Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon parempi paikka maailma olisi, jos Ukraina annettaisiin suosiolla Venäjälle, Taiwan Kiinalle ja Grönlanti USA:lle? 🤔🤔

Vierailija
13.01.2026 |

Mun mielestä ei ole mitenkään oikein, että kolmen maan periaatteen takia koko muu maailma saa kärsiä epävakaudesta ja jännitteistä.

Olen itse venäläismielisestä suvusta ja meidän näkemyksemme on, että suvereenin jätin vieressä oleva pikkuvaltio luo vain jännitteitä ja siksi se on parempi valloittaa ja liittää suvereeniin valtioon. 💪🏻 Siis oikeasti ärsyttää nuo pikkuvaltiot, jotka oikein houkuttelemalla houkuttelevat isomman valtion kimppuunsa.

Kyllä historia selittää miksi Ukraina kuuluu Venäjään, Taiwan Kiinaan ja Grönlanti USA:lle. Ei ole mitään järkeä suosio pieniä maita, koska ne luovat epävakautta.

Kukapa ei rauhaa ja vakautta haluaisi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Ahvenanmaa Somaleille.

Vierailija
2/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Venäjä Kiinalle! Juu, ilman muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä uskot, että se jäisi siihen sitten?

Vierailija
4/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia myös Kiinalle, Pietari Suomelle, Moskova Virolle, loput  venäjästä Saksalle. Maailma olisi paljon parempi paikka!

Vierailija
5/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Suomen kansalaisille myös Japanin kansalaisuus ja asunto Japanista

ja Suomeen vain iranilaisia kristittyjä p a kolaisiksi ja vietnamilaisia

Somput ja allahit kaikki pois!

Vierailija
6/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kunniatonta lahjoittaa itsenäinen maa Putinille.

Kuka ei halua rauhaa ja vakautta? 

Putinhan ei niitä halua! Putin elää sodasta. Sota ja konflikti on Putinin elinehto, ilma jota hän hengittää.

Venäjä voisi olla aivan upea, kukoistava maa ja Putin sen pidetty, kaikkialle tervetullut presidentti.

Hän valitsi toisin.

Vierailija
7/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo diktatuurivaltiot tyytyisivät tuohon saaliiseen? Eivät haluaisi jatkaa, saada lisää? 

Tutustu ihmisluontoon!

Vierailija
8/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti nuo kaipaavat vastentahtoisia kansalaisia.

Vierailija
9/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyyden ja hiljaisuuden seuraukset: kun sortoa kohdistetaan ensin "muihin", ja me emme reagoi, ei lopulta ole ketään puolustamassa meitä itseämme.

"Ensin he hakivat kommunistit,
enkä minä sanonut mitään,
sillä en ollut kommunisti.
Sitten he hakivat ammattiyhdistysväen,
sillä en kuulunut ammattiliittoon.
Sitten he hakivat juutalaiset,
sillä en ollut juutalainen.
Sitten he hakivat minut - eikä ollut ketään,
joka olisi sanonut mitään."

Teksti viittaa Niemöllerin omiin kokemuksiin nat-si-Saksassa ja on usein esillä, kun puhutaan kansalaisrohkeudesta, vastuusta ja siitä, miksi epäoikeudenmukaisuuteen pitäisi puuttua ajoissa.

Vierailija
10/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko venäjän voisi antaa USAlle, olisi mukava naapurimaa! Se kamala kieli kuolisi sukupuuttoon ja pehmeää jenkkienglantia puhuttais venäjällä. Maan nimeksi tulisi New Foundland!

Vierailija
11/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, kehitysmaasta voisi tulla sivistysmaa jos venäläiset hävitettäisiin venäjältä!

Tilalle rauhaa ja demokratiaa suosivia luovia ja lempeitä kansoja! 
Sodat loppuisivat!

Vierailija
12/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsuela ja Kuuba myös Yhdysvalloille, sillä nämähän ovat häiritseviä pikkuvaltioita Suurvallan läheisyydessä.

Pohjois-Korea pitäisi antaa Etelä-Korealle, sillä taloudeltaan se on surkea läävä ja militaristisena maana aiheuttaa vain epävarmuutta alueella ja kulttuurillisesti on osa samaa maata.

Ukraina olisi perustellumpaa jakaa EU:n ja Venäjän kesken ja tietysti sama jako koskisi Valko Venäjää, koska molemmissa maissa asuu merkittävästi väestöä joka ei kuulu Venäjän puolelle uutta esirippua.

Balttianmaista voitaisiin joutua luovuttamaan vähän alueita Venäjälle, mutta hyvänä puolena on että saataisiin siirtää paljon venäläismielistä väestöä esiripun toiselle puolelle.

Lopuksi kaltaisesi venäläismieliset pitää pakkosiirtää myös Suomesta Venäjän puolelle ja vastaavasti Venäjällä on sivistynyttä väkeä (jotka eivät tue nykyistä Venäjää) jolle tulisi antaa oikeus muuttaa sieltä pois.

Vierailija
13/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa Venäjää takaisin Mongolialle!

Vierailija
14/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUOTSIN SUURVALTA TAKAISIN!

Vierailija
15/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on kylmä ja rapistunut maa mutta kyllä sen joku huolii. Vaikka Intia! 
Joogatetriittejä, isoja hevosleirejä, yliopistoja, vaelluspuistoja..

Tai englanti, parasta olisi kieli. Huudeille mahtuisi maailman suurin Harry Potter-puisto tivoleineen!

Vierailija
16/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RUOTSIN SUURVALTA TAKAISIN!

Tässä on ideaa. Ruslandin Rus viittaa ruotsiin. 
Venäjä kuuluu itse asiassa ruotsille.

Vierailija
17/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni venäjä kuuluu Suomelle. Käytän aloittajan logiikkaa.

Vierailija
18/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi tehdä päinvastoin, että annetaan itsenäisyys kaikille maille jotka haluavat olla itsenäisiä.

Vierailija
19/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se vielä parempi, jos kaikki maat keskittyisivät ratkomaan maiden sisäisä ongelmia ja lisäksi maailmanlaajuisia ongelmia, kuten vaikkapa ilmastonmuutosta ja ylikansoitusta? Nyt resurssit menee siihen, että ikääntyneet ukot tappelevat saadakseen jonkun pläntin lisää maata jo muutenki isoihin valtioihinsa. Kyllä jälkippolvet tulee vielä kiittelemään näitä johtajia.

Vierailija
20/22 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vain, että anna pirulle pikkusormi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi