamulla normalin peliä ja tuli tietty päivä putkeen ja sain lisäpisteitä.
Nyt oon lähempänä ilmaista seerumia
Vierailija kirjoitti:
Luin Trumpin rauhanneuvostosta ja viestistä Norjaan. Persoonallisuushäiriö ja dementia ei ole hyvä yhdistelmä, jos uutislähteitä on uskominen.
Yritin saada selkoa, miksi Iranin vallankumous ei tunnu kiinnostavan ketään, vaikka ihmisiä ammutaan tonneittain, ja maailma muuttuu valtavasti sen myötä. Asiassa tuntuu olevan monella useampikin lehmä ojassa, katsellaan taivaalle ja vihellellään, ja luullaan sen olevan hyväkin idea. En ymmärrä tästä maailmasta enää hittojakaan.
On myös jännää seurailla Trumpia ihailevien kommentaattorien vakaata mutta alkavasti huojahtelevaa uskoa, että heppu varmasti pitää sanansa tälläkin kertaa. Onko se jollain muulla kertaa niin tehnyt?