Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänmaalliset tilaavat roinansa Aasiasta

Vierailija
14.01.2026 |

Ja sitten dyyttelevät hallitusta ja ay-liikettä työttömyydestä kun ei ome töitä eilä työpaikkoja.  En leveile isänmaallisuudella mutta syön suomalaista ruokaa, ostan suomakaisista kaupoistA kaikki tavarat ja suosin suomalaisia tuotemerkkejä esim vaatteissa ja kengissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä perustan kivijalkaliikkeen, tilaan tavarat Temusta ja myyn ne ihmisille täällä 3 kertaisen hintaan ja sitten käytän jokaisen sentin voitoistani Thaimaan matkalla vaikka viinaan ja tyttöihin, niin en näe tämän yrittäjän tukemista kovinkaan isänmaallisena tekona.

ps osa saattaa jopa laittaa sen "keksityn emomyymälän" jonnekin Viroon tai Portugaliin, ettei tule edes alvit tai muut Suomeen

Vierailija
2/2 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on muuttunut sitten 90-luvun, jokainen voi itse tilata ulkomaalaisen tavaran ulkomailta, ei siihen välikättä tarvita, joka kertoo hinnan vähintäin kahdella. Se välikäsi ei tuo minulle mitään lisäarvoa. Voin käyttää sen ylimääräisen rahan johonkin muuhun. Käytännössä oma elintasoni nousee, eikä haittaa sen nousun tapahtuvan em välikäden elintason kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan