Ryyppyputken jälkeinen ahdistus
On melkoisen ahdistunut ja negatiivisia ajatuksia kaikesta ja ihmisistä. Kauankohan kestää ennen kuin menee ohi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se parissa päivässä alkaa helpottaa. Et ole tainnut paljon ennen tätä putkeasi ryypätä? Eka putki?
En pysty laskemaan monesko... olen juonut vuosikausia.
Ap
No sittenhän tiedät kokemuksesta miten se menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kysymään, että onko se sama asia kuin morkkis? Olihan tuossa joku osviitta, että olisi. Jos semmoisesta kärsii pitäskö miettiä juomatapojaan uusiksi?
Tai mä olen ymmärtänyt morkkiksen siten, että siinä noloillaan jotain mitä on tehnyt kertaa miljoona. Itse kun en ol älynnyt omia tekemisiäni koskaan hävetä. Edes kännipäissään tehtyjä, kun en ole typeröinnyt.
Join yksin asunnossani, joten en ole tehnyt mitään mistä pitäisi tulla morkkis. Paitsi siis juonut liikaa.
Ap
Loivarit ?
Mikä on sinulle ryyppyputki? Ei mistään 3-4 päivän ryyppäämisestä tuommoista tule vaikka joisin litran vodkaa ja 12 olutta päivässä.
Viikon se kestää, riippuu tosin saatko nukuttua vai et. Tokalla viikolla alkaa tuntumaan suht normaalilta ja kolmantena viikkona alat taas janoamaan uutta putkea.
Nimim. kok.syv.rint.ään.
Alkoholi on depressantti ja hermomyrkky. Ei siis ihmekään.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on depressantti ja hermomyrkky. Ei siis ihmekään.
Se lamaa aivojen endorfiinituotannon. Kun sen tajuaa, niin ei ole mitään hätää. Se menee ohi kyllä.
"Olojen" kesto on keskimäärin arviolta 2xputken pituus +-1xputken pituus. Riippuen henkilöstä. Harva selviää ilman "oloja". Tai jos näin sanoo niin ei niitä vaan tunnista. Luulee esim. vain väsymykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan lopetat ryyppäämisen. Joka kerta pahenee, kannattaako tuohon elämäänsä tuhlata ?
Eipä ole muita laillisia tai edes sallittuja päihteitä.
Täh? Täh? Aamuyöllä selviämisvaiheessa ihminen on luovimmillaan. Tällöin suuret kansallistaiteiliammekin ovat suurimmat luomuksensa saaneet aikaiseksi.