Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoatko halata ihmisiä?

Vierailija
26.04.2007 |

Siis jos vaikka töissä on jollain synttärit ja kaikki menevät vuorotellen halaamaan. Yritän aina jotenkin väistellä näitä tilanteita ja muuttua näkymättömäksi. Tulee oikein kylmät väreet kun ajattelenkin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halin mielelläni vain meidän perheenjäseniä. Edes sukulaisia en yleensä halaile, mutta on todella epämiellyttävää halailla lähes tuntemattomia.

Vierailija
2/6 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Halin mielelläni vain meidän perheenjäseniä. Edes sukulaisia en yleensä halaile, mutta on todella epämiellyttävää halailla lähes tuntemattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni mitenkään surullinen ihminen, melko normaalina pidän itseäni. Mutta mulla on hirveän tarkka raja mille alueelle toisen päästän, ja ahdistun jos joku vieraampi tulee puhumaankin mulle liian läheltä. Omat lapset ja tietenkin mies saa tulla ja halia ja niiden kanssa ei ole ongelmaa. Mutta en halua halata edes siskoani, tai lähimpiä ystäviäni. Järkevää selitystä en tälle ole löytänyt, mutta niin se vaan on.

Vierailija
4/6 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne " pakolliset" halitilanteet hoidan kyullä ilman inhonväreitä, mutta en tykkää...

Vierailija
5/6 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää puolituttujen ja tuttujen halaamiset. Minä ihan jäykistyn, jos joku tulee iholle enkä edes vastaa halaukseen. Tuollainen halaaminen on minusta kauhean teennäinen tapa.

Vierailija
6/6 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin töissä olen halaillut ainakin kolmea, heillä oli halipula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän