Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryyppyputken jälkeinen ahdistus

Vierailija
12.01.2026 |

On melkoisen ahdistunut ja negatiivisia ajatuksia kaikesta ja ihmisistä. Kauankohan kestää ennen kuin menee ohi? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan morkkista koska alitajuntani kertoo minulle sen mitä en vielä halua ymmärtää.

Täh?

Täh? Täh? Aamuyöllä selviämisvaiheessa ihminen on luovimmillaan. Tällöin suuret kansallistaiteiliammekin ovat suurimmat luomuksensa saaneet aikaiseksi.

Vierailija
22/29 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se parissa päivässä alkaa helpottaa. Et ole tainnut paljon ennen tätä putkeasi ryypätä? Eka putki?

En pysty laskemaan monesko... olen juonut vuosikausia.

Ap

No sittenhän tiedät kokemuksesta miten se menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kysymään, että onko se sama asia kuin morkkis? Olihan tuossa joku osviitta, että olisi. Jos semmoisesta kärsii pitäskö miettiä juomatapojaan uusiksi? 

Tai mä olen ymmärtänyt morkkiksen siten, että siinä noloillaan jotain mitä on tehnyt kertaa miljoona. Itse kun en ol älynnyt omia tekemisiäni koskaan hävetä. Edes kännipäissään tehtyjä, kun en ole typeröinnyt. 

Join yksin asunnossani, joten en ole tehnyt mitään mistä pitäisi tulla morkkis. Paitsi siis juonut liikaa. 

Ap

Loivarit ?

Vierailija
24/29 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinulle ryyppyputki? Ei mistään 3-4 päivän ryyppäämisestä tuommoista tule vaikka joisin litran vodkaa ja 12 olutta päivässä.

Vierailija
25/29 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon se kestää, riippuu tosin saatko nukuttua vai et. Tokalla viikolla alkaa tuntumaan suht normaalilta ja kolmantena viikkona alat taas janoamaan uutta putkea.

Nimim. kok.syv.rint.ään.

Vierailija
26/29 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on depressantti ja hermomyrkky. Ei siis ihmekään.

Vierailija
27/29 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on depressantti ja hermomyrkky. Ei siis ihmekään.

Se lamaa aivojen endorfiinituotannon. Kun sen tajuaa, niin ei ole mitään hätää. Se menee ohi kyllä.

Vierailija
28/29 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olojen" kesto on keskimäärin arviolta 2xputken pituus +-1xputken pituus. Riippuen henkilöstä. Harva selviää ilman "oloja". Tai jos näin sanoo niin ei niitä vaan tunnista. Luulee esim. vain väsymykseksi.

Vierailija
29/29 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan lopetat ryyppäämisen. Joka kerta pahenee, kannattaako tuohon elämäänsä tuhlata ?

Eipä ole muita laillisia tai edes sallittuja päihteitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän