Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatka lausetta: Kun olin pieni luulin, että....

Vierailija
26.04.2007 |

Mä voin aloittaa.

Mä luulin pienenä, että maailma oli mustavalkoinen, kun isovanhemmat ja vanhemmat olivat pieniä. " Totuus" valkeni mulle vasta neljännellä.

Jos jossain telkkaohjelmassa joku sai vauvan, niin mä luulin ihan oikeasti, että se nainen synnytti. Mun sisko oikaisi tuon luulon, kun olin kolmannella.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vankilaan joutuneet rikolliset on siellä ikään kuin arestissa vain miettimässä, että mitä tyhmää tuli tehtyä. Ei tullut mieleenkään, että tietynlaisia rikollisia pidettäisiin vankilassa vähän siinäkin hengessä, etteivät he tekisi enempää niitä rikoksia (sarjamurhat yms). Kuvittelin, että siellä kun miettii pahoja tekojaan, niin sitten ei tee mitään rikoksia enää vapautumisen jälkeen.

Mietin myös rikollisten osalta, että eikö ne yhtään mieti, että niiden mummoja hävettää ja surettaa, kun ne tekee rikoksia. Luulin, että kaikkien mummot ja muut sukulaiset olisi " hyviä" ihmisiä. Kai minä jotenkin pelkäsin omaa mummoani ja varoin aiheuttamasta hänelle häpeää...

Myöhemmin on käynyt selväksi, ettei kaikkien perheessä ja suvussa olekaan asiat niin hyvin kuin meillä ja ettei ne meilläkään itseasiassa ole... Lapsille vaan ei kerrottu.

Vierailija
42/60 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vanha blondi-vitsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vauvojen vaippojen painoraja oli tarkoitettu sitä varten että sinne mahtuu yhtäpaljon kakkaa tai pissaa. Esim. 4-6kg tarkoitetut vaipat -> noin monta kiloa kakkaa tai pissaa sinne vaippaan mahtuu ja ennen kuin tuo raja on täysi vaippaa EI saa vaihtaa! :D

Vierailija
44/60 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulin myös, että sairaalassa on huone, jonka seinälle keskenmenneet sikiöt ripustetaan.

Mulla on tapana ajatella visualisoida asiat mielessäni, tämä näky ei varmaan jätä tänä yönä rauhaan...

Vierailija
45/60 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin vitsi mutta kun mä oikeasti luulin niin! :D

Siis se joka painovaippa-juttu...

Vierailija
46/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä voin aloittaa.

Mä luulin pienenä, että maailma oli mustavalkoinen, kun isovanhemmat ja vanhemmat olivat pieniä. " Totuus" valkeni mulle vasta neljännellä.

Jos jossain telkkaohjelmassa joku sai vauvan, niin mä luulin ihan oikeasti, että se nainen synnytti. Mun sisko oikaisi tuon luulon, kun olin kolmannella.

Vierailija
47/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis tämä tsekkianimaatiosta tuttu) varastaisi mun lelut yöaikaan-peittelin kaikki leluni joka ilta vanhempien päiväpeitolla..ei muuten riittäis nykyään mukuloiden lelujen piilottamiseksi kapinen päiväpeitto;)

Vierailija
48/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin koulun tällaiseksi: Kaikki oppilaat istuvat isossa katsomossa ja opettajat ovat alhaalla lavalla. Eka luokkalaiset istuvat ekalla rivillä, tokaluokkalaiset ylemmällä tasolla, kolmannet taas ylempänä jne. Ja sit että ne opettajat heittelee kysymyksiä sieltä alhaalta ja aina mitä ylemmällä luokalla, sitä vaikeammat kysymykset. Voi huh huh!

Ja mulla oli myös päiväkodissa se, että jos kaivaa maata, pääsee Kiinaan. Tädit sanoivat ja mehän kaivettiin hiekkalaatikolla...

Vierailija
49/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pissa tulee emättimestä

Vierailija
50/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä vesitornissa on jos ei ole vettä?!?

Vierailija
51/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa salissa, kaikki samaan aikaan, vähän niinkuin jumppasalissa.

Vierailija
52/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kissat ovat tyttöjä ja koirat poikia... Tää on varmaan aika yleinen luulo tosin.

Vierailija
53/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä siellä vesitornissa on jos ei ole vettä?!?

Vierailija
54/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla oli aina puluja ja varpusia yhdessä ja onhan ne varpuset paljon puluja pienempiä...

Vierailija
55/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

v.) on salissa ollut samaan aikaan neljä äitiä rivissä, verhot vaan välissä.

Vierailija
56/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TepaTerhakka:

Vesitorni on osa vesijohtoverkostoa. Vesitornilla on kaksi pääkäyttötarkoitusta, varastoida vettä ja pitää yllä painetta vesijohtoverkossa.

Vierailija:

ja se paine saadaan aikaan sillä vesitornissa olevalla vedellä, eikö niin?

Vierailija
57/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siihen erehtyy koskemaan. Näin oli äiti mulle joskus sanonut kun halusi, etten kisko silitysrautaa päälleni, ja olin jo varmaan 10, kun siskoni oikaisi tämän harhaluulon...

Vierailija
58/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ettei vauva mitenkään voi syntyä vastasyntyneen kokoisena.

Ja luulin kans, että synnytys sali on ikäänkuin jumppasali. Ei siis mikään neljän äidin huone jossa verhot välissä, vaan kunnon sali, jossa on äitejä rivissä kymmenittäin. Ja kaikki on semmoista inhottavaa sairaalan vihreää..

Vierailija
59/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kissat tyttöjä. Ja luulin, että raskaaksi tullaan, kun mennään naimisiin.

Vierailija
60/60 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asiakkaille maksetaan kaupassa (myyjä antoi usein rahaa takaisin, joten huomasin vain tämän).

Luulin pienenä tyttönä että minulla ei ole emätintä, tiesin että aikuisilla semmoinen on, mutta kun en löytänyt itseltäni, päättelin että se " kasvaa" siihen jotenkin se aukko :D

Minäkin luulin että se on mikroAUTOuuni, tosi pitkään jäi vielä puheeseen vaikka tiesin jo että se on AALTOuuni. Mies nauraa mulle vieläkin. Tajusin vasta aikuisena siis.

Luulin aika pitkään itsekkin että synnytys SALI on oikeesti iso huone jossa on monta äitiä, verhot tai ohuet sermit välissä. Onneksi sain kuulla että se on oma huone, ainakin sairaalassa jossa synnytin.. Huh :D

Pakko vielä laittaa mitä mies luuli kunnes aikuisena hän tajusi. Hän ei koskaan ollut tajunnut että kun sanotaan " N-Y-T nyt!" , niin ne kirjaimet mitkä sanotaan yksi kerrallaan muodostaa " nyt" , hän vaan sano että ei hän koskaan yhdistäny niitä, vaan se on vaan ollu semmonen rallatus :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi