En ymmärrä miksi mies ei haluaisi lasta vaikka sen ei edes tarvitse tehdä mitään sen eteen
Kommentit (33)
Yllättävää että et ymmärrä sitä 18 vuoden elatus ja velkavankeutta mikä lapsen mukana tulee kun joutuu elättämään sekä naisen että lapsen
Kyllä minä ottaisin lapsen jos mies sen synnyttäisi. N
Huom. lapsi asuu naisen SISÄLLÄ 9kk maksamatta mitään vuokraa, 1/2 MIEHEN LAPSI
No ei se työ ihan siihen synnyttämiseen lopu äidin eikä isän osalta.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon siinä pitää miehen jyystää kun ei se raskaus välttämättä ala ekasta kerrasta.
Kyllä minulla onnistui. Sitä paitsi nainen on siinä mukana myös.
Ongelma on siinä että yksikään äiti ei jätä käyttämättä tilaisuutta hyväkseen että ei kuppaisi miehen rahoja lapsen varjolla itselleen. Ja kun jokainen nainen tietää että lapsi asioihin liittyvät viranomaiset on aina naisia ja "helvetissä on erityinen paikka naiselle joka ei toista naista tue" takaa sen että naiset auttaa toista naista miehen kustannuksella ja kun jokainen, korostan jokainen nainen jollain tasolla vihaa kaikkia miehiä niin nämä lapsi asioihin liittyvät nais viranomaiset ei koskaan ole reilu miestä kohtaan kun on aivan pakko toteuttaa sitä omaa miesvihaa pistämällä mies maksamaan. Ei ole mitenkään mahdollista että mies pystyisi välttämään lapsesta aiheutuneet maksut.
Ei auta vaikka olisi kirjallinen sopimus äidin kanssa niin viranomainen ei siittä sopimuksesta välitä ja pistää miehen maksamaan. Todistettavasti nämä viranomaiset pistävät vielä vääriä miehiä jotka ei ole edes isä maksamaan. Eihän sillä ole viranomaisille väliä kuka on oikea isä kunhan joku mies maksaa
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon siinä pitää miehen jyystää kun ei se raskaus välttämättä ala ekasta kerrasta.
Minä itse sain alkuni ensimmäisestä yhdynnästä. Niin.
Siksi että mies menettää tiettyjä asioita sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että mies menettää tiettyjä asioita sen takia.
Ja nainen ei?!
Minä haluan, ett mies vaan hankki sen lapen. Eli synnyttää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa lapsiperheen kulut ja hoitaa asumisen kustannukset, ja millä osuuksilla?
Kuka kuskaa/vie/hoitaa lapset?
Kuka hoitaa talouden/ruokailut ja millä työnjaolla?
No se yh äiti
No ei maksa, yhteiskunta maksaa ja isä on velvollinen maksamaan centilleen kaikki elarit takaisin, sen takia luuseri-isät eivät mene töihin ja maksa osuuttaan isyydestä. Sankarit panee kyllä muttta häipyy kun pitäisi vastuuta kantaa, no tämä on ikuisuustapa, nainen tuntee aina vetoa "jännä miehiin" ja muihin ulkomaalaisiin, syy on varmaan se että geenejä tulee paremmin levitettyä pitkin mailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että yksikään äiti ei jätä käyttämättä tilaisuutta hyväkseen että ei kuppaisi miehen rahoja lapsen varjolla itselleen. Ja kun jokainen nainen tietää että lapsi asioihin liittyvät viranomaiset on aina naisia ja "helvetissä on erityinen paikka naiselle joka ei toista naista tue" takaa sen että naiset auttaa toista naista miehen kustannuksella ja kun jokainen, korostan jokainen nainen jollain tasolla vihaa kaikkia miehiä niin nämä lapsi asioihin liittyvät nais viranomaiset ei koskaan ole reilu miestä kohtaan kun on aivan pakko toteuttaa sitä omaa miesvihaa pistämällä mies maksamaan. Ei ole mitenkään mahdollista että mies pystyisi välttämään lapsesta aiheutuneet maksut.
Ei auta vaikka olisi kirjallinen sopimus äidin kanssa niin viranomainen ei siittä sopimuksesta välitä ja pistää miehen maksamaan. Todistettavasti nämä viranomaiset pistävät vielä vääriä miehiä jotka ei ole edes isä maksamaan. Eihän sillä ol
Kun tätä pelkää niin pitää housut jalass ja vetoketjun kiinni, tällä keinolla et tule isäksi, helppoa kuin heinänteko.
Mutta silti jostain syystä pitää huijata nainen synnytäämään itselleen jälkikasvua vaikka yhtään ei lapsia halua?