Mulla on iso kulli!
Tykkään käydä uimahalleissa näyttämässä sitä. Kyllä on monen Kalevi-papan naama venähtänyt, kun iso aisani on vaappunut puolelta toiselle. Siinä alkaa monet peittelemään omia nysiään! Mahtaa pikkukikkeleitä harmittaa?!! Mä myös nussin lujaa!
Kommentit (26)
Mistä ostit?
En kyllä usko että seksileluja saa viedä uimahalleihin.
Mutta uskon että monen papan naama on venähtänyt kun kuljet altaan reunalla kumislaikka kädessä.
Monen kalevi papan reikä venähtäny
Eipä voi kuin sääliä tuollaista homoa. Ällöttää katsella niitä uimahallin saunoissa, kun ei nykyään saa turpaankaan vetää. Jos hetero menisi naisten puolelle seisottelemaan, niin kyllä meteli nousisi.
Ehkä ne katsoo ahdistuneena ja inhoten kun pervoilet sen munasi kanssa? Tuskin he sen iloisemmin suhtautuisivat jos joku mikromunan kanssa viuhtoisi lantiotaan ees sun taas ja häiriköisi muita. Eivät ole kulleista kiinnostuneita, mutta huomaavat kyllä että sinä olet.
Mullakin on iso muna! Tosin vain omasta mielestäni.
Tulin juuri uimahallilta. Ai että, hyvät löylyt kulli aseteltuna reidelle jalat levällään. Keräsi kateellisia katseita muilta miehiltä. Siihen pitkät suihkuhetket päälle ja perusteellinen saippuapesu puolijäykälle kullille. Keräsi jälleen kateellisia katseita. Parin päivän päästä uudestaan hallille.
Ap
Ei täällä saa sanoa että on iso muna. AV mammat pahoittaa mielensä kun heidän miehillään on alle 13cm
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä saa sanoa että on iso muna. AV mammat pahoittaa mielensä kun heidän miehillään on alle 13cm
Muutamaa av mammaa olen käynyt polkaisemassa. Rakastavat isoa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa av mammaa olen käynyt polkaisemassa. Rakastavat isoa!
Ap
Ootko Jamal?
Itse tykkään kyllä isosta kullista, mutta en oikein viehäty bi-miehistä tai varsinkaan exhibitionistisista bi-miehistä. Enkä jotenkaan syty siitäkään, että keulitaan jollain munan koolla kun se on luonnon suoma eikä mitään omaa ansiota. Samoin pituus.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kyllä isosta kullista, mutta en oikein viehäty bi-miehistä tai varsinkaan exhibitionistisista bi-miehistä. Enkä jotenkaan syty siitäkään, että keulitaan jollain munan koolla kun se on luonnon suoma eikä mitään omaa ansiota. Samoin pituus.
Oletko siis 100% homo?
Pari tulista vetoa ja täysi heijari päällä. On ilo silmälle, tulen lähes kateelliseksi itselleni. Wou!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pari tulista vetoa ja täysi heijari päällä. On ilo silmälle, tulen lähes kateelliseksi itselleni. Wou!
Ap
ja löylykauha perseessä.
Niko, mene syömään. Äippä on tehnyt iltapalaa. Ja se käsi pois kikkelistä!
Sulla on virolainen haukka ja oot lujaa pähkinöinä. Elämä on eksotiikkaa.
Sitten heräsit löylykauha perseessä.