Sinisen lenkkimakkara pilattu
Ostin pitkästä aikaa hkn sinistä lenkkiä cittarin tarjouksesta ja tein makkarakeittoa, mutta se makkarahan on kamalaa mössöä eli onko laatu nykyään tuota vai jotain sekundaa sattui tarjouksesta?
Oli ennen nimittäin todella hyvä makkara keittoon, koska oli kiinteää.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Siihen on taidettu käyttää jotain talia ja jauhoja
Varmaan. Tanskalaiset teki tästä talijätteestä sytytyspaloja, meillä "makkaraa".
Vierailija kirjoitti:
Woke iski jo Siniseen lenkkiin.
Wokehullu iski jälleen!
Vasta ostin enkä huomannut uunimakkarana mitään eroa aiempaan.
Itse joudun aina ulosteen väristen ulkomaalaisten uhriksi. Voi olla, että yksi päivä en näe ulosteen väristä ulkomaalaista kun olen ulkona, mutta sitten kuitenkin netissä jossain näkyy ulosteen värinen ihminen.
Nykyinen Sininen lenkki pitää karkottaa maasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse joudun aina ulosteen väristen ulkomaalaisten uhriksi. Voi olla, että yksi päivä en näe ulosteen väristä ulkomaalaista kun olen ulkona, mutta sitten kuitenkin netissä jossain näkyy ulosteen värinen ihminen.
Sä oot nniiiin söötti, mutta tyhmä! Hävettääkö?
En ole tykännyt sinisestä pitkään aikaan. On paljon sitä parempia makkaroita.
Kunnon lenkkimakkara on parempaa. Sinin on pelkkää jauhoa nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
En ole tykännyt sinisestä pitkään aikaan. On paljon sitä parempia makkaroita.
No totuuden nimessä ainoastaan yksi. Nimittäin Hiillos.
Vierailija kirjoitti:
HK, lihasta tinkien ja jauhoja säästämättä.
T. A tria
Niin mutta sitä voi nauttia myös kahvin kanssa, saa pullakahvit.
Mistähän makkarasta joissain paikoissa tehdään uunimakkara, kun se on pienempää kuin lenkki. Sellaisina puolikkaina ja juustoa päällä.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ!
Onko joku laittanut siihen lihaa?
Makkara on pilalla, jos siinä on lihaa yli 10%.
HK:no blöö on aina ollut pelkkää rasvaa, jauhoja ja suolaa, ei sitä kyllä huonommaksi voi saada mitä on ollut
Nytkö vasta huomasit? Sehän pilattiin jo 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
HK:no blöö on aina ollut pelkkää rasvaa, jauhoja ja suolaa, ei sitä kyllä huonommaksi voi saada mitä on ollut
Paljon haastavampi valmistaa kuin esimerkiksi täyslihamakkarat. Sininen on makkaroiden mersu.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän makkarasta joissain paikoissa tehdään uunimakkara, kun se on pienempää kuin lenkki. Sellaisina puolikkaina ja juustoa päällä.
HK Uunilenkki?
Varmaan elohopea.