Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos henkilö ei näe hyvin

Vierailija
13.01.2026 |

Ja silmissä on muuta vikaa kun se, että tarvitsee rillit ja henkilö tietää tämän, on käynyt lääkärissä 10 kertaa vaivan takia ja siellä tahalleen diagnosoitu väärin (henkilö tietää sen) niin, onko henkilö tyhmä vai hullu, kun ei mene 11. kerran uudestaan kysymään diagnoosia ja tehoavia silmätippoja silmien paranemiseen?

A) kyllä

B) Ei

Mitä itse tekisit?

Henkilö  aavistaa mitä voisi olla, mutta ei tiedä saisiko silmätippoja ilman reseptiä, mitkä tehoaisivat. 
Sen lisäksi, että näkökyky merkillisesti huonontunut silmän pinnassa oitoa   värimuodostelmaa, roskan tunne silmässä  eli ei todellakaan kyse vain siitä, että näkökyky on huonontunut tai siitä vanhenemisesta.

Koko jutun juoni, kuin on tuollainen tarina, että ihan vanhenemisesta ja tavallisista vaivoista kiinni ja  varsinkin  nuoret uskovat ! Ehkä kouluttamattomat vanhemmst  pässitkin. ? Voi mikö juoni! Sabotoudaan rikoksin asioita, että niih kun sinullekin tulee vaivoja ja vanhenet! SAIRASTA!  

Jos luet tarkkaan. tajuat, että jossain kohdin on toimittu rikollisesti. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ensin kuuliaisesti ne lasit, vaikka halvimmat muutamalla kympillä. Sitten pari viikkoa niitä käytettyäsi mene uudestaan saman asian kanssa lääkäriin, kerro ettei vaiva kadonnut lasien myötä. Todennäköisesti ottavat sinut todesta kun olet jo lasit hankkinut. Ja ei voi olla kiinni lasien kalleudesta tämän toteutus, koska lääkärikäynteihin sulla menee paljon enemmän rahaa tuolla tyylillä kuin halvimpiin laseihin. 

Vierailija
2/3 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista huilusi Ap. Paljastit itse bluffisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista huilusi Ap. Paljastit itse bluffisi.

Tyhmyyttäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi