Miten voi olla että rahan tallettaminen omalle tilille maksaa
Mun pankissa talletusotolla tallettaminen maksaa 1,10€/kerta + 1% talletettavasta summasta. Mistä tämä on "vastine"? Mitään työtä pankki ei tee kun itse vien rahat automaattiin. Ja tietenkin maksan pankille jo muutenkin palvelumaksua kuukausittain tyhjästä...
Kommentit (27)
Talletatko kolikoita vai seteleitä? Kuinka paljon? Minä olen tallettanut vain kolikoita ja siinä oli tietty euromäärä, jota suuremmista talletuksista perittiin jotain. Netistä löytyi tiedot.
No ei se kone ilmainen ole ja joku käy sieltä hakemassa rahat ja vie ne pankkiin. Ja vielä niin, ettei ryöstetä matkalla
Pankki yllpitää automaattia ja joutuu huolehtimaan että rahat ovat turvassa siellä. Se maksaa. Käteisen käsittely ja siirto noin yleensäkkin maksaa. Miksi et käytä käteistä käteisenä vaan viet pankkiin?
Vierailija kirjoitti:
No ei se kone ilmainen ole ja joku käy sieltä hakemassa rahat ja vie ne pankkiin. Ja vielä niin, ettei ryöstetä matkalla
Pitää ne rahat jonkun laskeakin. Oletko ap ikinä käsitellyt käteistä rahaa?
Tottakai se maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Pankki yllpitää automaattia ja joutuu huolehtimaan että rahat ovat turvassa siellä. Se maksaa. Käteisen käsittely ja siirto noin yleensäkkin maksaa. Miksi et käytä käteistä käteisenä vaan viet pankkiin?
Kerran unohtui oma sähkölasku, ja olin kerennyt nostaa automaatilta, ei kun uudestaan automaatille viemään,
osa rahaa laskua varten.
Kuormitat pankkia 2 kertaa samalla rahalla.
Laitat kolikoita pankkiin ja nostat seinästä tai kaupasta saman rahan.
Kuinka niin ettei pankki tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta asiointi pankissa ei onnistu(pankkeja vähennetään paikkakunnilta)
ja peritäänkö oma 50 e, takaisin laitto automaatilta tilille, Se "kulu" koneesta ?
TÄMÄ AIHE TÄRKEÄ pankeista ja automaateista !
Pankit tekevät kovaa tulosta lainakoroilla ja tilinhoitomaksuilla eli miksi myös tallettamisesta tulisi maksaa?? Periaatteen vastaista kyllä kun se ennen oli ilmaista.
Ei mulla ole mitään maksanut OP:n tilille tallettaessa automaatilla.
Eikä S-pankkiin kaupan kassalla tai neuvonnassa.
Pankit on suuria roistoja. Itse hoidamme pankkiasiat puhelimella tai koneella ja joudumme maksamaan siitä. Pankin pitäisi maksaa meille päin.
Sen lisäksi kuulustellaan mistä sen käteisen rahan sait.
Pikkuhiljaa alkaa kannattaa kerätä kassa kotipankkiin pieninä käytettyinä seteleinä, joita on helppo ottaa tarvittaessa mukaan, kun pikaisen lähdön tarve tulee käyttääkseen niitä voiteluaineena liukkaaseen liikkumiseen..
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa alkaa kannattaa kerätä kassa kotipankkiin pieninä käytettyinä seteleinä, joita on helppo ottaa tarvittaessa mukaan, kun pikaisen lähdön tarve tulee käyttääkseen niitä voiteluaineena liukkaaseen liikkumiseen..
Jep, miksi siis viet sitä käteistä kun käteinen kelpaa kaupoissa maksuvälineenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa kaikissa kaupoissa enää käteinen ja jos on pieniä kolikoita muovipussillinen niin aika hidasta on niillä isomman summan maksaminen kaupan kassalla muiden jonottaessa perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa kaikissa kaupoissa enää käteinen ja jos on pieniä kolikoita muovipussillinen niin aika hidasta on niillä isomman summan maksaminen kaupan kassalla muiden jonottaessa perässä.
Tuo on outo ajatus, että kassalta pitäisi päästä mahdollisimman pian pois. Silloin kun sinun vuorosi niin se on sinun vuorosi, maksoitpa millä tahansa. Ne jotka eivät jaksa jonottaa, menkööt ulos kaupasta.
Turvajuttujen varmistaminen vie rahaa ja resursseja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Pankit on suuria roistoja. Itse hoidamme pankkiasiat puhelimella tai koneella ja joudumme maksamaan siitä. Pankin pitäisi maksaa meille päin.
Onko se sovellus tai nettisivut sinusta ilmaiset luoda sekä ylläpitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa kolikoilla vaan kun takana on hätähousu tuhisija.
Juutalaiset ottaa aina pienen siivun