Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (1011)
Varasin hammaslääkärille ajan :(
Pieraissut niin lujaa kun lähtee tekoon odotus salissa. Voi hurjaa.
Kävin kivesten ultraäänessä. Kävi ilmi että mulla on vain yksi toimiva kives.
Mummo kävi ulkokuntosalilla. tv. 59.
Sain itseni konttorille (just eilen olin). Ja jouduin käymään töissä paskalla...
En mitään. Ulospäinkin tasainen intro. Poikkeusolosuhteissa ja -tilanteissa toisin.
Varmasti se, että menen kipeänä töihin. Jospa sitä tulevana viikonloppuna edes paranisi
Keitin jo kaksi kertaa kahvia. Kello on 7.15.
Pelaan aamulla normalin peliä ja tuli tietty päivä putkeen ja sain lisäpisteitä.
Nyt oon lähempänä ilmaista seerumia
Vierailija kirjoitti:
Luin Trumpin rauhanneuvostosta ja viestistä Norjaan. Persoonallisuushäiriö ja dementia ei ole hyvä yhdistelmä, jos uutislähteitä on uskominen.
Yritin saada selkoa, miksi Iranin vallankumous ei tunnu kiinnostavan ketään, vaikka ihmisiä ammutaan tonneittain, ja maailma muuttuu valtavasti sen myötä. Asiassa tuntuu olevan monella useampikin lehmä ojassa, katsellaan taivaalle ja vihellellään, ja luullaan sen olevan hyväkin idea. En ymmärrä tästä maailmasta enää hittojakaan.
On myös jännää seurailla Trumpia ihailevien kommentaattorien vakaata mutta alkavasti huojahtelevaa uskoa, että heppu varmasti pitää sanansa tälläkin kertaa. Onko se jollain muulla kertaa niin tehnyt?
Jumpannut 100 x taiji liikkeitä.
Poistin siteet leikkaushaavan päältä.
Joko hyppy pakettiauton kontista tai painavan laatan nostaminen nosturilla.
Vierailija kirjoitti:
Poistin siteet leikkaushaavan päältä.
Miltä näytti?
Mulkoilin yhtä asiakasta ruokakaupassa koska hän ei laittanut kapulaa ostostensa perään. Asiakas huomasi mulkoiluni mutta ei tehnyt asialle mitään. Hmph! Odottelin sitten rauhassa että tämän moukan ostokset oli piipattu kassan lävitse ennen kuin laitoin omia ostoksiani hihnalle. Jopa kassaneiti huomasi mitä tapahtui ja
tässä vaiheessa itseänikin alkoi jo naurattaa. Ei se ole niin vakavaa kuitenkaan.
Söin meetvurstia sellaisenaan. Monta siivua vieläpä.
Metsätöitä tein. Viime vuoden tuulenkaatamat tukit jäivät korjaamatta. Olen pätkinyt tukkeja ja tänään kävin taas nostelemassa pöllejä pinoihin. -akka 65-
Kävin töissä avokonttoritoimistolla. Pitää miettiä, milloin sinne seuraavan kerran viitsisi mennä tuhlaamaan aikaansa.
Nukkunut pitkät päiväunet
Käynyt pazzz.alla